Niet zomaar eentje he, een 20 cm van het midden af.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een penalty redden.
Lachwekkend.
Als je kwarktassen zegt reageert @Pisces29 doorgaans heel verbolgen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ze komt wel hard neer, geen kwarktassen.
[ afbeelding ]
Wie is ditquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ze komt wel hard neer, geen kwarktassen.
[ afbeelding ]
Ik heb ook een 20 cmquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet zomaar eentje he, een 20 cm van het midden af.
Sterkte en succes morgen!quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Krijg echt geen reet meer uit m'n vingers op het werk vandaag. M'n vriendin heeft morgen een nieuwe hartoperatie/ablatie maar dan aan de linkerkant van het hart (dus meer risico dan de vorige keer omdat dit in directe verbinding met de hersenen staat, dus grotere kans op bloedpropjes etc.) ik blijf meestal wel redelijk nuchter onder dit soort shit maar ik stress hem nu wel een beetjeze is ook zo een uur of 3-4 onder narcose morgen dus dan zit ik ook maar te wachten en duimen dat ze het nu eindelijk kunnen oplossen en dat ze geen complicaties krijgt
Sorry dat moest er even uit
Afgelopen week postte @Caland al de mooiste voorzet van het seizoen, ik ben nu erg blij dat ik totaal niet naar vrouwenvoetbal kijk.quote:
Gebakken tofu, rijst, komkommersalade.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een omelet en een stokbroodje gezond.
Broodje tartaar met eiquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een omelet en een stokbroodje gezond.
Karma.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Net tyfushard mijn kleine teen gestoten.
Ik ben nog altijd een beetje van de kaart.
Sterkte voor jullie!quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Krijg echt geen reet meer uit m'n vingers op het werk vandaag. M'n vriendin heeft morgen een nieuwe hartoperatie/ablatie maar dan aan de linkerkant van het hart (dus meer risico dan de vorige keer omdat dit in directe verbinding met de hersenen staat, dus grotere kans op bloedpropjes etc.) ik blijf meestal wel redelijk nuchter onder dit soort shit maar ik stress hem nu wel een beetjeze is ook zo een uur of 3-4 onder narcose morgen dus dan zit ik ook maar te wachten en duimen dat ze het nu eindelijk kunnen oplossen en dat ze geen complicaties krijgt
Gert duimt voor jullie.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Heb je DE LEEUWIN al gezien?quote:
Geil!quote:
Waarschijnlijk weet hij dit niet meer.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:Drizzt_DoUrden wat was jouw recordaantal Flügel op één avond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |