quote:
quote:Tudor just announced their whole new list of signings for 2024 at once. Saves time
Matteo Trentin, Alberto Dainese, Michael Storer, Marius Mayerhofer, Florian Stork, Alexander Krieger and Hannes Wilksch.
Wie moet dsm nu uitspelen in de Giro sprintsquote:
https://www.procyclingstats.com/teams/transfersquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:37 schreef franklop het volgende:
Is er ergens een overzicht van bekend gemaakte transfers per team? In en uitgaande?
Ik blijf het overzicht van CQranking het prettigste vinden, maar die lamzakken beginnen daar altijd pas ergens in september mee.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:37 schreef franklop het volgende:
Is er ergens een overzicht van bekend gemaakte transfers per team? In en uitgaande?
Mag ook in de op erbij!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik blijf het overzicht van CQranking het prettigste vinden, maar die lamzakken beginnen daar altijd pas ergens in september mee.
In de tussentijd:
https://firstcycling.com/transfers.php
Mogen we nog wel een reactie op Zwartman?quote:Op zondag 30 juli 2023 15:15 schreef Mani89 het volgende:
Mij niet meer mentionen, ik ben er klaar mee. Alle Franse wielerploegen sans FDJ moeten dood.
Lotto wordt gewoon een godenteam zo, leuk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:29 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.lottodstny.be(...)ncluding-jarno-widar
Kurt = God.
Paar keer kritisch naar haar twitteren en ze kruipt weer voor 3 weken onder haar digitale dekenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een pijnlijke blunder van Joseetje
Goh, je kunt beter bij UAE je helemaal het leplazarus rijden voor Pogi en Ayuso dan wegkwijnen onder Marc Madiot! Zelfs Trentin is nog flink vaak in beeld geweest deze Tour.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ja, nee, precies.
Bij het vorige wk was een tweet van mij schijnbaar ook teveelquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Paar keer kritisch naar haar twitteren en ze kruipt weer voor 3 weken onder haar digitale deken
Ja. Leuker dan al die Piet Allegaertjes wat je bij de meeste teams ziet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind het wel een mooi team met alleen Noren en Denen.
Het gaat juist ontzettend snel tot nu toe?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Valt me tegen hoeveel er bekend wordt gemaaktOf wachten we tot na het WK?
Zelfs bij jouquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij het vorige wk was een tweet van mij schijnbaar ook teveel
Cult.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mogen we nog wel een reactie op Zwartman?
Remi Evenepoelquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje pijnlijk voor Don Pat in de uitbouw van de kern rondom G.Od
quote:Op zondag 28 mei 2023 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie geeft Martin Tjotta een contract?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |