Die spatte nog net niet uit elkaar van woede. En terecht.quote:Op dinsdag 24 september 2024 00:35 schreef superniger het volgende:
Goed gesprek met Margreet Spijker.
Zat Lucille Werner er ?quote:Op dinsdag 24 september 2024 00:35 schreef superniger het volgende:
Kan Lucille niet gewoon haar bek houden.
Sinds ze lid werd van het cda en in de kamer kwam is er geen zinnig woord meer uitgekomenquote:Op dinsdag 24 september 2024 00:35 schreef superniger het volgende:
Kan Lucille niet gewoon haar bek houden.
Loek Hermans in de rvt nou dan weet je dat wanbeleid de norm isquote:Op dinsdag 24 september 2024 07:24 schreef Eightyone het volgende:
Die spatte nog net niet uit elkaar van woede. En terecht.
M'n Abo doet het niet meer. Geld die voor een maand ofzo. Kan hem nou niet lezen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
De onwetendheid van Lucille Werner was ronduit stuitend
Angela Kijkt TVLucille Werner koos maandag aan tafel bij Renze voor de tactiek die altijd goed werkt in Hilversum: likken bij de baasjes, zag Angela de Jong.
https://www.ad.nl/show/de(...)t-stuitend~ad85e4da/
![]()
![]()
Daarvoor ook niet. Wat een ouwehoer zonder inhoudt. Bij elke zin doet en deed ze alsof het van het hoogste landsbelang is.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Sinds ze lid werd van het cda en in de kamer kwam is er geen zinnig woord meer uitgekomen
Om de zoveel tijd wordt je daar uitgelogd.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n Abo doet het niet meer. Geld die voor een maand ofzo. Kan hem nou niet lezen.
Wist ik niet. Hoe en wat ?quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd wordt je daar uitgelogd.
Ik heb geen idee. Iemand heeft me geholpen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon weer in, als je een abonnement hebt dat langer duurt dan een maandje of zo.
https://www.spreekbuis.nl(...)n-lijn-rond-huisjes/quote:Roos reageert op linkedin op het verschijnen van het rapport. Ze zegt; ‘Ik heb KPMG om een reactie gevraagd. De onderzoeker in kwestie liet weten dat de conclusies van de Raad van Toezicht van WNL niet de conclusies van KPMG zijn’. Volgens de presentatrice heeft de RvT zelfstandig geconcludeerd dat er ‘juridisch geen verwijtbaar gedrag is’. Volgens Roos lijkt het er op dat KPMG en RvT niet op één lijn zitten. ‘Dit lijkt niets minder dan een vorm van machtsrealisme; wie betaalt, bepaalt. Dit heeft weinig te maken met onafhankelijk en integer onderzoek’.
Baantjes carrousel heet datquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:07 schreef tong80 het volgende:
@:ikweethetookniet Het trieste is dat ze altijd weer functies krijgen. Zie Kamp, Jorritsma etc.....
Volledig eens ja, en dan nu 6 avonden in de week echt sterk....quote:Op woensdag 18 september 2024 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Complimenten voor de ontwikkeling die Renze doormaakt als interviewer, die is echt zo gegroeid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |