Gehurkt gaan zitten met je hoofd zo laag mogelijk en je voeten dicht tegen elkaar aan.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:21 schreef heywoodu het volgende:
Vraagje: je bent ergens buiten bebouwd gebied, en je wordt ietwat overvallen door een onweersbui. Ik weet dat je niet onder een boom moet gaan schuilen, maar men komt meestal niet verder dan tips als "schuil in een stevig gebouw". Leuk, ware het niet dat dat niet altijd mogelijk is als je een bui niet echt aan zag komen (of niet op tijd). Niet onder een boom schuilen dus, maar ook niet in een volledig open gebied gaan staan. Wat is dan wel handig?
Maar als alles om je heen waait zie je zo snel ook geen plekje om veilig te staan, dus dan snap ik dat je even blijft rijden om dat veilige plekje te vinden.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn wel wat dingen die mis kunnen gaan op zich met zulk natuurgeweld , een stuk boom door je voorruit, een rukwind die de camper omver. blaast, ik zie elektriciteitskabels boven de wegzou voor mij zeker aangezien je toch midden in een stad of dorp rijdt reden zijn om even te stoppen en te wachten tot het ergste voorbij is..
Mee eens hoor soms overvalt het je maar in dit geval kon je letterlijk stoppen aan de zijkant van de weg en even een winkel induiken. Aan de geparkeerde auto's met alarmlichten aan te zien hebben veel mensen dat dan ook gedaan.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:31 schreef d.k. het volgende:
[..]
Maar als alles om je heen waait zie je zo snel ook geen plekje om veilig te staan, dus dan snap ik dat je even blijft rijden om dat veilige plekje te vinden.
Inderdaad, komende veertien dagen minimaal hoorde ik net op het nieuws.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:40 schreef INViCTuS het volgende:
Dat ellendig kansloze k*t weer houdt hier voorlopig ook nog niet op, he. man man man
Hier kwam vanmiddag een rode pit over die voor harde regen moest zorgen, maar nee, gerommel en tien druppels. Alle echte neerslag valt steeds in het zuid-oosten en noorden.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:20 schreef warhamstr het volgende:
Laatste dagen en vandaag alleen wat gespetter. Voelt als een eeuw geleden dat we goede plensregen en onweer gehad hebben...
Hoewel je helemaal gelijk hebt vind ik het in vergelijking met andere kutzomers heel erg meevallen. Er is nu iig iets van dynamiek, juni was goed warm en droog.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:40 schreef INViCTuS het volgende:
Dat ellendig kansloze k*t weer houdt hier voorlopig ook nog niet op, he. man man man
De temperatuur is in het Oosten en zuiden vaak nog wel op enigszins acceptabel niveau met 20-22 graden. Dat was in vroegere jaren wel eens anders, inderdaad. Toen werd het vaker 16-20. Dat was helemaal triest. Al vind ik nu het weerbeeld wel erg treurig. Te vaak veel wind, wind uit totaal de verkeerde hoek, veel bewolking, te vaak regen en hoge luchtvochtigheid.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoewel je helemaal gelijk hebt vind ik het in vergelijking met andere kutzomers heel erg meevallen. Er is nu iig iets van dynamiek, juni was goed warm en droog.
Die boven Duitsland/Polen, of waar? Of die nieuwe onder Ierland?quote:Op maandag 24 juli 2023 22:53 schreef warhamstr het volgende:
Wat is die blob die op de Europese radar van de oceaan afkomt drijven?
Lekker dan in je tentjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |