49°C gaat in Edirne niet lukken, dan zou het Europees record verbroken zijn maar wel dikke kans dat het er woensdag een graad of 45 wordt jaquote:Op zondag 23 juli 2023 12:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben nu in Turkije waar het 's nachts niet verder afkoelt dan 25 graden. Een vriendin werkt in Edirne waar temperaturen van 49 graden bereikt zijn. Als ik ze vertel dat ik een trui moest aantrekken bij vertrek omdat het maar 16 graden was wilden ze gelijk ruilen
Heerlijk met zijn allen onder een te kleine partytent die niet goed vaststaat. Omdat er geen ruimte is voor fatsoenlijke haringen in je kansloze postzegel tuin. Terwijl een iemand zich opoffert voor de bbq.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:41 schreef BlackLining het volgende:
Ja en ik heb zo een barbeque die al een half jaar gepland staat
Meh dit is bij mensen die gewoon lekker de hele tuin betegeld hebbenquote:Op zondag 23 juli 2023 12:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heerlijk met zijn allen onder een te kleine partytent die niet goed vaststaat. Omdat er geen ruimte is voor fatsoenlijke haringen in je kansloze postzegel tuin. Terwijl een iemand zich opoffert voor de bbq.
[ afbeelding ]
Heerlijk grimmig ouderwets hollandsch tafereeltje.
20? Het is amper 16 graden.quote:
Zal wel in de volle zon geweest zijn, of ze had een zonnesteekquote:Op zondag 23 juli 2023 12:34 schreef Dven het volgende:
[..]
49°C gaat in Edirne niet lukken, dan zou het Europees record verbroken zijn maar wel dikke kans dat het er woensdag een graad of 45 wordt ja
Dit is de oper van GFS die net uitgedraaid is voor woensdag rond 15:00. Roemenie en Bulgarije nog altijd op koers om hun records van 44,5°C en 45,2°C te verbreken.
[ afbeelding ]
Nee, wij hebben een oerhollande zomer.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:40 schreef Ponsai het volgende:
Moeten we komende week nog rekening houden met extreme neerslag, storm, hagel en onweer? Of lijkt dat voorlopig even uit de lucht
Godzijdank.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, wij hebben een oerhollande zomer.
Echte terreurbuien krijg je hier als een bloedhete dag met zuidoostelijke aanvoer afgestraft wordt door achtereenvolgend een warmtefront en een koufront uit het westen. Meestal is het voor dat warmtefront niet echt warm, maar ook dan kan zo'n plakdag genoeg zijn voor mooi vuurwerk als er genoeg tijd tussen zit en de timing goed is.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:44 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Godzijdank.
Ontstaat dit noodweer eigenlijk normaliter alleen als we heet weer hebben gehad?
welk noodweer?quote:Op zondag 23 juli 2023 18:44 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Godzijdank.
Ontstaat dit noodweer eigenlijk normaliter alleen als we heet weer hebben gehad?
Die meetstationnetjes die je bij apothekers ziet enzo kunnen wel flink oplopen ja. Laten ook hier geregeld veel te hoge temperaturen zijnquote:Op zondag 23 juli 2023 18:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zal wel in de volle zon geweest zijn, of ze had een zonnesteek![]()
wanneer?quote:
dit is toch perfect weer? Niet te warm en niet te koudquote:Op zondag 23 juli 2023 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Zeg, waar is die zomer heen? Die hitte werd vorig jaar niet echt gewaardeerd door iedereen, maar dit is weer het andere uiterste hè
Het was 16 graden toen ik dat schreef, veel te koudquote:Op zondag 23 juli 2023 21:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dit is toch perfect weer? Niet te warm en niet te koud
Genotsweer inderdaad, was ook heerlijk weer om lekker buiten te eten vandaagquote:Op zondag 23 juli 2023 21:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dit is toch perfect weer? Niet te warm en niet te koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |