Die moet je herpriloderen in de Smahload, met two level drive-tune.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:05 schreef Bezsen het volgende:
De warlock heeft geen shards om iedereen te summonen (lol)
quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Me broekje uit, Roddelpraat.
@:WereldgozerIk wens hem alle leed in de wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Maat heb er ook aantal gehad.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Krijg echt geen reet meer uit m'n vingers op het werk vandaag. M'n vriendin heeft morgen een nieuwe hartoperatie/ablatie maar dan aan de linkerkant van het hart (dus meer risico dan de vorige keer omdat dit in directe verbinding met de hersenen staat, dus grotere kans op bloedpropjes etc.) ik blijf meestal wel redelijk nuchter onder dit soort shit maar ik stress hem nu wel een beetjeze is ook zo een uur of 3-4 onder narcose morgen dus dan zit ik ook maar te wachten en duimen dat ze het nu eindelijk kunnen oplossen en dat ze geen complicaties krijgt
Sorry dat moest er even uit
Die zitten toch in Nieuw-Zeelandquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:49 schreef Bezsen het volgende:
NWS / Politie Berlijn zoekt loslopende leeuw
Kijk uit @:erasmus
Holy fuck man. Heel veel sterkte. Ik begreep eigenlijk na mijn operatie dat m'n naasten zich meer zorgen maakten dan ik zelf. Kun je geen vrij nemen ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Krijg echt geen reet meer uit m'n vingers op het werk vandaag. M'n vriendin heeft morgen een nieuwe hartoperatie/ablatie maar dan aan de linkerkant van het hart (dus meer risico dan de vorige keer omdat dit in directe verbinding met de hersenen staat, dus grotere kans op bloedpropjes etc.) ik blijf meestal wel redelijk nuchter onder dit soort shit maar ik stress hem nu wel een beetjeze is ook zo een uur of 3-4 onder narcose morgen dus dan zit ik ook maar te wachten en duimen dat ze het nu eindelijk kunnen oplossen en dat ze geen complicaties krijgt
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Maat heb er ook aantal gehad.
Overmorgen lach je er om!
Sterkte!
Dank je kerel. Ja, dat hoor je vaker, maar m'n vriendin zelf is ook wel heel nerveus nu, wat ik ook wel snap. Ik heb morgen gewoon vrijquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Holy fuck man. Heel veel sterkte. Ik begreep eigenlijk na mijn operatie dat m'n naasten zich meer zorgen maakten dan ik zelf. Kun je geen vrij nemen ?
Sterkte ouwe reus.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
En daar geniet ik van. Heerlijk verzuipen in je melangolische ellende. Eat your heart out lachende kut-VVDers.quote:
Is je Shaman al 75?quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Maat heb er ook aantal gehad.
Overmorgen lach je er om!
Sterkte!
Sterkte. Duurt altijd een tijd eer duidelijk wordt of het de verbetering brengt die voor ogen is toch? Voor de operatie hoor je alle mogelijke complicaties voorbijkomen en dan stress je maar dat moeten ze verplicht melden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Dank je. Ja klopt, eerst moeten ze zien waar het probleem precies zit, dan ableren en dan is het nog afwachten inderdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sterkte. Duurt altijd een tijd eer duidelijk wordt of het de verbetering brengt die voor ogen is toch? Voor de operatie hoor je alle mogelijke complicaties voorbijkomen en dan stress je maar dat moeten ze verplicht melden.
Sterkte man en je vriendin succes morgen!quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Thanks kerelquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sterkte man en je vriendin succes morgen!
Ja, lekker man. Erg mooi om te weten dat het ook zo voorbij kan zijn allemaal, zonder dat we het weten.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:45 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ter-gespot~ab5f7298/
@:Scrummie
Daar dacht ik ook gelijk aanquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, lekker man. Erg mooi om te weten dat het ook zo voorbij kan zijn allemaal, zonder dat we het weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |