Ging op zijn muilquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:30 schreef Felagund het volgende:
Wat is Renard aan het doen? Die heeft al bijna 3 minuten achterstand bij het eerste tussenpunt.
Gevallen ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:30 schreef Felagund het volgende:
Wat is Renard aan het doen? Die heeft al bijna 3 minuten achterstand bij het eerste tussenpunt.
Is dan ook hard op z'n bek gegaan. Ik vraag me eerder af wat Zingle doet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:30 schreef Felagund het volgende:
Die schijnt gezegd te hebben de rem in te drukken zodra hij het tweede punt heeft bereikt ter referentie voor Pogacar.quote:
Lag op de grond toch in bocht 1quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:30 schreef Felagund het volgende:
De eerste Tour van Skil-Shimano! Toen ze tijdens de ploegentijdrit met z'n allen onderuit gingen en Piet moest afstappen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Piet Rooijakkers heeft zelfs de Tour gereden. Ach.
Is dat die TTT waar iedereen viel? Ik kan me vooral Bouygues herinneren.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De eerste Tour van Skil-Shimano! Toen ze tijdens de ploegentijdrit met z'n allen onderuit gingen en Piet moest afstappen.
[ afbeelding ]
Oja, die ging ook op z'n bek in de tijdrit.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De eerste Tour van Skil-Shimano! Toen ze tijdens de ploegentijdrit met z'n allen onderuit gingen en Piet moest afstappen.
[ afbeelding ]
Die heeft bij de start al op de rem getraptquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die schijnt gezegd te hebben de rem in te drukken zodra hij het tweede punt heeft bereikt ter referentie voor Pogacar.
Ergens sneuvelt nu een laptop.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:34 schreef franklop het volgende:
Bjerg ziet er niet uit alsof hij volle bak gaat.
Ach @Aguero heeft zijn dagzege al gehad.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ergens sneuvelt nu een laptop.
Die heeft geen enkele reden om voluit te gaan ja.quote:
Volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Is dat die TTT waar iedereen viel? Ik kan me vooral Bouygues herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |