SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom.blablablabla
moet ik ook nog spelenquote:Op maandag 17 juli 2023 18:37 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga straks weer verder met System Shock Remake
Daar is bar weinig van bekend. Ik hoop het ook trouwens. En ik meen dat Nightdive graag System Shock 2 wil remaken.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:03 schreef ems. het volgende:
Ik ben een beetje afgehaakt met de System Shock Remake. Vond het eventjes leuk om te doen maar het voornaamste wat het heeft bereikt is dat ik des te meer van mening ben dat er gewoon een goede nieuwe System Shock 3 zou moeten komen.
Ja, dat heb ik gemerktquote:Op maandag 17 juli 2023 18:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Er is vrij letterlijk niets veranderd behalve dat het F2P is dus jazeker
Je krijgt wel iets minder gratis items enzo maar dat boeide mij sowieso al niet. Het spelletje zelf is nog steeds tijdloos.
Nope. Wat ik dan weer wel tof vind. Is door 3 gasten gemaakt. En hebben al 28 000 000 opgebracht. Haal daar de kosten van af en dan hou je nog een leuk bedrag over p.pquote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maaruh, niemand van de Battlefield/COD spelers die hier verknocht is aan BattleBit Remastered?
(Battlefield met Minecraft graphics)
Mja ga ik eerdaags nog wel even checken. Battlefield heeft m'n hart gebroken met 2042 en MW2 was eventjes leuk maar toch niet helemaal wat ik zocht.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maaruh, niemand van de Battlefield/COD spelers die hier verknocht is aan BattleBit Remastered?
Ik heb het op aanraden van Tomographic, maar ik kan er niet inkomen. Ik ben behoorlijk goed in fps, BF, CoD, maar hier word ik continu afgeknald.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geweldige muis. Heb hem ook al een ~2 jaar maar vooralsnog geen klachten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:19 schreef mschol het volgende:
mijn Logitech G903 muisknoppem vervangen en de batterij gewisseld, nu doettie het ook nog
al jarenquote:Op woensdag 19 juli 2023 00:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Geweldige muis. Heb hem ook al een ~2 jaar maar vooralsnog geen klachten.
Heb je ook de fancy muismat erbij?
Haha, die had ik ook. Helemaal versleten. Was een goed ding, hoewel ik wel vertraging merkte bij counterstrike enzo.quote:Op woensdag 19 juli 2023 00:33 schreef mschol het volgende:
[..]
voor deze muis had ik de logitech MX700
Iedereen zegt dat je er niet mee kunt gamen, na drie jaar gebruik zeg ik BS.quote:Op woensdag 19 juli 2023 08:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik rock gewoon een MX Master 3. Niet echt een gaming muis maar ergonomisch gewoon een erg fijne muis ook om mee te werken en casual gamen (niet voor fps-games). Daarvoor heb ik een aantal jaren de MX500 corded gehad.
Ik had eerst een Razor linkshandig maar muiswiel kapot. Nu gewoon een generieke Microsoft comfort muis.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:57 schreef PirE het volgende:
Ik ben linkshandig en dan is de spoeling mager als het om muizen gaat.
Gebruik al jaren de Steelseries Sensei. Heb ook al een reserve liggen voor het geval deze kapot gaat.
Ik moet ook echt heel rap nieuwe hardware gaan bestellen want 3 augustus komt wel erg dichtbij inmiddels. Zit nog steeds in dubio qua GPU of ik voor 4070 ga (beste bang4buck) of een segment hoger (4080, meer futureproof maar meteen miljoenmiljard duurderquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:20 schreef PirE het volgende:
Na 20 jaar zit ik eraan te denken om weer naar AMD te gaan voor CPU. Puur omdat die 7800X3D wat zuiniger is dan de Intel tegenhanger.
Dat doorbranden is schijnbaar opgelost al heb ik nog wel wat bedenkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |