Druipende uitsmijter, rosbief/belegen kaas, uitje, champignon.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:02 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal, we gaan lunchen.
Jij eet ook nooit gezondquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Druipende uitsmijter, rosbief/belegen kaas, uitje, champignon.
Sterkte maatquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Krijg echt geen reet meer uit m'n vingers op het werk vandaag. M'n vriendin heeft morgen een nieuwe hartoperatie/ablatie maar dan aan de linkerkant van het hart (dus meer risico dan de vorige keer omdat dit in directe verbinding met de hersenen staat, dus grotere kans op bloedpropjes etc.) ik blijf meestal wel redelijk nuchter onder dit soort shit maar ik stress hem nu wel een beetjeze is ook zo een uur of 3-4 onder narcose morgen dus dan zit ik ook maar te wachten en duimen dat ze het nu eindelijk kunnen oplossen en dat ze geen complicaties krijgt
Sorry dat moest er even uit
Wat is er ongezond aanquote:
Noem hem Feijenoord.quote:
Straks nog naar Witte de With?quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:49 schreef KingRoland het volgende:
Net gedoucht nu naar buiten (ben vrij vandaag)
Geniet er lekker van maat, je hebt hem verdiendquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
Like gekregen van vriend @:GGMM in een NWS topic. Mijn dag kan niet meer stuk
quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Krijg echt geen reet meer uit m'n vingers op het werk vandaag. M'n vriendin heeft morgen een nieuwe hartoperatie/ablatie maar dan aan de linkerkant van het hart (dus meer risico dan de vorige keer omdat dit in directe verbinding met de hersenen staat, dus grotere kans op bloedpropjes etc.) ik blijf meestal wel redelijk nuchter onder dit soort shit maar ik stress hem nu wel een beetjeze is ook zo een uur of 3-4 onder narcose morgen dus dan zit ik ook maar te wachten en duimen dat ze het nu eindelijk kunnen oplossen en dat ze geen complicaties krijgt
Hierbij wil ik aanvullen dat vrouwen in Verstappen merchandise zonder uitzondering een gort droge poes hebben.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen die een impulsaankoop doen zijn makkelijk beïnvloedbaar.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Veel sterkte vriend. Ik hoop dat het allemaal goed komt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Welke Grand Prix heb je dit waargenomen?quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hierbij wil ik aanvullen dat vrouwen in Verstappen merchandise zonder uitzondering een gort droge poes hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |