SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen Matchplay - July 23
Afternoon Session (1300 BST)
Betfred Women's World Matchplay
Quarter-Finals
Beau Greaves v Noa-Lynn van Leuven
Robyn Byrne v Rhian O'Sullivan
Mikuru Suzuki v Aileen de Graaf
Fallon Sherrock v Lisa Ashton
Semi-Finals
Greaves/Van Leuven v Byrne/O'Sullivan
Suzuki/De Graaf v Sherrock/Ashton
Final
v
Dat was vroeger de klasgenoot die stonk naar kattenpis en zweetquote:Op maandag 17 juli 2023 21:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ryan Searle, t blijft geen gezicht met dat vieze haargordijn en dito gezicht
Enige probleem is dat Searle weer zo'n avond heeft dat hij zeer waarschijnlijk onmogelijk die break weg zal geven.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2023 21:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat was vroeger de klasgenoot die stonk naar kattenpis en zweet
Nog steeds.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat was vroeger de klasgenoot die stonk naar kattenpis en zweet
Altijd tegen mij.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Surrol heeft weer zon dag dat hij niet te verslaan is.
24 legs met de darts mee en dan de sudden des breken is ook wel typisch Raymondquote:Op maandag 17 juli 2023 21:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Enige probleem is dat Searle weer zo'n avond heeft dat hij zeer waarschijnlijk onmogelijk die break weg zal geven.
Dat deed ze al toen Ray nog bij haar wasquote:Op maandag 17 juli 2023 21:39 schreef Zipportal het volgende:
Sylvia pist de overloop onder. @:de_boswachter
Dit dus, te veel constante spelers tegenwoordig, zeker in top 16quote:Op maandag 17 juli 2023 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Barneveld kan dit soort constantheid gewoon niet meer aan.
15 - 13 - 13 - 13 - 12 - 11 van Searle in de legs die hij wint.
Een vd redenen waarom dartscarrieres een stuk korter zullen worden in de toekomstquote:Op maandag 17 juli 2023 21:45 schreef bechirti het volgende:
[..]
Dit dus, te veel constante spelers tegenwoordig, zeker in top 16
Tegen een Jan Pipo de clown uit de Zuid-Afrikaanse qualifier moet ie kunnen winnenquote:
Sympathieke darterquote:Op maandag 17 juli 2023 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit interview is geniaal. Goldfinger houdt van filosofie.
U was een fijn publiek.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
''Hoe kan dat nou Ruud ? , dat Feyenoord verliest van Real Madrid ?!!!!''
En hij maakt er keihard gebruik van.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit jaar weer een toerkaart gewonnen.
Tegen Raya gooit iedereen de wedstrijd van zijn leven.quote:
Tis zn oer set-up toch? Beter houdt ie hier eens een toernooi lang aan vast.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is nog niet dé ideale setup van Wright, maar hij pakt er al goed drie 15-darters op rij mee.
Nee, dit is nog niet de oersetup. Moet je even naar wat close-ups van de beste performance die ik de afgelopen jaren heb gezien kijken:quote:Op maandag 17 juli 2023 22:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis zn oer set-up toch? Beter houdt ie hier eens een toernooi lang aan vast.
Dit herinner ik mij nog, op zaterdagavond. Puur genot was datquote:Op maandag 17 juli 2023 22:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, dit is nog niet de oersetup. Moet je even naar wat close-ups van de beste performance die ik de afgelopen jaren heb gezien kijken:
Er waren dikhoofden die afhaakten omdat het vlaggetje werd vernederd. Die hebben wat gemist.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit herinner ik mij nog, op zaterdagavond. Puur genot was dat
Maar ik zie de verschillen ja.
Daarna vermorzelde hij ook nog een ijzersterke Dimitri ala een soort van toetje. Die piek van Wright lag hoger dan ik iedere darter uitgezonderd vGerwen heb zien halen.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, dit is nog niet de oersetup. Moet je even naar wat close-ups van de beste performance die ik de afgelopen jaren heb gezien kijken:
Dan heb je t sadomasochisme van Phil gemistquote:Op maandag 17 juli 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarna vermorzelde hij ook nog een ijzersterke Dimitri ala een soort van toetje. Die piek van Wright lag hoger dan ik iedere darter uitgezonderd vGerwen heb zien halen.
Hopelijk ongeschorenquote:Op maandag 17 juli 2023 21:39 schreef Zipportal het volgende:
Sylvia pist de overloop onder. @:de_boswachter
Dat klopt toen was ik nog iets jonger.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan heb je t sadomasochisme van Phil gemist
Taylor 2009/2010.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan heb je t sadomasochisme van Phil gemist
We juichen voor Gary Gary Anderson, the Asp, the RockStar en Bully Boyquote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Daryl Gurney v Gary Anderson
Danny Noppert v Nathan Aspinall
Gerwyn Price v Joe Cullen
Michael Smith v Chris Dobey
Ik zal altijd voor Gary juichen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
We juichen voor Gary Gary Anderson, the Asp, the RockStar en Bully Boy
Tja, voor sommige mensen ongetwijfeld.quote:
Ik kan onmogelijk voor Cullen en Noppert juichen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
We juichen voor Gary Gary Anderson, the Asp, the RockStar en Bully Boy
Nee, dit is wel even een schok. Het wordt wel een leuk partijtje denk ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik juich morgen voor Gurney
Dat zag je vast niet aankomen!
The Asp vind ik ook een erg sympathieke gast.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:11 schreef Bezsen het volgende:
Verder juich ik dit toernooi vooral voor de zeer sympathieke Luke Humphries.
Ik gun hem zeker z'n eerste major.
Dat denk ik ook. Helaas wel als eerste, dat ga ik niet redden vrees ik (tenminste om te streamen)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, dit is wel even een schok. Het wordt wel een leuk partijtje denk ik.
Ik ook, maar ik heb liever wel dat hij verliest van dolle Dirkquote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:11 schreef Bezsen het volgende:
Verder juich ik dit toernooi vooral voor de zeer sympathieke Luke Humphries.
Ik gun hem zeker z'n eerste major.
Dat die een major wint zie ik nog niet zo snel gebeuren.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb liever wel dat hij verliest van dolle Dirk
Die gun ik nog meer zijn eerste major.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jij had in die situatie je hand voor je mond gehouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een lastig te voorspellen avond vandaag.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gurney is steeds in vijf beurten uit. Zo simpel is het.
Op voorhand alleen Price opgeschreven. Aspinall was wel veel beter dan Noppert, zondag. Al zal die wel weer vervelend constanter kunnen gooien omdat hij niet de duidelijke favoriet is, zoals zondag wel tegen Schindler.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Het is een lastig te voorspellen avond vandaag.
Al zal de vermoeiende Cullen wel weer niet komen opdagen.
Dit is echt goed, Garyquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Val net binnen, maar the Gurnor staat lekker te speren dit jaar
Het is degelijk, maar toch niet eyecatching tot voor deze Matchplay.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Val net binnen, maar the Gurnor staat lekker te speren dit jaar
Het was echt een goede partij.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo ik ben net klaar, maar Gurney heeft er blijkbaar een spoedsessie van gemaakt
Ze moeten echt hetzelfde gaan doen als bij tennis voor wat meer afwisseling.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor mijn gevoel staan Noppert en Aspinall elke 2 weken wel tegenover elkaar. Al 3 of 4 keer op de Eurotour iig
Die Aspinall - Noppert-situatie is dit jaar meer toeval. Want in vergelijking met eerdere jaren zit er best veel afwisseling bij vind ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ze moeten echt hetzelfde gaan doen als bij tennis voor wat meer afwisseling.
Ah ja, je hebt ook altijd spelers die voor de gezelligheid spelenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Hij speelt om te winnen......![]()
![]()
![]()
Wat haat ik deze man met heel mijn hart.
Ik kijk het minder dan vroeger, maar weet nog wel dat het mij toen irriteerde. Elke x dezelfde matchesquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die Aspinall - Noppert-situatie is dit jaar meer toeval. Want in vergelijking met eerdere jaren zit er best veel afwisseling bij vind ik.
Wie eigenlijk? Noppert?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:08 schreef LordVoldermort het volgende:
![]()
![]()
Ja tis dat Noppert niet meedoet aan de PL anders was t helemaal veel geweest. Die PL moet sowieso op de schop.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik kijk het minder dan vroeger, maar weet nog wel dat het mij toen irriteerde. Elke x dezelfde matchesZeker 2 tegen 3 bijvoorbeeld.
Nee nee, deze keer niet. Hij maakte een grapje met Aspinall omdat hij zijn flesje niet zo makkelijk open kreeg. Vond ik mooi om te zienquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Aspinall nou ná Noppert had opgekomen, zou de sfeer er nu al beter inzitten. Noppert zuigt de levensvreugde uit ons.
Een vd redenen waarom ie uit de PL werd gehouden imo. Er gaat zo weinig van uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Aspinall nou ná Noppert had opgekomen, zou de sfeer er nu al beter inzitten. Noppert zuigt de levensvreugde uit ons.
Ik hoor t al. Die moet je echt op je verjaardag hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee nee, deze keer niet. Hij maakte een grapje met Aspinall omdat hij zijn flesje niet zo makkelijk open kreeg. Vond ik mooi om te zien
Ja true, net zoals Wade toen hij nr 5 op de wereldranglijst stond. Hij werd toch gepasseerd. Bij Wade heeft het wel te maken met zijn antidepressiva. Dosis was volgens mij erg hoog op dat moment, waardoor hij zijn tegenstanders nauwelijks een hand gaf bij winst of verlies. Tja, dat kan natuurlijk niet. Gaat nu wel stuk beter.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een vd redenen waarom ie uit de PL werd gehouden imo. Er gaat zo weinig van uit.
Bij Wade heb je altijd nog zijn vrouw in het publiek.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja true, net zoals Wade toen hij nr 5 op de wereldranglijst stond. Hij werd toch gepasseerd. Bij Wade heeft het wel te maken met zijn antidepressiva. Dosis was volgens mij erg hoog op dat moment, waardoor hij zijn tegenstanders nauwelijks een hand gaf bij winst of verlies. Tja, dat kan natuurlijk niet. Gaat nu wel stuk beter.
Als jij een professionele sport zou uitoefenen waarbij iedere partij om duizenden ponden zou gaan, zou jij dan spelen om te winnen?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:08 schreef LordVoldermort het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wie was ook al weer die gast waar dat kunstgebit er uit flikkerde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet met je toetsenbord gooien nu!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je ziet gewoon dat Aspinall zichzelf op moet blijven peppen tegen de saaiheid van Noppert.
Ja Noppert gooit ook zeer slecht. Mag blij zijn dat hij nog zo dichtbij zit.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Noppert wordt vernederd in zijn eigen leg.
Aspinall is niet goed tegen saaie spelers en op zijn best tegen energieke spelers.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je ziet gewoon dat Aspinall zichzelf op moet blijven peppen tegen de saaiheid van Noppert.
Aspinall die de UK open won was een genot om te zienquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aspinall is niet goed tegen saaie spelers en op zijn best tegen energieke spelers.
Terwijl dat de slechtste majorfinale ooit was (lol)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Aspinall die de UK open won was een genot om te zien
quote:
Ik kan niet wachten tot ie die UK Open-ponden kwijt isquote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Huilt over het publiek, de aansteller.
Poh ja, maar toch heb ik spelers als Mike v Gerwen of Phil Taylor die top tops zien gooien op nog belangrijkere momenten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aspinall met 100. Gooit de triple 20 niet. Dan moet je altijd op de triple 20 blijven. Nu wilde ie voor tops tops gaan maar op zo'n cruciaal moment staat er teveel spanning op de arm dat je er nooit met volle overtuiging voor kunt gaan en dat zie je ook. Trekt de pijl naar beneden en gooit single 20.
Ik vond Asp ook wel irritant vandaag.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is hilarisch hoe Nieuwlaat Aspinall omlaag zit te trappen.
Wat een zeur.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, merkte dat aan het eind van de wedstrijd al. Cynisch applausje van Noppert. Dom is dat altijd, want je hebt er toch niets aan. En natuurlijk zijn ze daar zoals altijd voor Aspinall, maar het geluid van het publiek als Noppert de dubbel moest gooien viel nog best mee.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Aah jawel, zegt niks. Winnaar heeft er vaak een kut wedstrijd tussen zitten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We zitten hier niet naar de aanstaande Matchplay-kampioen te kijken.
Smith ondermaats, Van Gerwen er al uit, Price matig, Wright met een slecht jaar. Zeg t maar. Clayton dan maar?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We zitten hier niet naar de aanstaande Matchplay-kampioen te kijken.
Na Wright is Van den Bergh de beste Matchplayer die nog in het toernooi zit.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Smith ondermaats, Van Gerwen er al uit, Price matig, Wright met een slecht jaar. Zeg t maar. Clayton dan maar?
Van den Bergh zou een horrorscenario zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Na Wright is Van den Bergh de beste Matchplayer die nog in het toernooi zit.
Wright wil ik morgen nog even afwachten.
en nu weer een 13-darterquote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Laatste vier legs pakt Price in.
11, 18, 14, 17. Schiet alle kanten op.
Is dit dezelfde maat als van de KNVB beker finale in Amsterdamquote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Cullen v Gurney is wel een horrorkwartfinale. Blij dat ik dan met een maat ga zuipen.
Dit denk ik niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu gaat Dobey Smith eruit knikkeren.
Ja, zeker. Hopelijk wordt Tjacka niet boos.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:23 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Is dit dezelfde maat als van de KNVB beker finale in Amsterdam
Sowieso gooit Smith niet bijzonder dit jaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Smith was bizar matig tegen Beaton. Die moet 15 punten beter gaan gooien, vandaag.
Ook Smith was natuurlijk geïmponeerd door de Bronzed Adonis.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Smith was bizar matig tegen Beaton. Die moet 15 punten beter gaan gooien, vandaag.
Kan ik me wel voorstellen na afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso gooit Smith niet bijzonder dit jaar.
Mijn droom is om the Bronzed Adonis tegen te komen op Tenerife.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook Smith was natuurlijk geïmponeerd door de Bronzed Adonis.
En wat zou je dan doen?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mijn droom is om the Bronzed Adonis tegen te komen op Tenerife.
Laat ik het zo zeggen dat ik dan niet kan instaan voor mijn tijdelijk verhoogde libido op dat momentquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat ik dan niet kan instaan voor mijn tijdelijk verhoogde libido op dat moment
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Onmenselijke tijdstippen voor Junior en Kasper Smith.
Hij gooit in 1,5 leg nu al 100 keer beter dan tegen Beaton.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
T zou me niks verbazen als Smith er hier uit gaat. Enige reden dat ie ronde 1 overleefde was dat ie tegen Beaton had geloot. Nieuwe materiaal lijkt nog niet helemaal te vallen
lekker de schoolrapporten van je kinderen integraal online gooien.quote:
Stukje zelfpijperijquote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
lekker de schoolrapporten van je kinderen integraal online gooien.
als t loopt is t ook wel een genot om naar te kijkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij gooit in 1,5 leg nu al 100 keer beter dan tegen Beaton.
Er zit toch ergens een stukje genie in hem.quote:
Toch een beetje weinigzeggende speler.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:42 schreef Bezsen het volgende:
Ik vind Dobey altijd wel sympathiek, maar een irritante darter om naar te kijken.
Vooral een aparte darter. Steeds heb je fases dat je denkt: nou, nu gaat hij doorbreken! Dan valt hij stil, en is het 'even weg'. Vicieuze cirkel. Die hij vandaag wel in theorie zou kunnen doorbreken met een kwartfinale WK en Matchplay achtereen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:42 schreef Bezsen het volgende:
Ik vind Dobey altijd wel sympathiek, maar een irritante darter om naar te kijken.
Dus toch.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Smith is alweer stilgevallen na zijn majestueuze begin.
Er is er maar één BrendanDolanN1Fan en dat ben ik.quote:Op woensdag 19 juli 2023 00:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Werk jij op de Viaplay-redactie, aangezien de voorzitter van de Dolan-fanclub daar werkt?
Bijna Iedereen kan tegenwoordig op een goeie dag wel 100 gemiddeld halen op tv lijkt het. Tenminste van de top 32.quote:Op woensdag 19 juli 2023 00:40 schreef bechirti het volgende:
Mooi dit, speelveld wordt in breedte steeds sterker, zelfs over lang format lukt het de favorieten niet altijd meer om m over de streep te trekken. Positieve ontwikkeling wmb
Geen 180 gegooid meer na de 2e sessie.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Smith is alweer stilgevallen na zijn majestueuze begin.
Bedoel je voor de Oranje dames?quote:
Ik vind Heta maar vermoeiend.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
18-15-17-16-16. Heta op de automatische piloot.
Niets met hem, niets tegen hem.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Heta maar vermoeiend.
Zijn eurotour act is een wanhopige poging leuk gevonden te wordenquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niets met hem, niets tegen hem.
Veel te veel eer, ik zie Heta meer als een minder vermakelijke versie van Ian Whitequote:
Er zit ook niks amusants in die act, het is gewoon irritant.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zijn eurotour act is een wanhopige poging leuk gevonden te worden
Dat is teveel eer voor Ian White.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel te veel eer, ik zie Heta meer als een minder vermakelijke versie van Ian White
Allebei in de L64 eruit als eerst geplaatste op de PC Finals, allebei nog nooit iets substantieels gewonnen op TV (naja het landenWK voor Heta) en komen eigenlijk nooit verder dan een kwartfinale, allebei notoire chokers.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat is teveel eer voor Ian White.
Mag Djurmeen daar, op een net wat lager niveau, ook bij?quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Allebei in de L64 eruit als eerst geplaatste op de PC Finals, allebei nog nooit iets substantieels gewonnen op TV (naja het landenWK voor Heta) en komen eigenlijk nooit verder dan een kwartfinale, allebei notoire chokers.
Nee dat is weer een eigen categorie (net als bij zijn gewichtsklasse)quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mag Djurmeen daar, op een net wat lager niveau, ook bij?
De opkomst is iets vermakelijker maar de uitkomst hetzelfde, lollig doen bij de walkon en daarna als een dooie aan de okkie staan. Vervelend.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel te veel eer, ik zie Heta meer als een minder vermakelijke versie van Ian White
Strikt mee oneens.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:04 schreef Mani89 het volgende:
Stelling de winnaar van de partij: Luke vs. Dirk wint de partij.
En het toernooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |