Dus toch.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Smith is alweer stilgevallen na zijn majestueuze begin.
Er is er maar één BrendanDolanN1Fan en dat ben ik.quote:Op woensdag 19 juli 2023 00:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Werk jij op de Viaplay-redactie, aangezien de voorzitter van de Dolan-fanclub daar werkt?
Bijna Iedereen kan tegenwoordig op een goeie dag wel 100 gemiddeld halen op tv lijkt het. Tenminste van de top 32.quote:Op woensdag 19 juli 2023 00:40 schreef bechirti het volgende:
Mooi dit, speelveld wordt in breedte steeds sterker, zelfs over lang format lukt het de favorieten niet altijd meer om m over de streep te trekken. Positieve ontwikkeling wmb
Geen 180 gegooid meer na de 2e sessie.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Smith is alweer stilgevallen na zijn majestueuze begin.
Bedoel je voor de Oranje dames?quote:
Ik vind Heta maar vermoeiend.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
18-15-17-16-16. Heta op de automatische piloot.
Niets met hem, niets tegen hem.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Heta maar vermoeiend.
Zijn eurotour act is een wanhopige poging leuk gevonden te wordenquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niets met hem, niets tegen hem.
Veel te veel eer, ik zie Heta meer als een minder vermakelijke versie van Ian Whitequote:
Er zit ook niks amusants in die act, het is gewoon irritant.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zijn eurotour act is een wanhopige poging leuk gevonden te worden
Dat is teveel eer voor Ian White.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel te veel eer, ik zie Heta meer als een minder vermakelijke versie van Ian White
Allebei in de L64 eruit als eerst geplaatste op de PC Finals, allebei nog nooit iets substantieels gewonnen op TV (naja het landenWK voor Heta) en komen eigenlijk nooit verder dan een kwartfinale, allebei notoire chokers.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat is teveel eer voor Ian White.
Mag Djurmeen daar, op een net wat lager niveau, ook bij?quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Allebei in de L64 eruit als eerst geplaatste op de PC Finals, allebei nog nooit iets substantieels gewonnen op TV (naja het landenWK voor Heta) en komen eigenlijk nooit verder dan een kwartfinale, allebei notoire chokers.
Nee dat is weer een eigen categorie (net als bij zijn gewichtsklasse)quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mag Djurmeen daar, op een net wat lager niveau, ook bij?
De opkomst is iets vermakelijker maar de uitkomst hetzelfde, lollig doen bij de walkon en daarna als een dooie aan de okkie staan. Vervelend.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel te veel eer, ik zie Heta meer als een minder vermakelijke versie van Ian White
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |