Vleugje Matxin eroverheen en je hebt een enorm sterke allrounder.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ja, nee, precies.
Dan nog steeds nietquote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:33 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Die zag ik niet aankomen. Al hebben ze daar geen fatsoenlijke sprinter meer.
Ewan achterna?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dat zouden dan weer minpunten zijn voor Kurt.
Tour gemist?quote:
dsm moet al met een hele lijst aan nieuwe coureurs komen.quote:
Ik zou als DSM dan in elk geval proberen Senechal mee te nemen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:36 schreef franklop het volgende:
[..]
dsm moet al met een hele lijst aan nieuwe coureurs komen.
Benieuwd wat Jakobsen allemaal meeneemt
Zou mij ook niet helemaal verbazen als Jakobsen hem meeneemt. Al zullen ze ook wel mensen voor Merlier willen overhouden bij Soudalquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:47 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ik zou als DSM dan in elk geval proberen Senechal mee te nemen.
Senechal gaat weg bij QuickStep.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou mij ook niet helemaal verbazen als Jakobsen hem meeneemt. Al zullen ze ook wel mensen voor Merlier willen overhouden bij Soudal
Dan wordt het dsm of 1 der Franse ploegen.quote:
Slimme aankopen, maar UAE wordt zo wel steeds meer een zooitje ongeregeld zonder duidelijke identiteit. Zit echt nul samenhang in qua nationaliteitenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:59 schreef H.Vviv het volgende:
Politt voor drie jaar naar UAE, ook Armirail zou die kant op gaan.
Dat is toch al jaren zo? Met Brunel hebben ze al een Fransoos gehad en met Ackermann en Gross rijden er nu ook al Duitsers rond. Matxin koopt gewoon alles wat los en vast zit, zonder ook maar ergens rekening mee te houden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Slimme aankopen, maar UAE wordt zo wel steeds meer een zooitje ongeregeld zonder duidelijke identiteit. Zit echt nul samenhang in qua nationaliteiten
Ja, hij was enorm ziedend, maar als Ewan hem ergens een paar ton extra kan bezorgen? Wat zou anders de reden zijn dat hij mag vertrekken. Prima sprintloods.quote:
De altijd vervelende Ann Braeckman, persvoorlichter van Lotto-Dstny, zegt dat het fake news is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, hij was enorm ziedend, maar als Ewan hem ergens een paar ton extra kan bezorgen? Wat zou anders de reden zijn dat hij mag vertrekken. Prima sprintloods.
Ja klopt wel, is niet per se iets van de laatste jaren. Al had ik eerder het gevoel dat er nog een soort van Italiaanse clan in zat, voortvloeiend uit de Lampre-tijd. Met Trentin en Formolo is die nu ook bijna helemaal verdwenen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is toch al jaren zo? Met Brunel hebben ze al een Fransoos gehad en met Ackermann en Gross rijden er nu ook al Duitsers rond. Matxin koopt gewoon alles wat los en vast zit, zonder ook maar ergens rekening mee te houden.
Ja, toen het UAE werd was ongeveer de helft Italiaan en dat is daarna steeds minder geworden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:36 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja klopt wel, is niet per se iets van de laatste jaren. Al had ik eerder het gevoel dat er nog een soort van Italiaanse clan in zat, voortvloeiend uit de Lampre-tijd. Met Trentin en Formolo is die nu ook bijna helemaal verdwenen.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dat is de ene Aznar, nu de andere nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |