Bij VfL Bochum was hij lekker op dreef voor hij naar de PL vertrok, Bochum had ook aardig problemen zijn positie in te vullen (sanko blunderde veel, Ordets en Masovic wisselden elkaar daarna af, mits ze niet tegen een schorsing aan liepen)quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:05 schreef over_hedge het volgende:
Ajax zou interesse hebben in Southampton-verdediger
Misschien wordt Armel Bella-Kotchap wel de opvolger van Jurriën Timber bij Ajax. De 21-jarige verdediger degradeerde afgelopen seizoen met Southampton en kan naar verluidt dankzij een speciale clausule voor zo'n 28,8 miljoen euro vertrekken. Bella-Kotchap is tweevoudig international van Duitsland en ging afgelopen december ook mee naar het WK. (Bron: The Athletic)
Voorlopig is het bij Sven een beetje zo dat als een naam in de pers genoemd wordt die niet komt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:25 schreef Sabata het volgende:
[..]
Bij VfL Bochum was hij lekker op dreef voor hij naar de PL vertrok, Bochum had ook aardig problemen zijn positie in te vullen (sanko blunderde veel, Ordets en Masovic wisselden elkaar daarna af, mits ze niet tegen een schorsing aan liepen)
Hier pakken ze gelukkig wel goed op door de laatste tijd. Godts, Aertssen en Vos dus nu voor langer vastgelegd. Alleen Hato dan nog toch?quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:00 schreef freaky40 het volgende:
Contractverlenging Vos zit er aan te komen aldus AS. En terecht.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 07:56 schreef Oriente het volgende:
Everton is geïnteresseerd in de diensten van Brian Brobbey, zo meldt journalist Vinny O'Connor van het Engelse Sky Sports. De spits van Ajax wordt nauwlettend gevolgd door The Toffees, die echter nog geen formeel bod hebben uitgebracht. Wel zouden de Amsterdammers op de hoogte zijn van de interesse vanuit Liverpool.
[ twitter ]
Jammer.quote:Brian Brobbey vertrekt deze zomer niet bij Ajax. Reon Boeringa, clubwatcher van Ajax en journalist bij Voetbal International, meldt donderdagochtend dat ‘een zomers vertrek bij Ajax niet op de agenda van de speler in kwestie staat'.
Brobbey is een matige spits.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom jammer? Geef die jongen het vertrouwen en het komt echt wel goed
Dan moet hij dat vertrouwen eens terugbetalen door elke wedstrijd te spelen met de instelling van de bekerfinale. Daarnaast vind ik hem trouwens ook gewoon niet goed genoeg.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Helemaal niet. Brobbey gaat het wel weer later zien, geduld en je hebt een prima spits aan hem.quote:
Ons geduld wordt wel op de proef gesteld maar heb bij hem toch wel het idee dat het erin zit, al is het ook hoog tijd dat het er een keer uitkomt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet hij dat vertrouwen eens terugbetalen door elke wedstrijd te spelen met de instelling van de bekerfinale. Daarnaast vind ik hem trouwens ook gewoon niet goed genoeg.
Maar wat zijn zijn kwaliteiten dan die eruit moeten gaan komen? Hij kan niet goed koppen, hij is niet dodelijk in het afmaken, hij is geen aanspeelpunt door de lucht of over de grond van waaruit je verder kunt spelen, hij rent niet de plaggen uit het veld bij het druk zetten.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ons geduld wordt wel op de proef gesteld maar heb bij hem toch wel het idee dat het erin zit, al is het ook hoog tijd dat het er een keer uitkomt.
Als hij alleen al meer rust zou hebben bij het afmaken zijn we al een stuk verder.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar wat zijn zijn kwaliteiten dan die eruit moeten gaan komen? Hij kan niet goed koppen, hij is niet dodelijk in het afmaken, hij is geen aanspeelpunt door de lucht of over de grond van waaruit je verder kunt spelen, hij rent niet de plaggen uit het veld bij het druk zetten.
van wat ik van Vos gezien heb is het wel een heel solide en all round middenvelder. Technisch ook wel heel behoorlijk, heb daar eigenlijk meer verwachtingen van dan van Misehouy.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:00 schreef freaky40 het volgende:
Contractverlenging Vos zit er aan te komen aldus AS. En terecht.
Verkeerde instelling die jongen. Was zogenaamd God op zijn blote knieën dankbaar dat hij weer naar Ajax mocht, maar als hij dan een half jaar later nog steeds geen conditie heeft om 90 minuten vol te maken op je 21e dan is dat toch wel een teken dat hij liever lui dan moe is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
3 wedstrijden van de 50 ofzo de 90 minuten volgemaakt. Gewogen en veel te licht bevonden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar wat zijn zijn kwaliteiten dan die eruit moeten gaan komen? Hij kan niet goed koppen, hij is niet dodelijk in het afmaken, hij is geen aanspeelpunt door de lucht of over de grond van waaruit je verder kunt spelen, hij rent niet de plaggen uit het veld bij het druk zetten.
Als een 40 jarige een steunpilaar is is er inderdaad iets mis met een club.quote:
Ach zo’n miskoop van bijna 20 miljoen zit er wel eens tussen. Ajax had ook niet echt kunnen weten dat het fysiek zo matig met hem gesteld is natuurlijkquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
3 wedstrijden van de 50 ofzo de 90 minuten volgemaakt. Gewogen en veel te licht bevonden.
Die gaat echt nog wel geld opleveren hoor, een miskoop vind ik een speler waar je geld op verliest al had ik zeker meer van hem verwacht afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach zo’n miskoop van bijna 20 miljoen zit er wel eens tussen. Ajax had ook niet echt kunnen weten dat het fysiek zo matig met hem gesteld is natuurlijk
Ik kijk eigenlijk altijd liever naar wat een speler sportief bijdraagt, maar soitquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaat echt nog wel geld opleveren hoor, een miskoop vind ik een speler waar je geld op verliest al had ik zeker meer van hem verwacht afgelopen seizoen.
Hij begon ook vrij goed onder Ten Hag 2e seizoenshelft 21/22, dus niet zo vreemd dat ze hem terug haalden even los van hele gebeuren of je dat zou moeten doen of niet, maar toen keek je nog geen Ajax natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk altijd liever naar wat een speler sportief bijdraagt, maar soit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |