Flauwvallen en hongerklop zijn wel echt zaken die je lichaam kan afleren door een heel andere energiehuishouding.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:07 schreef exode het volgende:
Bij mij is het niet zozeer honger maar gewoon echt misselijk worden. Ik heb ooit 1 keer gefietst nadat ik veel te licht had ontbeten, toen maakte ik kennis met het fenomeen flauwvallen.
Fijn dat het zo goed werkt!
Ik ontbijt vrij licht, 2 wasa crackers met kip of smeerkaas. Dat verwerk ik vast heel snel
Best wel wat aanpassingen en gewenning dus.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Flauwvallen en hongerklop zijn wel echt zaken die je lichaam kan afleren door een heel andere energiehuishouding.
IF en dergelijke kunnen dat veranderen, maar ook een tijd koolhydraatarm kan daarin veel verschil maken. Ikzelf moet dus vooral veel minder koolhydraten eten dan ik vroeger deed; dan heb ik minder honger. Maar echt koolhydraatarm (Atkins / keto / paleo etc) is voor mij niet nodig maar was wel een tijdje fijn om er goed in te komen (en nieuwe eetpatronen & recepten te ontdekken).
De kunst is voor iedereen om te leven zoals goed bij je past, en dat wordt gevormd door zoveel zaken dat het echt heel raar is dat veel mensen denken dat 'je gewoon dit-of-dat' moet doen. Of laten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:24 schreef exode het volgende:
[..]
Best wel wat aanpassingen en gewenning dus.
Interessant, maar niet interessant genoeg voor mij nu. Fijn al die uitleg want ik vroeg me echt af of het dus zonder issues kan.
Zeker!quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:30 schreef sigme het volgende:
[..]
De kunst is voor iedereen om te leven zoals goed bij je past, en dat wordt gevormd door zoveel zaken dat het echt heel raar is dat veel mensen denken dat 'je gewoon dit-of-dat' moet doen. Of laten.
En het moet maar net uitkomen om te experimenteren met veranderingen daarin, dat is gewoon heel vaak niet goed in te passen in de rest van het leven.
Eens, ik mijd het zelf als de pest.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:25 schreef SQ het volgende:
Brrrrrinta. Smeriger kan haast niet, in mijn ogen. Zoveel mensen zoveel smaken
Haha.. betonmortelquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
10 scheppen Brinta op 250ml, wordt dat geen schokbeton?
Was ook niet bedoeld als kritiek hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Haha.. betonmortel![]()
Nee, dat vind ik dus meevallen. Maar zoals ik al zei, ik moet iets te verbranden hebben. Ik verbrand vrij snel, anders moet ik tijdens het trainen gaan eten, niet erg maar het duurt ruim 20 minuten voordat mijn lichaam iets goed opneemt.
Maar goed, ik doe geen eetlepels met een top erop hè, dat scheelt wel.
Isotone frisdrank drink ik al helemaal niet tijdens het trainen. Dat zijn instant suikerboosters voor mij, waardoor suikerwaarden als een malle de lucht in gaan en vervolgens in korte tijd weer snakt naar energie. Een cirkeltje dus. Voor mij een goed ontbijt en veeeeel water drinken.
Daarom zei ik ook, betonmortel?quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was ook niet bedoeld als kritiek hoor.Ik vind het altijd wel leuk om die verschillende voorkeuren te horen, vooral wanneer het zoveel afwijkt van wat ik zelf prettig vind.
Hihi, voel je je wel goed? Want dat is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:12 schreef Vanyel het volgende:
Fit20 heeft nu ook confetti als je iets goed doet![]()
![]()
![]()
Die confetti komt niet consistent![]()
![]()
![]()
Afgebeuld
Ik ook niet, vreet gerust om 19u een bord pasta om om 20:00 twee uur te sporten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:32 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb juist vrij weinig last van sporten en eten. S'ochtends voor het sporten eet ik niet, maar dat is puur omdat ik normaal altijd pas rond 10 uur ontbijt. En in de avond eet ik prima om 18 uur als ik om 19 uur moet trainen.
Nu voel ik me even afgebeuld.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:14 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Hihi, voel je je wel goed? Want dat is ook belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |