Hele middag al vies benauwd in Eindhoven. Rondom die bui niet echt beter geworden ook.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:00 schreef d.k. het volgende:
Het heeft hier (regio Eindhoven) het afgelopen uur gehoosd, wat een bak water weer. Je zou nu op de camping staan hier![]()
Ik vond de temperatuur afgelopen dagen nog wel te doen, maar het is wel snel benauwd met die regen. Gewoon geen echt vakantieweer.
"Dit" verwijst naar mijn vraag van 18.30u. Niet dit in de zin van een huidig noodweer scenarioquote:
Keehl is grappigquote:Op zondag 23 juli 2023 21:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dit is toch perfect weer? Niet te warm en niet te koud
Nee nu staat alles in de fikquote:Op maandag 24 juli 2023 07:49 schreef INViCTuS het volgende:
De media staat iig niet meer vol met berichten over droogte
Ik heb 'm gewoon aan. Kan makkelijkquote:Op maandag 24 juli 2023 09:08 schreef Frutsel het volgende:
Tis dat ik vandaag echt met de auto naar het werk moest anders was het korte-broek avontuur na 8 weken ten einde... nu kan ik nog wat daagjes vooruit
Ja, alles?quote:
Ja qua temperatuur kan het ook prima, maar tis wel kut fietsenquote:
Nou ja, in Zuid-Europa op veel plaatsenquote:
Wat is er kut fietsen met een korte broek?quote:Op maandag 24 juli 2023 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja qua temperatuur kan het ook prima, maar tis wel kut fietsen
[..]
Nou ja, in Zuid-Europa op veel plaatsen![]()
niets, dat doe ik immers al 8 weken, maar wel als het keihard regentquote:Op maandag 24 juli 2023 10:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is er kut fietsen met een korte broek?
quote:Op maandag 24 juli 2023 10:02 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is het hier al een maand of twee kortebroekenweer, met alleen de dagen op kantoor (eens in de twee weken) als onderbreking want d'n man dient met een lange broek te komen
Ach, gelukkig is dat ook wel echt het enige dingetje wat minder is aan de werkcultuur, verder heb ik het er al jaren dik naar mijn zin, mede doordat de cultuur en sfeer verder meer dan uitstekend isquote:Op maandag 24 juli 2023 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk blijft zo'n achterhaalde werkcultuur mij bespaard als ik een nieuwe werkgever heb.
Het ging hier ook goed binnen, maar zodra de zon heel even door komt vliegt het weer de lucht in. Je zou bijna vergeten dat we midden in de zomer zitten en dat de zon nog heel krachtig is.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, gelukkig is dat ook wel echt het enige dingetje wat minder is aan de werkcultuur, verder heb ik het er al jaren dik naar mijn zin, mede doordat de cultuur en sfeer verder meer dan uitstekend isDit was vervelender geweest als ik elke dag naar kantoor moest.
Ondertussen kruipt het binnen naar de 20 graden, heerlijk doortochtweer opnieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |