Ik kan niet wachten tot ie die UK Open-ponden kwijt isquote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Huilt over het publiek, de aansteller.
Poh ja, maar toch heb ik spelers als Mike v Gerwen of Phil Taylor die top tops zien gooien op nog belangrijkere momenten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aspinall met 100. Gooit de triple 20 niet. Dan moet je altijd op de triple 20 blijven. Nu wilde ie voor tops tops gaan maar op zo'n cruciaal moment staat er teveel spanning op de arm dat je er nooit met volle overtuiging voor kunt gaan en dat zie je ook. Trekt de pijl naar beneden en gooit single 20.
Ik vond Asp ook wel irritant vandaag.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is hilarisch hoe Nieuwlaat Aspinall omlaag zit te trappen.
Wat een zeur.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, merkte dat aan het eind van de wedstrijd al. Cynisch applausje van Noppert. Dom is dat altijd, want je hebt er toch niets aan. En natuurlijk zijn ze daar zoals altijd voor Aspinall, maar het geluid van het publiek als Noppert de dubbel moest gooien viel nog best mee.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Aah jawel, zegt niks. Winnaar heeft er vaak een kut wedstrijd tussen zitten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We zitten hier niet naar de aanstaande Matchplay-kampioen te kijken.
Smith ondermaats, Van Gerwen er al uit, Price matig, Wright met een slecht jaar. Zeg t maar. Clayton dan maar?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We zitten hier niet naar de aanstaande Matchplay-kampioen te kijken.
Na Wright is Van den Bergh de beste Matchplayer die nog in het toernooi zit.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Smith ondermaats, Van Gerwen er al uit, Price matig, Wright met een slecht jaar. Zeg t maar. Clayton dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |