Misschien kan ze dat helemaal niet betalen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
En waarom gaat ex daar niet wonen ?
Het wordt mij ook wat te gek nu met om de haverklap nieuwe ontwikkelingen. Maar goed er zijn veel gekken, dus het zou kunnen 😂quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:12 schreef Selenophilia het volgende:
Wel raar dat je vriend jou niet beschuldigd van vreemdgaan omdat hij na chemo onvruchtbaar is geworden en slechte ervaring heeft met ex vrouw die een kind heeft van een ander. Had het verhaal wel compleet gemaakt ts. Beetje jammer.
Lol, ik sluit dat ook niet uit, ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:22 schreef Pruim het volgende:
[..]
Het wordt mij ook wat te gek nu met om de haverklap nieuwe ontwikkelingen. Maar goed er zijn veel gekken, dus het zou kunnen 😂
Ja, het is wel net zo smeuïg als deze FOK!klassieker.quote:
Sowieso, kinderen van 9, 11 en 13, hoezo ziet hij die bij zijn ex thuis (tot voor kort de echtelijke woning)?quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:45 schreef Purrito het volgende:
Wedden dat zijn 'ex' ook zwanger is van hem?
Vaders die te close zijn met hun ex doen dat nooit alleen om het kind. De enige manier is kind bij de deur afleveren en evt appen over medische dingen of school. Meer contact dan dat en hij hangt gewoon met zijn leuter in de moeder van zijn kleuter.
Over 20 weken hebben we de babyborrel, sinterklaas en kerstvakantie in het vooruitzicht.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:33 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Lol, ik sluit dat ook niet uit, ik kijk nergens meer van op![]()
Ik kan niet wachten op de volgende topic maanden later.
"want hij was toch onvruchtbaar na de chemo's"quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:45 schreef Purrito het volgende:
Wedden dat zijn 'ex' ook zwanger is van hem?
Vaders die te close zijn met hun ex doen dat nooit alleen om het kind. De enige manier is kind bij de deur afleveren en evt appen over medische dingen of school. Meer contact dan dat en hij hangt gewoon met zijn leuter in de moeder van zijn kleuter.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als vader en moeder nog in één huis wonen is dat helemaal makkelijk.
Echt dit ja, puur humanity pffffquote:Op woensdag 19 juli 2023 12:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar verder leek het je wel een goed idee om samen een kind te nemen?![]()
![]()
Aandacht?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:06 schreef oppiedoppie het volgende:
Man van 27, 3 kinderen, eentje niet van hemzelf, kanker gehad, eigen bedrijf, al jaren relatie met de oppas van vroeger, vrouw en kinderen uit huis ingeruild voor de oppas, dacht onvruchtbaar te zijn van de chemo wat niet zo bleek.
Net een roman ware het niet dat dit verhaal rammelt dus dit moet wel verzonnen zijn door iemand die niet goed genoeg de feiten heeft gecheckt. Slechte romanschrijver dus.
En waarom verzint iemand zoiets op een forum als dit?
Vroeger kende ik ook iemand op mijn werk die haar zwangerschap had 'verzonnen'. Was nooit zwanger geweest maar had zelfs geboortekaartjes gedrukt. Tijdens haar zwangerschapsverlof kwam iemand erachter via haar moeder. Haar vriend was ook verzonnen evenals al haar vakanties. Die zat altijd thuis niks te doen en had een ingebeeld leven verzonnen. Heb hele verhalen aangehoord over vanalles wat niet waar bleek.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:06 schreef maily het volgende:
[..]
Aandacht?
Waarom verzinnen bv een kluun/jara zulke onzin?
😱 Hoe is dat afgelopen? Dat is wel iets anders dan een verhaaltje verzinnen online vind ik.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:13 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Vroeger kende ik ook iemand op mijn werk die haar zwangerschap had 'verzonnen'. Was nooit zwanger geweest maar had zelfs geboortekaartjes gedrukt. Tijdens haar zwangerschapsverlof kwam iemand erachter via haar moeder. Haar vriend was ook verzonnen evenals al haar vakanties. Die zat altijd thuis niks te doen en had een ingebeeld leven verzonnen. Heb hele verhalen aangehoord over vanalles wat niet waar bleek.
Bizar gewoon zoiets.....
Ze heeft 6 katten en leefde lang en gelukkigquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:51 schreef Pruim het volgende:
[..]
😱 Hoe is dat afgelopen? Dat is wel iets anders dan een verhaaltje verzinnen online vind ik.
Ken een vergelijkbaar figuur. Had een fictieve vrouw, kinderen en sociaal leven. Bleken allemaal niet bestaan. Maakte zelfs kopjes vuil om ze dan op tafel te zetten en zo. Beleefde allerlei verzonnen avonturen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:51 schreef Pruim het volgende:
[..]
😱 Hoe is dat afgelopen? Dat is wel iets anders dan een verhaaltje verzinnen online vind ik.
Was misschien een mooie match geweest met die vrouw waar @oppiedoppie het over had.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ken een vergelijkbaar figuur. Had een fictieve vrouw, kinderen en sociaal leven. Bleken allemaal niet bestaan. Maakte zelfs kopjes vuil om ze dan op tafel te zetten en zo. Beleefde allerlei verzonnen avonturen.
Huis wat hij had gekocht werd hij uiteindelijk uitgezet vanwege huurachterstand.
Denk dat er wel wat meer schroeven los zitten bij dat soort lui dan alleen geen zin meer om op verjaardagen te zeggen dat ze nog geen relatie, koophuis, kinderen, etc. hebben.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Was misschien een mooie match geweest met die vrouw waar @:oppiedoppie het over had.![]()
Maar ik denk dat zulke mensen gewoon ergens de boot gemist hebben, of eigenlijk: dat ze daar zelf van overtuigd zijn. En dat ze het dan niet meer leuk vinden om op verjaardagen en in de bedrijfskantine te zeggen dat ze nog steeds geen relatie/koophuis/etc hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |