One time at scouting camp...quote:
En vooral de vrouw op de hondquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even kijken hoe Noa gaat reageren op de nieuwe vrouw
Hij houdt alleen van zichzelfquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
100%. In de States zou hij sekteleider worden
Jim Jones. Walter sleept zijn volgers mee in een zelfmoord-pact om zo voort te leven als energie.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
100%. In de States zou hij sekteleider worden
"Stukje fijne energie, *zucht*"quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:58 schreef PirE het volgende:
Pauw afgestreept op de bingokaart.
[..]
Jim Jones. Walter sleept zijn volgers mee in een zelfmoord-pact om zo voort te leven als energie.
Zekerquote:
Stel dat ik daar toevallig zou verblijven dan zou ik geen toestemming geven om mij te filmen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:05 schreef Joop_W het volgende:
Bij hoeveel van deze B&B’s komen er überhaupt daadwerkelijk gasten?
Da's nou precies het probleem met Anne. Ze is te veel!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:42 schreef Claudia_x het volgende:
Zoals Claudia het ziet, is voor mij a-ca-ca-dabra. Misschien vinden mensen het lastig om te zien dat ik 200% mezelf ben.
Nee, dat zijn allen vrouwen…quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Op een gegeven moment had hij er ook een man bij?
Idd, ik had allang in de auto gestaptquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:13 schreef JOHANK88 het volgende:
Hans houdt de eer aan zichzelf en gaat naar huis.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:14 schreef De_Melkboer het volgende:
Hans: Hele boom omzagen en dan vertrekken
Kan ik me niet voorstellen. En idd zeker als je dan kijkt naar de eerdere snoeisporen die een lelijke stomp hebben nagelaten. Had niet de indruk dat Hans die boom onherstelbaar had toegetakeld.quote:
Er lag in ieder geval maar een heel klein beetje snoeiafval bij dat muurtje. Heel dikke takken heeft hijquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. En idd zeker als je dan kijkt naar de eerdere snoeisporen die een lelijke stomp hebben nagelaten. Had niet de indruk dat Hans die boom onherstelbaar had toegetakeld.
Maar hij mag Claudia's woorden niet stelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:18 schreef PirE het volgende:
Spiruwaliteit zo moeilijk is het niet Leendert
als ze thuis mee zit te kijken hangt ze nu al bij hem aan de telefoonquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:18 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar hij mag Claudia's woorden niet stelen natuurlijk.
Martijn zal lastig worden.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:18 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik ga stuuuuukkkkk dit seizoen is een en al spiritualiteit maar niemand kan echt uitspreken hahahahahhah
Oh is je goed recht, maar moet er wel om lachen hoe zij het brengt. En vind het bizar als mensen ook de wens hebben dat iemand tattoos gaat weglaseren. Maargoed ik zou nooit m’n tattoos voor iemand weghalen en heb ook geen oordeel als iemand tattoos heeft 😀quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou ook geen vriend met tatoeages willen, maar Petri is inderdaad erg onvriendelijk en het lijkt steeds erger te worden. De exotische dame van Leendert is een verademing: eindelijk eens een vrouw die niet zeikt en gewoon lief is. Marians onverstoorbaarheid vind ik ook oké.
Drumstel er bij en gaan…quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Straks blijft Claudia zo lang plakken dat het nog wat wordt ook
Want? Zelfvoorzienende Bram is niet bepaald conservatief lijkt mequote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:31 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik denk dat Bram schrikt dat zij Bi is
Wibi?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:31 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik denk dat Bram schrikt dat zij Bi is
Is een gevoel dat ik heb.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:32 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Want? Zelfvoorzienende Bram is niet bepaald conservatief lijkt me
Hahahahha kende ik nog nietquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:34 schreef Stepperoller het volgende:
Moet nu wel telkens aan deze meme denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |