Ja dat is wel lachen... al begrijp ik die mensen echt niet. Even een maandje geen sex, soit...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en dat uiteraard toch allemaal doen.
Ooooh Pimple popper kan ik echt niet tegenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn trouwens wel tlc programma waar ik bij blijf hangen als ik er langs kom.
Sowieso Dr. Pimple popper.
en dat gebeuren met die amish
en extreme cheapskates of extreme couponing
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ja want als die en die het doen, mag ik het ook![]()
ja, een maand zonder seks is gewoon een standaard maandquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat is wel lachen... al begrijp ik die mensen echt niet. Even een maandje geen sex, soit...
[..]
Ooooh Pimple popper kan ik echt niet tegenDie andere programma's zijn wel leuk!
[..]volgens mij is dat de enige reden waarom mensen überhaupt vrijen
Hahahah ik ben nogal goed met pandapuntenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, een maand zonder seks is gewoon een standaard maand
en hou je niet van een beetje puisten en ontstekingen?
Heerlijk om te zien! Zeker een abces, met zak en al er uitquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahah ik ben nogal goed met pandapunten![]()
En nee, daar ga ik echt van over mijn nek. Die mensen kunnen er niks aan doen, maar niet groter dan levensgroot op mijn scherm
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien! Zeker een abces, met zak en al er uit
Liever een goeie spuiter.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
zo'n mijnenveld aan mee etersquote:
Deze man snapt het. En veel pus.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
Overigens ik ga nu ook goed op filmpjes waarbij ze oren schoonmaken die niet meer uitspuitbaar zijn
oh, waar ze echt met zo'n haakje en pincet in zitten pulkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
Overigens ik ga nu ook goed op filmpjes waarbij ze oren schoonmaken die niet meer uitspuitbaar zijn
Teennagels en likdoornsquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, waar ze echt met zo'n haakje en pincet in zitten pulken
en van die 5 jaar niet geknipte teennagels
en tiktok filmpjes van plantar wartsquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Teennagels en likdoornsen idd met haakje pincet enz. Love it
Wat?!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en tiktok filmpjes van plantar warts
van die wratten onder de voet, waar dan nog zo'n kamertje achter zit met witte snot..quote:
Ow wist niet dat dat zo hete maar ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van die wratten onder de voet, waar dan nog zo'n kamertje achter zit met witte snot..
tegenwoordig is tiktok daar de beste bron voorquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:55 schreef TaMieke het volgende:
Bij andere puistjes uitdrukken, prima. Maar van die vieze dingen op tv? Nee dankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |