Steijn maakt er een schopploeg van.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:10 schreef Wertha het volgende:
Het regent weer gele kaarten voor Ajacieden.
Raar, na de vorige oefenpot had ik het idee door dit topic dat de galacticos back waren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:13 schreef Scorpie het volgende:
Anderlecht op 2-0. Ajax is niet zo best vandaag.
Haalt Steijn de Kerst?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:13 schreef Scorpie het volgende:
Vind het meevallen. Vooral in het afmaken is het matig.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:13 schreef Scorpie het volgende:
Daramy ook niet. We hebben veel brandhout.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:20 schreef Wertha het volgende:
Dat Portugese dravertje lijkt zich ook niet te ontwikkelen, wel?
Nou Bassey, Daramy, Conceicao, Aertssen, is toch allemaal niet het niveau wat we bij Ajax zouden moeten halen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:31 schreef Wertha het volgende:
Nou ja.. als je al geen beste selectie had en die wordt nog verder uitgekleed..
[ afbeelding ]
We gaan voor een top5 notering Klaasquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Er is een hoop werk aan de winkel bij ajax![]()
het wordt er allemaal niet beter op
Dat zullen Ajacieden ook in het Feyenoordtopic komen posten na het aanstaande 0 uit 6 in de Champions League voor je cluppie.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Je verliest zelf ook...quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
met een b opstellingquote:
Kan jij niet gewoon beter een hond nemen en daar je mening mee delen?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
met een b opstelling
dit zal de opstelling worden vermoed ik bij 010 en dat zal gewoon als een huis staan
-------------------Bijlow---------------
geertuida-trauner-hansco-hartman
wiefer- zerrouki-timber of ivanusic
alireza-gimenez- paxao
Bij ajax zal het gewoon weer een puzzel moeten worden die goed moet vallen....er is nog niets zeker waar op je kan baseren dat het beter zal gaan dan vorig seizoen
klaassen kan echt niet meer....
Mensen aansporen tot dierenmishandeling is ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon beter een hond nemen en daar je mening mee delen?
Ze mogen in de gesloten vleugel geen huisdieren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken dat je met dit brandhout iets bereiken kan in Europa straksquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Shit een oefenwedstrijd verloren, ik denk dat we 8e worden.
Wie heeft het over iets kunnen bereiken in Europa?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Denken dat je met dit brandhout iets bereiken kan in Europa straks
Kampioen worden gaat al een hele opgave worden, in een van de zwakkere competities in Europa.
Genoeg mensen hier die nog steeds denken dat Ajax iets voorstelt in Europa. Die gloriejaren zijn voorlopig weer voorbij. Jammer dat het zo gelopen is, en dat ze zoveel kapitaalvernietiging hebben gepleegd met diverse miskopen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie heeft het over iets kunnen bereiken in Europa?
Precies. De missie is minimaal 2e worden (begrijp me goed: het doel is uiteraard kampioen) en een redelijke EL campagne.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie heeft het over iets kunnen bereiken in Europa?
Dor houtquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daramy ook niet. We hebben veel brandhout.
Een redelijke EL campagne, wat is Ajax diep gezonken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:47 schreef manny het volgende:
[..]
Precies. De missie is minimaal 2e worden (begrijp me goed: het doel is uiteraard kampioen) en een redelijke EL campagne.
Veder vooral weet een elftal dat een eenheid is en zich en defensief niet zo kwetsbaar, dus daar was vandaag weer een goede waarschuwing voor.
Laten we dan maar idd doorpakken en zoveel mogelijk beuren voor deze spelers.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
Dat gaat wederom een tussenjaar worden.
Ho Ho het is pas 22 juli he ! Er is nog HELEMAAL NIKS aan de hand.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier die nog steeds denken dat Ajax iets voorstelt in Europa. Die gloriejaren zijn voorlopig weer voorbij. Jammer dat het zo gelopen is, en dat ze zoveel kapitaalvernietiging hebben gepleegd met diverse miskopen.
En tja, je sarcastische ‘nu zullen ze wel 8e worden’…. Kampioen worden gaat lastig genoeg worden, zeker met deze matige selectie.
Nou, begin eens met een echte spits kopen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho Ho het is pas 22 juli he ! Er is nog HELEMAAL NIKS aan de hand.
Of mensen zijn gewoon rustig omdat ze weten welke oorzaken eraan ten grondslag liggen. Ajax speelde mét CL al op een verlies van 40.000.000 euro. Dat werd gedicht met CL-gelden, die we nu niet hebben. Dus dan dicht je dat gat met Timber, en moeten er spelers als Bassey/Kudus worden verkocht.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
wow stijnquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Of mensen zijn gewoon rustig omdat ze weten welke oorzaken eraan ten grondslag liggen. Ajax speelde mét CL al op een verlies van 40.000.000 euro. Dat werd gedicht met CL-gelden, die we nu niet hebben. Dus dan dicht je dat gat met Timber, en moeten er spelers als Bassey/Kudus worden verkocht.
Het is niet leuk dat de selectie momenteel vergelijkbaar is met een door kanker uitgeleefde terminale patiënt. Maar het heeft redenen. Dan kun je wild gaan rondrennen, maar ook de logica accepteren.
'We zijn op dit moment dicht bij een aantal spelers, maar het is lastig. Ze hebben andere keuzes, financieel betere keuzes. In het verleden kon je die jongens dan over de streep trekken met Champions League-voetbal, maar dat kan nu niet. We willen heel graag, het is nu even de finishing touch afwachten.'
Jij als fijnproever moet Steijn vs Slot vs Bosz wel leuk vinden toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oké, dit was een overdreven hyperbool. Ik trek dit terug.
Boven hun stand geleefd dus.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Of mensen zijn gewoon rustig omdat ze weten welke oorzaken eraan ten grondslag liggen. Ajax speelde mét CL al op een verlies van 40.000.000 euro. Dat werd gedicht met CL-gelden, die we nu niet hebben. Dus dan dicht je dat gat met Timber, en moeten er spelers als Bassey/Kudus worden verkocht.
Het is niet leuk dat de selectie momenteel verschrikkelijk dramatisch is. Maar het heeft redenen. Dan kun je wild gaan rondrennen, maar ook de logica accepteren.
'We zijn op dit moment dicht bij een aantal spelers, maar het is lastig. Ze hebben andere keuzes, financieel betere keuzes. In het verleden kon je die jongens dan over de streep trekken met Champions League-voetbal, maar dat kan nu niet. We willen heel graag, het is nu even de finishing touch afwachten.'
Over PSV maak ik me ook niet druk. Onzekere defensie, matig middenveld en labiele voetballers in de aanval. Die gaan in de tweede seizoenshelft ook de benen voelen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jij als fijnproever moet Steijn vs Slot vs Bosz wel leuk vinden toch?
Uiteindelijk is er geen man overboord als Slot weer even een masterclass geeft. PSV staat er ook niet zo bijzonder voor
Tussenjaren zijn voor mietjes/provincieclubjes....dus neen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
Dat gaat wederom een tussenjaar worden.
Ah, en hoe verklaar je die 3e plaats van afgelopen jaar? Met zoveel geld.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tussenjaren zijn voor mietjes/provincieclubjes....dus neen.
Dat had je aan de toen zittende directie en staf moeten vragen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ah, en hoe verklaar je die 3e plaats van afgelopen jaar? Met zoveel geld.
Ik zie weinig redenen om te denken dat we dit jaar beter gaan presteren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat had je aan de toen zittende directie en staf moeten vragen.
Dit, als Kudus en Alvarez nog gaan wordt het wel heel lastig een fatsoenlijk team te smeden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie weinig redenen om te denken dat we dit jaar beter gaan presteren.
Dus was afgelopen jaar een tussenjaar?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat had je aan de toen zittende directie en staf moeten vragen.
Als jij dat zo wilt noemen, mij best. Maar dat wordt het dit jaar niet, mag en kan niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus was afgelopen jaar een tussenjaar?
Nee, afgelopen jaar was een rampjaar waarin alles in elkaar donderde, dit jaar is een tussenjaar bedoeld voor wederopbouw. Je kunt niet verwachten dat er dit jaar een Ajax als in de Ten Hag-jaren staat. Het is dus vooral van belang dat er weer iets semiduurzaams wordt opgebouwd, dat lijkt me belangrijker dan sec het landskampioenschap.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus was afgelopen jaar een tussenjaar?
We zijn Ajax hoor, geen Real Madrid.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een redelijke EL campagne, wat is Ajax diep gezonken.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is pas 21 juli hè, tijd zat. Het is niet alsof we binnen een maand al een competitiewedstrijd spelen ofzo.
Alvast een tip voor morgen, dan is het 23 juli!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ajax is helemaal ontmanteld afgelopen 2 jaarquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, afgelopen jaar was een rampjaar waarin alles in elkaar donderde, dit jaar is een tussenjaar bedoeld voor wederopbouw. Je kunt niet verwachten dat er dit jaar een Ajax als in de Ten Hag-jaren staat. Het is dus vooral van belang dat er weer iets semiduurzaams wordt opgebouwd, dat lijkt me belangrijker dan sec het landskampioenschap.
We nemen het mee naar achter.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:27 schreef Simmertje het volgende:
Klaassen en Taylor moeten gewoon weg, zo simpel is het. Echt wat een FUCKING anti voetbal zijn die twee.
Wel mee eens . Gevaarlijk domme jongen ook met zijn ''Mamba-Mentality'' en lange mouwen met handschoentjes bij 10 graden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:44 schreef Simmertje het volgende:
TAYLOR OUT. godsamme man, kots en kots misselijk.
Ja dat was niet best.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:44 schreef Simmertje het volgende:
TAYLOR OUT. godsamme man, kots en kots misselijk.
Klopt, die Spelen namelijk CL.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We zijn Ajax hoor, geen Real Madrid.
Het begon natuurlijk met Overmars die het kaartenhuis ineen liet storten. Een aantal jaar ervoor was er overigens ook heibel, met Bergkamp, Jonk enz.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax is helemaal ontmanteld afgelopen 2 jaar
het rijtje dat vertrok
Van der Sar
Vanenburg
Heitinga
Bogarde
Hamstra technische manager
Overmars
Reiziger
Welke namen ben ik vergeten?
Begin eerst weer is een goede technische organisatie neer te zetten is mijn advies
de clowns die nu worden aangesteld is ajax onwaardig. Mensen zonder verleden en ervaring.
Koop een fatsoenlijke spits ipv die waardeloze Brobbey.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:27 schreef Simmertje het volgende:
Klaassen en Taylor moeten gewoon weg, zo simpel is het. Echt wat een FUCKING anti voetbal zijn die twee.
Die twee zijn natuurlijk wel pleite.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit, als Kudus en Alvarez nog gaan wordt het wel heel lastig een fatsoenlijk team te smeden.
conditioneel sterker worden en een team smeden. Dan hoeft je selectie niet eens beter te zijn om succes te kunnen boekenquote:Op zondag 23 juli 2023 11:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Steijn is het wel gewend om te werken met mindere selecties dan de concurrent
Op zich wel lekker als al dat brandhout verkocht wordt. Kan Steijn in ieder geval zelf zijn selectie samenstellen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Koop een fatsoenlijke spits ipv die waardeloze Brobbey.
Er moet wel wat kwaliteit bij hoor maar inderdaad voor een competitie is vooral je ondergrens hoog houden belangrijk.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
conditioneel sterker worden en een team smeden. Dan hoeft je selectie niet eens beter te zijn om succes te kunnen boeken
moet zeker nog wat bij iddquote:Op zondag 23 juli 2023 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er moet wel wat kwaliteit bij hoor maar inderdaad voor een competitie is vooral je ondergrens hoog houden belangrijk.
die ligt met types als rensch, brobbey, taylor en bergwijn bij de eerste 11 al aardig hoogquote:Op zondag 23 juli 2023 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er moet wel wat kwaliteit bij hoor maar inderdaad voor een competitie is vooral je ondergrens hoog houden belangrijk.
Ik snap die haat naar Klaassen niet zo, die jongen is nog best nuttig als invalkracht. Er zijn tien anderen die ik liever kwijt ben dan hem.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:27 schreef Simmertje het volgende:
Van een speler die meer dan 4 miljoen per seizoen verdient verwacht je gewoon meer kwaliteitquote:Op zondag 23 juli 2023 17:27 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik snap die haat naar Klaassen niet zo, die jongen is nog best nuttig als invalkracht. Er zijn tien anderen die ik liever kwijt ben dan hem.
Hear hear. Zo mee eens! Het is een jongen van de club en die moet je zo lang mogelijk bij je houden. Kan echt nog wel van betekenis zijn.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:27 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik snap die haat naar Klaassen niet zo, die jongen is nog best nuttig als invalkracht. Er zijn tien anderen die ik liever kwijt ben dan hem.
Ik heb verder niks tegen Klaassen maar hij zou 12e man moeten zijn en niet je aanvoerder bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 24 juli 2023 02:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hear hear. Zo mee eens! Het is een jongen van de club en die moet je zo lang mogelijk bij je houden. Kan echt nog wel van betekenis zijn.
En dan de grote vraag als het allemaal zo makkelijk gaat, was Overmars echt zo goed?quote:
Een jongen van de club… Leuk, maar ik heb liever een jongen die niet van de club is en wel presteert ipv andersom.quote:Op maandag 24 juli 2023 02:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hear hear. Zo mee eens! Het is een jongen van de club en die moet je zo lang mogelijk bij je houden. Kan echt nog wel van betekenis zijn.
Prima om in te brengen als je het lastig hebt tegen een laagvlieger. Heeft wel de kwaliteiten om de 1-0 te makenquote:Op maandag 24 juli 2023 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb verder niks tegen Klaassen maar hij zou 12e man moeten zijn en niet je aanvoerder bij gebrek aan beter.
Alle tijd het is pas 24 juli er is niks aan de handquote:Op maandag 24 juli 2023 09:31 schreef Black-Death het volgende:
Nou, ik ben benieuwd welke transfers er deze week aankomen...
Je hebt gister overgeslagen, teleurstellend.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alle tijd het is pas 24 juli er is niks aan de hand
Beetje doorpakken graag.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alle tijd het is pas 24 juli er is niks aan de hand
“We gaan het doen met deze groep”quote:Op maandag 24 juli 2023 10:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Beetje doorpakken graag.
Las ergens dat die Sutalo pas wil/mag/kan komen nadat zijn club de voorrondes CL heeft gespeeld... en kost 20 mio..? Hoop geld weer.
Nah dat geloof ik nietquote:
quote:Als het aan Maurice Steijn ligt, komen er nog meerdere versterkingen naar Ajax. Dat geeft hij aan in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Verdedigend moeten we er nog twee bij krijgen en op het middenveld en in de aanval hebben we nog iets nodig. We hebben nog drie of vier spelers nodig om mee te doen om het kampioenschap", aldus Steijn. "Daar ben ik niet bang voor, want ik vind een aantal dingen ook wel heel goed gaan. Maar het moet nog beter, en dat is helder."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |