Kan je nagaan. Die was nog de beste van het jankende stel.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:16 schreef Koen66 het volgende:
Oja, Claudia de Breij, dat was de reden dat ik vorig jaar nauwelijks gekeken heb
Vroeger zeiden we dat Marco Bakker de vader was van Herman Broodquote:[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2685763/1/25#p210514684]Zouden die jonge deelnemers wel geweten hebben wie Marco Bakker is?
85 jaar oud en nog steeds geweldige techniek.
Ze zullen toch wel Doris Day van Doe Maar een keer hebben gehoord of van zijn rol bij Theo en Thea en de ontmaskering van het Tenenkaasimperium.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:30 schreef golfer het volgende:
Zouden die jonge deelnemers wel geweten hebben wie Marco Bakker is?
85 jaar oud en nog steeds geweldige techniek.
Daar was ik bij het kijken eigenlijk nog te jong voor.... en ik ben nu 42,6 jaar... dus ik vrees dat ze daar idd te jong voor zijnquote:Op zondag 3 september 2023 18:03 schreef usagi414 het volgende:
zijn rol bij Theo en Thea en de ontmaskering van het Tenenkaasimperium.
Bij Doe Maar wordt alleen maar Marco gezegd en niet de achternaam. Misschien denken ze dan eerder aan Marco Borsato. Ze zullen echt niet direct aan Bakker denken..quote:Op zondag 3 september 2023 18:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel Doris Day van Doe Maar een keer hebben gehoord of van zijn rol bij Theo en Thea en de ontmaskering van het Tenenkaasimperium.
Ook al is dat ook al best lang geleden![]()
Mooie stem heeft zijquote:Op maandag 4 september 2023 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij wordt dit wel een prima seizoen. Duncan was echt fantastisch met I Doen ook bij Numidia kreeg ik kippenvel....
Gruwelijk kattengejank van die vent. Rillingen over m'n lijf.quote:Op maandag 4 september 2023 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij wordt dit wel een prima seizoen. Duncan was echt fantastisch met I Doen ook bij Numidia kreeg ik kippenvel....
Ik had hetzelfde, maar moet wel zeggen dat ik ook nog nooit van Numidia had gehoord, en zij verbaasd me al 2 afleveringen, wat kan zij zingen zeg!quote:Op zondag 10 september 2023 11:40 schreef golfer het volgende:
Vond er gisteren weinig aan. Komt mede omdat ik nog nooit van de hoofdpersoon of 1 van haar liedjes gehoord had.
Numidia kende ik al van programma 'Het perfecte plaatje'.quote:Op zondag 10 september 2023 20:40 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, maar moet wel zeggen dat ik ook nog nooit van Numidia had gehoord, en zij verbaasd me al 2 afleveringen, wat kan zij zingen zeg!
Het grappige bij dit soort derderangs artiesten is dat ze een goed management hebben. Geen hond kent ze, maar worden populair en naar bekendheid gekocht. Verder is het een walgelijk programma. Met alles wat ik haat in de muziekindustrie. Van gegalm en gekrijs dat zingen moet voorstellen, tot gejank om het kattengejank.quote:Op maandag 11 september 2023 14:04 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Ik moest wel lachen dat Mell op het einde vertelde dat ze niet lesbisch was. Ik kende haar niet, maar dacht inderdaad de hele aflevering dat ze op vrouwen viel.
Ik kende geen enkel nummer van haar, maar ik vond het vertaalde nummer dat Meau zong erg mooi.
Ik kende haar ook niet , vind er ook weinig aanquote:Op maandag 11 september 2023 14:04 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Ik moest wel lachen dat Mell op het einde vertelde dat ze niet lesbisch was. Ik kende haar niet, maar dacht inderdaad de hele aflevering dat ze op vrouwen viel.
Ik kende geen enkel nummer van haar, maar ik vond het vertaalde nummer dat Meau zong erg mooi.
Ze heeft inderdaad een beetje een lichtelijk lesbische uitstraling. Of mag je dat tegenwoordig ook al niet meer zeggenquote:Op maandag 11 september 2023 14:04 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Zij heeft wel een mooie stemquote:
Numidia is wel de ster van het seizoen tot nu toequote:
Was ook een erg mooie vertaling van Arcade (dat Nederlandstalige gedeelte dan)..quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:45 schreef golfer het volgende:
Alweer Numidia als meest in het hart treffende zangeres.
Die kan wat mij betreft echt naar het songfestival
Dat Berberse ook.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Was ook een erg mooie vertaling van Arcade (dat Nederlandstalige gedeelte dan)..
Dat was wat mij betreft meteen het hoogtepunt.quote:Op zondag 24 september 2023 13:31 schreef Chiappucci het volgende:
Was weer een mooie aflevering. Behalve dan dat Duncan deze keer niet mocht zingen.
Tof wijfquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:24 schreef golfer het volgende:
Wat een geweldig sterke vrouw is Numidia.
En het ziet er zo makkelijk uit maar hij doet iets wat hij nog nooit heeft gedaanquote:
Ja, Marco weet zich heel goed in te leven in de verhalen van de mensen waarvoor hij zingt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:24 schreef Kanaroe het volgende:
Ik kende Numidia ook helemaal niet, evenals een aantal ander kandidaten en Jantje Smit.
Geweldige stem, geen autotune meer voor haar hopelijk!
Ik vond Marco erg aandoenlijk vanavond en Meau had ook een mooi nummer gekozen en ge-restyled
Ze is zeer talentvol en lief.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:01 schreef usagi414 het volgende:
Numidia kende ik ook niet hiervoor maar veel respect voor haar. Hoe ze met alle tegenslagen is omgegaan.
Hij ziet er prima uit voor iemand van 85.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:45 schreef chufi het volgende:
Waarom ziet marco B. eruit als een foute Kabouter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |