Of men zou een keer kunnen beginnen met vragen stellen. Waarom heeft de leider van de Senaat het over 'a right to know about non-human intelligence'?quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Helder. Dus is het terecht dat media er nog zeer terughoudend over zijn. Groots uitpakken op basis wat 1 persoon beweert zonder direct bewijs is vragen om problemen.
Omdat sommige zaken nog lopen die geheim zijn. Daarnaast zijn er ook een aantal getuigen die onder bepaalde voorwaarden willen getuigen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waarom alleen daar? Waarom gewoon niet 1 grote dump naar de media toe? Als het waar is, is het de grootste onthulling in de geschiedenis van de mens.
En dan ga je wachten op toestemming? Ik vind het vaag.
Maar waarom wachten? Waarom niet gewoon het bewijs dat ie heeft naar de media gooien.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat sommige zaken nog lopen die geheim zijn. Daarnaast zijn er ook een aantal getuigen die onder bepaalde voorwaarden willen getuigen.
Omdat hij nog valt op dit moment onder geheimhoudingsplicht. Hij heet een hele hoge clearing en kan/mag sommige dingen niet openlijk zeggen. Hij loopt ook echt persoonlijk gevaar volgens eigen zeggen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar waarom wachten? Waarom niet gewoon het bewijs dat ie heeft naar de media gooien.
Dan verbreekt ie die toch? Alsof een paar jaar cel wat boeit voor de grootste onthulling in de geschiedenis van de mens.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:23 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat hij nog valt op dit moment onder geheimhoudingsplicht. Hij heet een hele hoge clearing en kan/mag sommige dingen niet openlijk zeggen. Hij loopt ook echt persoonlijk gevaar volgens eigen zeggen.
Het kan makkelijker op een juridische manier. Dat wordt nu aangevraagd. De getuige is duidelijk dat hij daar hele duidelijke en specifieke dingen kan vertellen. Daarnaast heeft hij getuigen en bewijsmateriaal.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dan verbreekt ie die toch? Alsof een paar jaar cel wat boeit voor de grootste onthulling in de geschiedenis van de mens.
Zelfs Snowden wist dat hij nooit meer voet in de VS kon zetten, en toch dumpte hij alles. En dat was eigenlijk niks vergeleken met deze info.
Ik denk dus eerder dat dat bewijs er gewoon niet is, of het is dermate vaag dat je er nog weinig mee kan.
Als zijn leven ervan af hangt kan hij het ook niet achter gesloten deuren delen lijkt me.
Bewijzen voor welke claims precies?quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik denk dus eerder dat dat bewijs er gewoon niet is, of het is dermate vaag dat je er nog weinig mee kan.
De eerste heb ik hem horen zeggen idd. Dat tweede heb ik gemist?quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:50 schreef Jaroon het volgende:
Daarnaast heeft hij getuigen en bewijsmateriaal.
Papierwerk, foto's en video (radarbeelden) volgens mij. Maar delen had hij al ingeleverd bij een instantie en daar geurt dan niets mee.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
De eerste heb ik hem horen zeggen idd. Dat tweede heb ik gemist?
quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Papierwerk, foto's en video (radarbeelden) volgens mij. Maar delen had hij al ingeleverd bij een instantie en daar gebeurt dan niets mee.
quote:UFO whistleblower claims US government found 'non-human biologics' at crash sites
A former US intelligence official told a Congress hearing on UFOs that "non-human biologics" were recovered from crash sites. He said he prefers to use the term "non-human" rather than alien.
"Non-human biologics" were recovered by the US government from crash sites, according to a former US intelligence official.
David Grusch said he was "absolutely" certain the US government is in possession of non-human vehicles.
Asked at a Congress hearing on UFOs whether the "pilots who piloted this craft" were also found, he said "biologics came with some of the recoveries, yeah".
He was then asked if the biologics were "human or non-human".
"Non-human", he replied, adding: "That was the assessment of people with direct knowledge of the programme I talked to, that are currently still on the programme."
He said he prefers to use the term "non-human" rather than alien or extraterrestrial.
Mr Grusch was giving evidence at a hearing in which an ex-Navy pilot claimed the US government was "hiding crucial information" about UFOs.
Het pentagon ontkent trouwens, die zeggen niet dat het geheim is. Als men claimt dat het geheim is, dan graag degene die daartoe de opdracht gaf naar de hearingquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat sommige zaken nog lopen die geheim zijn.
Lijkt mij dat het congres gewoon hun kan oproepen tot getuigen.quote:Daarnaast zijn er ook een aantal getuigen die onder bepaalde voorwaarden willen getuigen.
Dat laatste. Die mensen willen niet ontslagen etc. worden. Dus dat moet je dan regelen. Deze commissie gaat ook onderzoeken onder hoeveel druk mensen worden gezet niets te zeggen. Ook het door "wie?". Deze man weet dat en kent de mensen in zijn omgeving.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het pentagon ontkent trouwens, die zeggen niet dat het geheim is. Als men claimt dat het geheim is, dan graag degene die daartoe de opdracht gaf naar de hearing
[..]
Lijkt mij dat het congres gewoon hun kan oproepen tot getuigen.
Een letterlijke heksenjacht ontkenen op basis van de uitlatingen van een persoon die geen enkel bewijs leverde voor zijn uitspraken. Je moet maar durven.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het pentagon ontkent trouwens, die zeggen niet dat het geheim is. Als men claimt dat het geheim is, dan graag degene die daartoe de opdracht gaf naar de hearing
[..]
Lijkt mij dat het congres gewoon hun kan oproepen tot getuigen.
Zeg dan niks.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:15 schreef Tijger_m het volgende:
En uiteraard landen aliens alleen in de VS en alleen daar hebben ze bewijzen want...hurrdurr.
Sorry? Als je de verhalen niet gelooft moet je je mond houden of zo? Zo werkt dat niet op FOK! dus doe jij maar even normaal, ik geef mijn mening net zoals je de mensen die er wel in geloven.quote:
Dit is geen mening. Dit is het absurd maken. Het zo gezegd eerste officieel vastgelegde buitgemaakte voertuig crashte in Italië. Die documenten zijn vrijgegeven. Ik vind het prima als je kritisch bent er ergens twijfels bij zet hoor maar doe dat dan wel op een normale manier.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sorry? Als je de verhalen niet gelooft moet je je mond houden of zo? Zo werkt dat niet op FOK! dus doe jij maar even normaal, ik geef mijn mening net zoals je de mensen die er wel in geloven.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En uiteraard landen aliens alleen in de VS en alleen daar hebben ze bewijzen want...hurrdurr.
Nee, het was geen absurd maken maar ik ben best bereid daar wat moeite voor te doen en ook absurd maken is een mening die ik mag ventileren. Ik doe dat ook over andere onderwerpen waar mensen in geloven zoals religie.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dit is geen mening. Dit is het absurd maken.
Dat laatste is dus niet zo. De metalic spheres in Mosul (video opname). Rendlesham Forest UK (getuigenissen van meerdere militairen). De gevallen in de jaren 80 in NL en Belgie waar ook F16 iets onbekends achterna hebben gezeten. Chileense marine. Zo maar wat cases waarbij de melding niet van een aluminium hoedje kwam.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:24 schreef Tijger_m het volgende:
Maar leg dan eens uit waarom aliens alleen de VS zouden bezoeken en alleen daar sporen van aliens te vinden zouden zijn?
Ok, waar vinden we die sporen buiten de VS dan? De pyramides? (Kijk, nu ben ik het absurd aan het maken)quote:
De metalic spheres in Mosul (video opname). Rendlesham Forest UK (getuigenissen van meerdere militairen). De gevallen in de jaren 80 in NL en Belgie waar ook F16 iets onbekends achterna hebben gezeten. Chileense marine. Zo maar wat cases waarbij de melding niet van een aluminium hoedje kwam.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, waar vinden we die sporen buiten de VS dan? De pyramides? (Kijk, nu ben ik het absurd aan het maken)
Wereldwijd worden meldingen gedaan, ja veel is te verklaren, zeker niet alles.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, waar vinden we die sporen buiten de VS dan? De pyramides? (Kijk, nu ben ik het absurd aan het maken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |