top!quote:
quote:
Die band heeft me nooit gepakt. Zal het nog eens proberen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:05 schreef Griebus het volgende:
Ik krijg van ‘the Car’ van de Arctic monkeys maar niet genoeg. Die strijkers
Als ik de supersuckers luister dan denk ik dat je dit album helemaal niks gaat vindenquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die band heeft me nooit gepakt. Zal het nog eens proberen.
Nu deze:
Mijn smaak is niet breed, maar erg breed.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:02 schreef Griebus het volgende:
[..]
Als ik de supersuckers luister dan denk ik dat je dit album helemaal niks gaat vinden
Ow echt? Zo triest.....Wat een mooie artiest was dat!quote:
Tribute time!quote:
Ja triest inderdaad. Ik vind het jammer dat ik ze pas vrij laat ontdekt heb, zo'n mooie nummers.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ow echt? Zo triest.....Wat een mooie artiest was dat!
Zeker.....Zoveel feestjes op hun beste album "Hybrid Theory" mogen meemaken hoe fantastisch is elk nummer, bizar dat het zo geëindigd is...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja triest inderdaad. Ik vind het jammer dat ik ze pas vrij laat ontdekt heb, zo'n mooie nummers.
Ja heerlijk he! Ik wacht al meer dan een jaar tot ze eindelijk eens een keertje in Nederland of omstreken komen optreden, helaas.....quote:
Ja dat is heel jammer. Nederland wordt nogal eens overgeslagen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:56 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja heerlijk he! Ik wacht al meer dan een jaar tot ze eindelijk eens een keertje in Nederland of omstreken komen optreden, helaas.....
Idd ze zijn denk ik nog niet groot genoeg om Europa aan te willen doen helaasquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is heel jammer. Nederland wordt nogal eens overgeslagen.
Deze kwam ineens voorbij en zo kwetsbaar haar stem in het begin, maar op het eind heel krachtig weer. Wat een mooie samenwerking is dit toch. Je ziet Robert ook genieten.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:06 schreef cosmosis het volgende:
Ook live en minimalistisch begenadigd zangeres, ik hou van echte pure artiesten!
Awesome! Die ken ik nog niet, even checken...quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Deze kwam ineens voorbij en zo kwetsbaar haar stem in het begin, maar op het eind heel krachtig weer. Wat een mooie samenwerking is dit toch. Je ziet Robert ook genieten.
Wel echt vet, hij eerst proberen om met haar mee te komen in de hoogte en dan zn gitaarskills knallen, mooi zo 2 generaties die samen komen!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Deze kwam ineens voorbij en zo kwetsbaar haar stem in het begin, maar op het eind heel krachtig weer. Wat een mooie samenwerking is dit toch. Je ziet Robert ook genieten.
Dit.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:18 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wel echt vet, hij eerst proberen om met haar mee te komen in de hoogte en dan zn gitaarskills knallen, mooi zo 2 generaties die samen komen!
Haha ja zo makkelijk dat je in een bubbel terecht komt dammnquote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:24 schreef Shii het volgende:
En even heel wat anders, ook een mooie uitvoering zo in de studio.
Tussen alle gitaren en drums door komt deze toch met enige regelmaat voorbij. Koptelefoon op en genieten van de vele lagen, bakken textuur en grit en ruimtelijke productiequote:
De zuiverheid is inderdaad insane als je een goed stel koptelefoon bezit! Wat een heerlijkheid!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tussen alle gitaren en drums door komt deze toch met enige regelmaat voorbij. Koptelefoon op en genieten van de vele lagen, bakken textuur en grit en ruimtelijke productie
Ik heb een concert van Aurora bezocht in Paradiso Amsterdam, wat een ervaring zo helder en uniek als een artiest kan zingen heb ik nog niet meegemaakt!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tussen alle gitaren en drums door komt deze toch met enige regelmaat voorbij. Koptelefoon op en genieten van de vele lagen, bakken textuur en grit en ruimtelijke productie
Totaal onbekend, maar klinkt top!quote:
jijweet!quote:
Kan ook voor je pensioen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:49 schreef cosmosis het volgende:
Als ik ooit met pensioen ga, wordt ik ook een PianoGod!
pfff hoe moeilijk is dat?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Kan ook voor je pensioen.![]()
Maar snap wat je bedoelt, ik probeer ook piano te spelen en wil ook nog saxofoon onder de knie krijgen, maar tijd tekort.
Sja iets met geduld hebben wat ik hoop te leren als ik een zee van tijd heb lol.....dan 24/7 Interstellar spelen!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Kan ook voor je pensioen.![]()
Maar snap wat je bedoelt, ik probeer ook piano te spelen en wil ook nog saxofoon onder de knie krijgen, maar tijd tekort.
Snap ik. Ik kan best wel redelijk wat nummers op keyboard spelen, maar vind mezelf nog maar een beginner. En saxofoon sowieso beginner.quote:
Ik zit al een tijdje te azen op een Yamaha CP300 stage piano als in deze video, puur omdat dat waarschijnlijk helpt om beter te spelen hahquote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:59 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sja iets met geduld hebben wat ik hoop te leren als ik een zee van tijd heb lol.....dan 24/7 Interstellar spelen!
meen je nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 01:00 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Piano en Saxofoon tegelijk? Best moeilijk....
wel vetquote:Op zaterdag 22 juli 2023 01:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik. Ik kan best wel redelijk wat nummers op keyboard spelen, maar vind mezelf nog maar een beginner. En saxofoon sowieso beginner.
Een blaasinstrument heb ik nog nooit geprobeerd, maar lijkt me een stuk moeilijker dan een vinger instrument, wel heerlijk als je dat kunt, wat een sfeer muziek heeft een sax!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 01:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik. Ik kan best wel redelijk wat nummers op keyboard spelen, maar vind mezelf nog maar een beginner. En saxofoon sowieso beginner.
die heeft idd een nlekere saxquote:Op zaterdag 22 juli 2023 01:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Een blaasinstrument heb ik nog nooit geprobeerd, maar lijkt me een stuk moeilijker dan een vinger instrument, wel heerlijk als je dat kunt, wat een sfeer muziek heeft een sax!
niks mis meequote:Op zaterdag 22 juli 2023 01:18 schreef cosmosis het volgende:
Joh nu zit ik in de zomervakantie beachvibes met een cocktail in de sunset van de middelandsezee...pfff nog even wachten!
quote:
RIP,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |