Ook vooral als invaller toch? Al was het inderdaad wel heel bijzonder dat je voor zo’n bedrag een jeugdspeler terughaalt die je enkele maanden daarvoor lachend in de reet heeft geneukt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij begon ook vrij goed onder Ten Hag 2e seizoenshelft 21/22, dus niet zo vreemd dat ze hem terug haalden even los van hele gebeuren of je dat zou moeten doen of niet, maar toen keek je nog geen Ajax natuurlijk.
Dus vrijwel alle oudere spelers zijn een miskoop? Of hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaat echt nog wel geld opleveren hoor, een miskoop vind ik een speler waar je geld op verliest al had ik zeker meer van hem verwacht afgelopen seizoen.
Hij was wel belangrijk voor dat kampioenschap.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook vooral als invaller toch? Al was het inderdaad wel heel bijzonder dat je voor zo’n bedrag een jeugdspeler terughaalt die je enkele maanden daarvoor lachend in de reet heeft geneukt.
Als ze niet leveren wel ja.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus vrijwel alle oudere spelers zijn een miskoop? Of hoe bedoel je dat?
Uiteraard, maar ik vind Brobbey dus (nog) geen miskoop, de hele gang van zaken was niet zo netjes maar z'n terugkomst heeft hij wel min of meer verdiend met zijn bijdrage in die huurperiode van 22.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Oke dus toch een mix van wat ze laten zien en het geld wat ze opleveren
Qua prestaties vind ik hem niet zo heel goed, maar ik sluit niet uit dat hij nog 20+ op zou leveren dus snap op zich wel dat je hem (nog) niet als miskoop bestempelt, ja.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vind Brobbey dus (nog) geen miskoop, de hele gang van zaken was niet zo netjes maar z'n terugkomst heeft hij wel min of meer verdiend met zijn bijdrage in die huurperiode van 22.
We gaan het zien of hij gaat leveren, hij was tenslotte niet de enige die dat niet deed afgelopen seizoen.
Als hij het goed doet gaat hij voor 40-45 de deur uit dus teleurstellend zou dat wel zijn, maar miskoop vind ik dan wel te ver gaan.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua prestaties vind ik hem niet zo heel goed, maar ik sluit niet uit dat hij nog 20+ op zou leveren dus snap op zich wel dat je hem (nog) niet als miskoop bestempelt, ja.
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Is Weghorst geen goedkope optie voor erbij?
Denk je Tadic gehad te hebben..quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Je weekend is vroeg begonnen zie ikquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Misschien kunnen ze Steek terug uit de mottenballen halenquote:
Waarbij?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Judas.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:36 schreef Marcoss het volgende:
Onana voor 50 miljoen naar United, die prijs is ook aardig omhoog gegaan
Hem gratis wegdoen en er daarna ruim 17 miljoen voor betalen, dan heb je dus al 17 miljoen verlies.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaat echt nog wel geld opleveren hoor, een miskoop vind ik een speler waar je geld op verliest al had ik zeker meer van hem verwacht afgelopen seizoen.
3 miljoen salaris per jaar.. Dan ben je komend seizoen dus al 23 miljoen kwijt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua prestaties vind ik hem niet zo heel goed, maar ik sluit niet uit dat hij nog 20+ op zou leveren dus snap op zich wel dat je hem (nog) niet als miskoop bestempelt, ja.
Dat zei Geelen toen in een interview na het Bob Marley of oude logo shirt meen ik.quote:
Nou….quote:
Het duurt zeker lang, voor productie en shipping neem je zo'n half jaar maar om dan van ontwerp tot aan de productie 1,5 jaar te nemen is wat overdreven.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou….
https://willemwever.kro-n(...)etbaltenue-ontworpen
Dit bericht moet dan wel via meerdere wegen worden goedgekeurd, maar ik denk dat het alsnog wel wat tijd in beslag zal nemen.
Nee.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het duurt zeker lang, voor productie en shipping neem je zo'n half jaar maar om dan van ontwerp tot aan de productie 1,5 jaar te nemen is wat overdreven.
https://www.volkskrant.nl(...)lling-gaat~b25c91e4/quote:In plaats van een conflict ontstond er toenadering, en al snel kwam vanuit Adidas de vraag of ze binnen drie weken een ontwerp wilden maken voor het Champions League-uitshirt. Na een traject van twee jaar project-, product-, en campagneontwikkeling werd het resultaat afgelopen woensdag gepresenteerd. Het shirt wordt het derde shirt voor Europese wedstrijden.
Als ik lees dat Taylor de aangewezen persoon moet zijn om het vuile werk voor Branco op te knappen hou ik mijn hart vast. Hopelijk kan Tahirovic dat wel. Wellicht dan met Vos het middenveld compleet?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.getfootballne(...)m-the-ajax-midfield/
Goed artikel over ons aller Branco van den Boomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |