Beaten at my own gamequote:Op woensdag 19 juli 2023 08:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dacht laat ik Thijs eens voor zijn
Eensquote:
Olaquote:
Wat een stilte hier.quote:
Misschien heeft ze het drukquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat een stilte hier.Waar is Mizzy Amy?
Voor ons?!quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het druk
Of ze heeft... een levenquote:
Niemand heeft dat hier.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of ze heeft... een leven
Touche.quote:
Ongetwijfeld met vieze dingen.quote:
We hadden al zo'n vermoeden. En nu relaxen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Sorry mannen, ik was even bezig
Alweer?quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hadden al zo'n vermoeden. En nu relaxen?
Wij weten heel veel. Of we zijn heel goed in wensdenken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alweer?
Mja, ben wel een beetje moe
Meerdere vieze dingen zelfs.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
En heren, jullie nog vieze dingen gedaan vandaag?
Ik heb een prakje gemaakt van rauwe eieren en bananen. Dat zag er behoorlijk vies uit.quote:
En daarna bak je dat? Klinkt niet eens zo heel vies eigenlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een prakje gemaakt van rauwe eieren en bananen. Dat zag er behoorlijk vies uit.
Ja, het huis ruikt nu heerlijk naar versgebakken bananenbrood.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En daarna bak je dat? Klinkt niet eens zo heel vies eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |