quote:Een nieuw gezicht bij RTL: Renze Klamer presenteert vanaf 4 juli elke doordeweekse dag zijn eigen latenighttalkshow, en hij heeft er enorm naar uitgekeken. Vanaf november is hij ook op zaterdag en zondag te zien.
Renze Klamer maakt vanaf nu deel uit van RTL’s talkshowteam. De komende tijd is Renze elke doordeweekse dag op de late avond te zien. Ongeveer vanaf 22:00.
Renze Klamer
De presentator, die begon bij de EO en daarna overstapte naar BNNVARA, tekende in maart een contract bij RTL. “Ik ben natuurlijk ontzettend blij dat ik de kans krijg om weer een talkshow te gaan maken”, zei hij. Een jaar geleden presenteerde hij nog samen met Fidan Ekiz De Vooravond, maar dat programma stopte plotseling omdat het volgens BNNVARA urgentie zou missen.
Talkshow op zaterdag
RTL maakte onlangs ook bekend op zaterdag en zondag latenighttalkshows te gaan uitzenden. Humberto Tan - die al ervaring heeft met de zondag - begint daar eind augustus mee, als Eva Jinek de doordeweekse shows oppakt. Klamer volgt Tan in november in de weekends op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op maandag 17 juli 2023 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zie je nooit een zwangere barbie?Net gruwelijk bij Coldplay. ZGN spontaan publiek op podium om Barby girl mee te zingen. Die marketing gaat fucking ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ik kijk nooit. Maar hij is altijd irritant. Op een niet leuke manier. Gespeeld zeg maar.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Kan iemand Maxime in de gracht gooien alsjeblief? Want een irritant figuur.
Kon je op wachten dat dit lekker opgeklopt zou worden, vooral door de politieke tegenstanders.quote:
Wel aardig opgeklopt inderdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:13 schreef svann het volgende:
[..]
Kon je op wachten dat dit lekker opgeklopt zou worden, vooral door de politieke tegenstanders.
Ook anderen, zoals ik, vonden het niet te pruimen.
Maar een halszaak?
Zo oud alquote:
daar zat ik ook te denken ze is welkomquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:20 schreef svann het volgende:
Eva's contract bij RTL zou aflopen en haar salaris zou volgens de roddels gehalveerd gaan worden.
Dus dat geeft mogelijkheden voor de publieke omroep.
Straks komt ze nog gewoon op de Op1-plek.
Ik ook, wat gemist blijkbaar.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:26 schreef StephanL het volgende:
Heb Zoop echt nog nooit gezien. Denk dat ik al te oud was dan
Ja, beetje flauw van Renze om op de dag van de bekendmaking van het lijsttrekkerschap van Frans Timmermans meteen lekker in de talkshow met wat antireclame en zwartmakerij te komen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:13 schreef svann het volgende:
[..]
Kon je op wachten dat dit lekker opgeklopt zou worden, vooral door de politieke tegenstanders.
Ook anderen, zoals ik, vonden het niet te pruimen.
Maar een halszaak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |