SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062![]()
Of zoals Roxane zei, 1500 gram poepquote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Gemiste kans, tt had ‘500 gram poep’ moeten zijn.
Bereiken hangt gewoon af van het geld ook. Als Unibet er gewoon genoeg geld in steekt... zo ingewikkeld is het niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:07 schreef TAmaru het volgende:
even die uitzending met Rob Harmeling teruggekeken
heerlijke kerel is het toch! het zou me enorm verbazen als ze iets bereiken met dat team, maar ik vind het wel een topinitiatief en hoop dat ze de Tour mogen rijden
dat gaat elke dag genieten worden met die luitjes in de Tour
Lorena Wiebes was een bijzonder saaie gast voor zo'n praatprogramma eerlijk gezegd
Tom Dumoulin ontpopt zich echt steeds meer tot een topper. ik zie voor hem wel een lange carrière bij de NOS weggelegd. zal niet lang meer duren voordat hij ook commentaar mag geven denk ik.
Meer een monoloog eigenlijk, maar inderdaad heel erg mooi.quote:
Bij de nos geven ze aan dat het probleem aan de maat fiets/frame lag. Bij de Belg aan de pedalen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |