quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
Overigens ik ga nu ook goed op filmpjes waarbij ze oren schoonmaken die niet meer uitspuitbaar zijn
oh, waar ze echt met zo'n haakje en pincet in zitten pulkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
Overigens ik ga nu ook goed op filmpjes waarbij ze oren schoonmaken die niet meer uitspuitbaar zijn
Teennagels en likdoornsquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, waar ze echt met zo'n haakje en pincet in zitten pulken
en van die 5 jaar niet geknipte teennagels
en tiktok filmpjes van plantar wartsquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Teennagels en likdoornsen idd met haakje pincet enz. Love it
Wat?!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en tiktok filmpjes van plantar warts
van die wratten onder de voet, waar dan nog zo'n kamertje achter zit met witte snot..quote:
Ow wist niet dat dat zo hete maar ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van die wratten onder de voet, waar dan nog zo'n kamertje achter zit met witte snot..
tegenwoordig is tiktok daar de beste bron voorquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:55 schreef TaMieke het volgende:
Bij andere puistjes uitdrukken, prima. Maar van die vieze dingen op tv? Nee dankje
nee, wij zijn gewoon smerig.quote:
Ik doe niet aan tiktok en op Insta krijg ik (gelukkig) vooral sporters/gymgirls te zien.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig is tiktok daar de beste bron voor
Hier net andersom . Geen Insta en wel tiktokquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik doe niet aan tiktok en op Insta krijg ik (gelukkig) vooral sporters/gymgirls te zien.
het algoritme van tiktok kent mij inmiddelsquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier net andersom . Geen Insta en wel tiktok
Maar daarop krijg ik altijd filmpjes van knutselende mensen
Maar dan ook echt he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |