Yes absoluutquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:29 schreef Verida het volgende:
[..]
En zo zal Sasha ook een boost hebben gekregen van haar opdracht die ze had gewonnen.
Heeft ze uberhaupt al wat gedaan dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:40 schreef pingu66 het volgende:
De pingpongtafel rolt onder de partij met hout Blablabaps en Morri hebben geen zin om de bal eronder uit te halen en stoppen.
Morri zegt ik doe niets meer in dit huis
Dat denken ze allemaal.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:42 schreef freaky40 het volgende:
TT: 'al die miljoenen fans'...en toen werd ze wakker.
Egoisten zijn hetquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:40 schreef pingu66 het volgende:
De pingpongtafel rolt onder de partij met hout Blablabaps en Morri hebben geen zin om de bal eronder uit te halen en stoppen.
Morri zegt ik doe niets meer in dit huis
Ex on the beach? Zoe?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Onlyfans/ ex on the beach achtig tv etc
Had de streams uitgezet en ben wat anders gaan doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar gezeik... er gebeurt niks.. ik vind reuring leuk maar dit is alleen maar roddel en achterklap... de hele dag door bleh
Moet hij zich toch op Darkweb begeven...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat denken ze allemaal.
Erik zal ook weinig berichten van jonge meiden in zijn mailbox vinden.
ze hebben geen geldtekort op dit moment.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is de biljarttafel al verkocht of staat die daar stof te happen? Kunnen ze heel wat boodschapjes voor halen
en tatooapparaat , drumstel , tafelvoetbaldingquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is de biljarttafel al verkocht of staat die daar stof te happen? Kunnen ze heel wat boodschapjes voor halen
Nu niet, maar dat ding staat daar stof te happen en het kan geen kwaad om rekening te houden met mindere tijden, hadden ze al eerder kunnen doen, net als de voetbaltafel, doen ze ook niets meer mee. Met nog een maand te gaan, mooi alles verkopenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben geen geldtekort op dit moment.
Eerder een catfish.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat denken ze allemaal.
Erik zal ook weinig berichten van jonge meiden in zijn mailbox vinden.
Dan moet dat geld volgens mij terug in de prijzenpot....Daar is het ook van betaald...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nu niet, maar dat ding staat daar stof te happen en het kan geen kwaad om rekening te houden met mindere tijden, hadden ze al eerder kunnen doen, net als de voetbaltafel, doen ze ook niets meer mee. Met nog een maand te gaan, mooi alles verkopen
Dan krijgt Erik zijn eigen RLS, Erik op zoek naar de liefdequote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:50 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Eerder een catfish.
Tenzij hij wint natuurlijk.
Dan wordt het Erik "foxwild" Gillis².
Nog meer reden om die meuk te verkopenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dan moet dat geld volgens mij terug in de prijzenpot....Daar is het ook van betaald...
bovendien is het niet te doen, ze mogen geen contact hebben met de buitenwereld, hoe wil je dan zoiets verkopen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dan moet dat geld volgens mij terug in de prijzenpot....Daar is het ook van betaald...
Even gekeken op insta ze heeft over de 8.000 volgers gaan er vast nog meer wordenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:42 schreef freaky40 het volgende:
TT: 'al die miljoenen fans'...en toen werd ze wakker.
Door achter op MP laten zetten, zo hebben ze het ook gekocht, via "achter"quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:52 schreef Verida het volgende:
[..]
bovendien is het niet te doen, ze mogen geen contact hebben met de buitenwereld, hoe wil je dan zoiets verkopen.
En ze hebben voorlopig geld genoeg om te eten en anders komt er wel weer een verdienopdracht.
Ze hebben er een liedje van gemaakt...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:50 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Eerder een catfish.
Tenzij hij wint natuurlijk.
Dan wordt het Erik "foxwild" Gillis².
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Door achter op MP laten zetten, zo hebben ze het ook gekocht, via "achter"
Ik heb gehoord dat al dat soort dingen pas worden verkocht als het programma is afgelopen. Marcia mag bv die tattoo spullen niet mee naar huis nemen terwijl het wel zijn persoonlijke doel was.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Door achter op MP laten zetten, zo hebben ze het ook gekocht, via "achter"
Dat is dan opbrengst biljart delen door 25quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Poh! Fiet fieuw🎵quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:59 schreef 5thencounter het volgende:
De 50 Kg PowerPoeier is ook weer binnen, genoeg voor Isaac om 6 weken lang met een stijve lul rond te paraderen![]()
[ afbeelding ]
Petentie verhogende poeder....quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:59 schreef 5thencounter het volgende:
De 50 Kg PowerPoeier is ook weer binnen, genoeg voor Isaac om 6 weken lang met een stijve lul rond te paraderen![]()
[ afbeelding ]
Ik keek goed maar zag niet wat het was maar wel dat ze iets in haar zak stopte. Een brief dus, dan weet ik dat ook weerquote:[ afbeelding ] Op dinsdag 18 juli 2023 16:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[/quote
Als iedereen eens goed keek zag je dat het de brief was die Babs aan Ice moest geven.
idem, net weer ingeschakeld.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had de streams uitgezet en ben wat anders gaan doen.
Ik neem aan dat dit tot het einde wel zo beetje blijft (helaas)
wat isaac ook kon zien.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:09 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik keek goed maar zag niet wat het was maar wel dat ze iets in haar zak stopte. Een brief dus, dan weet ik dat ook weer
aha, niet iedereen ziet alles, ik wist dat ook niet.quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 18 juli 2023 16:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[/quote
Als iedereen eens goed keek zag je dat het de brief was die Babs aan Ice moest geven.
Alsof ze geloofd wat ze leest. Denk dat er weinig echt is aan Babbel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:19 schreef xsaskiax het volgende:
oh jee, Babette 'ziet' iets in de kaarten maar zegt dat ze het niet tegen Marciano kan zeggen...
Marciano natuurlijk verontwaardigd....,maar tot nu toe zegt ze het niet....
sjezus zeg, ze leeft gewoon naar wat die kaarten zeggen....
ik vind het gevaarlijk, maar ja
ja zij gelooft het en ze klampt zich er steeds meer aan vast, de laatste tijd hoor je haar iedere keer zeggen wat voor kaarten ze gelegd had en bla bla bla...... het was allemaal uitgekomen!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:20 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Alsof ze geloofd wat ze leest. Denk dat er weinig echt is aan Babbel.
Ik geloof jou wel, dat je dat zietquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja zij gelooft het en ze klampt zich er steeds meer aan vast, de laatste tijd hoor je haar iedere keer zeggen wat voor kaarten ze gelegd had en bla bla bla...... het was allemaal uitgekomen!!!
Net zei ze het weer
B&B vol liefdequote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan krijgt Erik zijn eigen RLS, Erik op zoek naar de liefde
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:28 schreef xsaskiax het volgende:
Babette is blij dat deze 'lezing' rustiger is dan de vorige.... die was onrustig.. Marciano MOET nu de pendel van Moraima hebben zegt hij fel.
Ze wil niet dat Marciano weer met de pendel van Moraima gaat pendelen, want hij stelt dezelfde vragen......
pfffff ze zijn er allebei dag en nacht mee bezig
Bern is met Jasper bezig...... komt er een feestje??quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:31 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Sasha nog iets voor haar verjaardag gekregen van Bern?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |