Dit ik vind het geen sterk argument. Als je wordt besprongen,zie je de lul niet eens. Zo'n dom argument.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:39 schreef Claudia_x het volgende:
Nu gaat het hierover:
[ x ]
Belleman zegt: daar let je toch niet op op het moment dat je wordt besprongen. Swier: ik weet niet of je daarop let. Kan. Is misschien begrijpelijk. Maar Ali zegt dat het überhaupt niet is gebeurd.
Ook niet zo sterk van Swier, vind ik.
De lul besprong haar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 07:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit ik vind het geen sterk argument. Als je wordt besprongen,zie je de lul niet eens. Zo'n dom argument.
Ik zag het toevallig. Absurd. Deed me denken aan de advocaat van Ali B. Die van showbis enzo.quote:Op maandag 9 september 2024 10:15 schreef superniger het volgende:
Wat een chanante optreden van John van den Heuvel.
Peter R. had hem al door.quote:Op maandag 9 september 2024 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
Sjon zijn kale bolletje zit mokerdiep in de aars van Gordon.
Oh ik zie de namen Belleman en de Jong hier langskomen, morgen toch maar effe de herhaling kijken. De column van haar belooft veel.quote:Op maandag 16 september 2024 22:45 schreef Dutch_view het volgende:
Wel lekkere actie avond vanaaf aan de tafel![]()
Hij is altijd een idioot. Remember zijn totaal mislukte VARA bash als Sinterklaas.quote:Op maandag 16 september 2024 22:36 schreef Marcoss het volgende:
Zou Jan Slagter lenend anders 1 zin volledig uit kunnen laten praten?
Wat een totaalidioot vanavond joh. Terwijl hij qua argumenten best een goede discussie had kunnen voeren
Dat soort gedrag vertoont 'ie wel vaker.quote:Op maandag 16 september 2024 22:36 schreef Marcoss het volgende:
Zou Jan Slagter lenend anders 1 zin volledig uit kunnen laten praten?
Wat een totaalidioot vanavond joh. Terwijl hij qua argumenten best een goede discussie had kunnen voeren
De nodige stemverheffing iig. Ik heb het alleen gehoord, niet gezien (ik slaap doorgaans in met actualiteiten op tv in een 'alleen het geluid'-modus), ga de beelden nog opzoeken.quote:Op maandag 16 september 2024 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ik zie de namen Belleman en de Jong hier langskomen, morgen toch maar effe de herhaling kijken. De column van haar belooft veel.
Ik viel er te laat in. Ga het zo terugkijken. Verder was het voor mij ook een interessant/leuk avondje met Lubach en van Roosmalen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:20 schreef Eightyone het volgende:
Het was een interessant talkshow-avondje, zoek ook even Eva Jinek versus Timmermans op.
Ik ga me steeds meer schamen voor m'n leeftijdsgenoten.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar is ooit de combinatie van woorden 'ouwe lul' voor uitgevonden.
Ik kijk nu. Ik ben plaatsvervangend woest. Absurd dat zo'n domme man zo'n enorm ego heeft. En maar ratelen, liegen en op details haar aanvallen. Hij luistert niet eens. Ik zou hem bij z'n stropdas met z'n kop in de plee duwen. Genant en ongelooflijk. Misschien wel goed. Hier is hij het typerende voorbeeld van de oude witte man die het oldboys netwerk vertegenwoordigt. Ik kan het bijna niet aanzien.quote:
Die spatte nog net niet uit elkaar van woede. En terecht.quote:Op dinsdag 24 september 2024 00:35 schreef superniger het volgende:
Goed gesprek met Margreet Spijker.
Zat Lucille Werner er ?quote:Op dinsdag 24 september 2024 00:35 schreef superniger het volgende:
Kan Lucille niet gewoon haar bek houden.
Sinds ze lid werd van het cda en in de kamer kwam is er geen zinnig woord meer uitgekomenquote:Op dinsdag 24 september 2024 00:35 schreef superniger het volgende:
Kan Lucille niet gewoon haar bek houden.
Loek Hermans in de rvt nou dan weet je dat wanbeleid de norm isquote:Op dinsdag 24 september 2024 07:24 schreef Eightyone het volgende:
Die spatte nog net niet uit elkaar van woede. En terecht.
M'n Abo doet het niet meer. Geld die voor een maand ofzo. Kan hem nou niet lezen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
De onwetendheid van Lucille Werner was ronduit stuitend
Angela Kijkt TVLucille Werner koos maandag aan tafel bij Renze voor de tactiek die altijd goed werkt in Hilversum: likken bij de baasjes, zag Angela de Jong.
https://www.ad.nl/show/de(...)t-stuitend~ad85e4da/
![]()
![]()
Daarvoor ook niet. Wat een ouwehoer zonder inhoudt. Bij elke zin doet en deed ze alsof het van het hoogste landsbelang is.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Sinds ze lid werd van het cda en in de kamer kwam is er geen zinnig woord meer uitgekomen
Om de zoveel tijd wordt je daar uitgelogd.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n Abo doet het niet meer. Geld die voor een maand ofzo. Kan hem nou niet lezen.
Wist ik niet. Hoe en wat ?quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd wordt je daar uitgelogd.
Ik heb geen idee. Iemand heeft me geholpen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon weer in, als je een abonnement hebt dat langer duurt dan een maandje of zo.
https://www.spreekbuis.nl(...)n-lijn-rond-huisjes/quote:Roos reageert op linkedin op het verschijnen van het rapport. Ze zegt; ‘Ik heb KPMG om een reactie gevraagd. De onderzoeker in kwestie liet weten dat de conclusies van de Raad van Toezicht van WNL niet de conclusies van KPMG zijn’. Volgens de presentatrice heeft de RvT zelfstandig geconcludeerd dat er ‘juridisch geen verwijtbaar gedrag is’. Volgens Roos lijkt het er op dat KPMG en RvT niet op één lijn zitten. ‘Dit lijkt niets minder dan een vorm van machtsrealisme; wie betaalt, bepaalt. Dit heeft weinig te maken met onafhankelijk en integer onderzoek’.
Baantjes carrousel heet datquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:07 schreef tong80 het volgende:
@:ikweethetookniet Het trieste is dat ze altijd weer functies krijgen. Zie Kamp, Jorritsma etc.....
Volledig eens ja, en dan nu 6 avonden in de week echt sterk....quote:Op woensdag 18 september 2024 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Complimenten voor de ontwikkeling die Renze doormaakt als interviewer, die is echt zo gegroeid
Die verdient wat meer weken in het jaar, ipv slechts als aanvulling op Beau en Humberto (cq. derde wiel aan de wagen).quote:Op woensdag 18 september 2024 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Complimenten voor de ontwikkeling die Renze doormaakt als interviewer, die is echt zo gegroeid
Humberto moeten ze dumpen, hopelijk gaan ze het ook zien in de kijkcijfersquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die verdient wat meer weken in het jaar, ipv slechts als aanvulling op Beau en Humberto (cq. derde wiel aan de wagen).
Die was echt walgelijk dik. En dan zeuren dat er te weinig plek was tussen de hekjes. (lol)quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:16 schreef Martinello het volgende:
Viesdikke fotograaf leeft waarschijnlijk op een Big Mac-dieet.
Zijn vrouw en Dionne deden het alquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:21 schreef Dazalbest1 het volgende:
Humberto moeten ze dumpen, hopelijk gaan ze het ook zien in de kijkcijfers
Dat mens is zo dom.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:37 schreef svann het volgende:
Mona Keijzer over haar geweldige woningbouwplannen: er moet wel geld bij van de gemeentes.
Werden de gemeentes volgend jaar niet opnieuw gekort?
Waaraan ?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:49 schreef xzaz het volgende:
Ik weet nog dat de sgp zei dat we hier niet aan moesten beginnen
Duidelijk. Maar die leven in de jaren 50......, Dan ben ik nog voorzichtig.quote:
Zo dom waren ze niet in de jaren 50quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar die leven in de jaren 50......, Dan ben ik nog voorzichtig.
Komt geen zinnig woord uit die trutquote:Op zondag 2 maart 2025 22:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Yesogluz of hoe je ook spelt, wordt klem gezet met we hebben de Amerikanen nodig gezwam.
Zegt imho ook meer over de andere programma's dan over Renze. Ik vind het meestal niet echt boeiend. Die "vaste-gasten-caroussel" begint ook behoorlijk te vervelen (3x in de week Twan Huys, Angela de Jong, die Gijs met z'n stomme cijfertjes, Tina Nijkamp, Jan Slagter). Die Gijs is nog in dienst bij RTL, dus die moet wel, maar die anderen zijn imho ook nog eens enorm ijdel dat ze daar zo vaak aanschuiven zonder dat ze echt iets te melden hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:53 schreef Firuze60 het volgende:
Het enige praatprogramma dat op dit moment nog te pruimen is.
Kan nog herinneren dat hij enkel een roos in zijn nek had.quote:
Hij heeft helemaal gelijk en walgelijk dat een Yesilgoz en Van der Plas zo uit de hoek komenquote:Op zondag 29 juni 2025 22:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kan nog herinneren dat hij enkel een roos in zijn nek had.
Verder een goed verhaal hoor al komt hij bijzonder slecht uit zijn woorden.
En het wandelende gezwel Wierd Duk uiteraard.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal gelijk en walgelijk dat een Yesilgoz en Van der Plas zo uit de hoek komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |