Natuurlijk onzin dat hij gespaard zou worden met een rode kaart omdat hij anders zou ontploffen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:26 schreef danaqui het volgende:
Rood moet er komen vind ik maar gaat niet gebeuren want dan ontploft hij zeker wel en dat laten ze niet gebeuren.
Ik denk eerder dat hij straks naar achter moet en dan een gesprek krijgt en verder niks.
Gm
quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:05 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Jeetje wat heftig dit...van mij mag hij er direct uitSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt niet normaal maar verbaasd mij ook weer niet
van hem ..vies ventje![]()
Daar dacht ik ook aan. Dat ze dit toestaan.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit uitzenden op nationale tv en hij een gele kaart krijgt morgen ochtend.:G
Goedemorgenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:40 schreef Hildetje het volgende:
Goedemorgen,
Vol verbazing heb ik het filmpje teruggekeken….
Dit was, naar mijn mening, geen stoeien. Bij stoeien lach je en heb je plezier. Het leek wel, aan de reactie te zien van Babs, dat ze Ff totaal niet wist wat haar overkwam. En dat vind ik zielig, heel erg zielig. (Zelfs voor Babs )
Heb het filmpje (nog) niet voorbij zien komen op fb en/of Twitter.
Ook de manier hoe hij tegen haar sprak, klonk wat mij betreft erg agressiefquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:09 schreef humpty het volgende:
Babette was te dronken om er normaal op te reageren
maar dit is echt heel fout gedrag van Marciano
Yep, met op elkaar geklemde kaken. Echt zo tussen zijn tanden door sissen. brrrr.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook de manier hoe hij tegen haar sprak, klonk wat mij betreft erg agressief
Ik vond het naar om te zien en te horen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, met op elkaar geklemde kaken. Echt zo tussen zijn tanden door sissen. brrrr.
Ja en dat zal ie altijd blijven doen zolang hij er niet op aangesproken wordt.. mannelijk machtsmisbruik wat men tegenwoordig juist probeert te voorkomen op TV achter de schermen... maar ervoor gebeurt het dus ook door foute mannetjes zoals een Tianoquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:09 schreef humpty het volgende:
Babette was te dronken om er normaal op te reageren
maar dit is echt heel fout gedrag van Marciano
En dat timide stemmetje ook toen ze toegaf. Maar dan wel even later weer kijken of ie schrikt als ze net doet of ze 'm een klap gaat geven.. Raar mens.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het naar om te zien en te horen.
Dat Babette dit pikte vond ik ook raar, of ze moet er vandaag op terug komen.
bep ligt al goed onder de sloef van tiano, sloef is antwerps woord voor pantoffelquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het naar om te zien en te horen.
Dat Babette dit pikte vond ik ook raar, of ze moet er vandaag op terug komen.
Ja, dat er agressie in hem zit hebben we al een keer kunnen zienquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dat zal ie altijd blijven doen zolang hij er niet op aangesproken wordt.. mannelijk machtsmisbruik wat men tegenwoordig juist probeert te voorkomen op TV achter de schermen... maar ervoor gebeurt het dus ook door foute mannetjes zoals een Tiano
Ja, dat was ook een rare move, schrok je, vraagt ze schrok jequote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:19 schreef tonja het volgende:
[..]
En dat timide stemmetje ook toen ze toegaf. Maar dan wel even later weer kijken of ie schrikt als ze net doet of ze 'm een klap gaat geven.. Raar mens.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:30 schreef danaqui het volgende:
Zo de tering, Rupi stapt uit bed met een ODOL van heb ik jou daar
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]heb ik gemist ik zat naar Jasper te kijken die een geroosterde boterham smeer
Verschil moet er zijn
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:30 schreef danaqui het volgende:
Zo de tering, Rupi stapt uit bed met een ODOL van heb ik jou daar
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]heb ik gemist ik zat naar Jasper te kijken die een geroosterde boterham smeer
Verschil moet er zijn
HIj heeft zin in Imadiddin. De paal wijst er naar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |