Jammer dat de verschillen in tijdritten nog steeds zo groot zijn. Ik kan me nog een tijdrit herinneren waar Nernard Hinault, die zes minuten later startte dan de dagwinnaar van de vorige dag, Hennie Kuiper inhaalde.quote:
Geen idee. Ik hoop het ook niet, want Pogi kleurt mede het voorjaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat dat er iets mee te maken heeft. En sowieso zou het jammer zijn als hij die koersen zou skippen
Ik hoop het niet. Er zijn zoveel leukere dingen in de rest van het jaar, dat het zonde is om alleen maar op de Tour te focussen. En ik denk niet dat de uitslag dan vandaag anders zou zijn. Pogacar reed een supersterke tijdrit, en verplettert de achtervolgers op meer dan een minuut.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zou Pogi zich volgend jaar niet beter volledig op de Tour kunnen focussen en het Vlaamse voorjaar links laten liggen.
Ik hoop zelf van niet, maar volledige Tour-focus lijkt wel nodig om Jonas van de apenrots te verdrijven.
Ach. Al zou hij dat doen dan zijn de Belgen het ook meteen weer vergetenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:23 schreef Marcoss het volgende:
Ik verwacht wel dat Vingegaard de komende dagen gaat knechten voor van Aert
Dat stuk waar hij inhield?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er al een lijstje van T1 naar T2? Vooral bijzonder dat Vingegaard ook daar nog (verreweg) de snelste is volgens mij.
UAE (Gianetti) hijst de witte vlag.quote:“Of nu enkel nog de aanval overblijft voor ons? We moeten erin geloven, dat zeker, maar we moeten ook realistisch zijn en kijken naar de werkelijkheid. Je moet eerst de benen hebben vooraleer je iets kan proberen. We staan tweede en derde: dit blijft een heel goeie Tour voor ons, maar vandaag was er geen finishfoto nodig.”
De speld?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
De ASO heeft bij de kringloop wat tweedehands matrassen opgehaald voor de afdaling van de Col de la Loze morgen.
Ik vind dit zo goed.
Privéproblemen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:14 schreef Marcoss het volgende:
Zo’n 4 maanden geleden werd Vingegaard nog verslagen door David Gaudu
Kunnen ze niet Jumbo bespioneren om te kijken welke foodapp ze gebruiken?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
UAE (Gianetti) hijst de witte vlag.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
De ASO heeft bij de kringloop wat tweedehands matrassen opgehaald voor de afdaling van de Col de la Loze morgen.
Ik vind dit zo goed.
Volledig normale S-curve.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Cyclisme à trois vitesses?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |