quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bestaat echte meisjes nog?
die andere 2 kijk ik niet.
wel heb ik een tijdje too hot to handle op netflix gekeken, dat is een beetje hetzelfde niveau
wie?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]too hot to handle heb ik ook gekeken ja. Wat een drama, maar zo hilarisch.
Volgens mij was er laatst een nieuw seizoen van Echte meisjes.
En nu gaan Louisa en Michella in een nieuw programma allerlei vieze baantjes doen.
Als je ze ziet, ken je ze wel.quote:
ah die jaquote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als je ze ziet, ken je ze wel.
Michella is die met die grote krullenbos. En Louisa is die transgender uit Venlo. Die had ook een programma op TLC
Zij dus.
Is misschien ook maar beter. Ik heb het ook nooit gekeken, af en toe wat stukjes voorbij zien komen. Niet mijn ding.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah die ja
Dat programma van die louisa heb ik eigenlijk nooit gezien.
Ik heb wel discovery plus, maar al die tlc bagger kijk ik niet.
Er is een nieuw seizoen uitgebracht eerder dit jaarquote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bestaat echte meisjes nog?
die andere 2 kijk ik niet.
wel heb ik een tijdje too hot to handle op netflix gekeken, dat is een beetje hetzelfde niveau
er zijn trouwens wel tlc programma waar ik bij blijf hangen als ik er langs kom.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is misschien ook maar beter. Ik heb het ook nooit gekeken, af en toe wat stukjes voorbij zien komen. Niet mijn ding.
ja, en dat uiteraard toch allemaal doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er is een nieuw seizoen uitgebracht eerder dit jaar
Hahahah Too Hot To Handle is toch dat ze een tijd niet mogen vrijen?
ja want als die en die het doen, mag ik het ookquote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en dat uiteraard toch allemaal doen.
Ja dat is wel lachen... al begrijp ik die mensen echt niet. Even een maandje geen sex, soit...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en dat uiteraard toch allemaal doen.
Ooooh Pimple popper kan ik echt niet tegenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn trouwens wel tlc programma waar ik bij blijf hangen als ik er langs kom.
Sowieso Dr. Pimple popper.
en dat gebeuren met die amish
en extreme cheapskates of extreme couponing
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ja want als die en die het doen, mag ik het ook![]()
ja, een maand zonder seks is gewoon een standaard maandquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat is wel lachen... al begrijp ik die mensen echt niet. Even een maandje geen sex, soit...
[..]
Ooooh Pimple popper kan ik echt niet tegenDie andere programma's zijn wel leuk!
[..]volgens mij is dat de enige reden waarom mensen überhaupt vrijen
Hahahah ik ben nogal goed met pandapuntenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, een maand zonder seks is gewoon een standaard maand
en hou je niet van een beetje puisten en ontstekingen?
Heerlijk om te zien! Zeker een abces, met zak en al er uitquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahah ik ben nogal goed met pandapunten![]()
En nee, daar ga ik echt van over mijn nek. Die mensen kunnen er niks aan doen, maar niet groter dan levensgroot op mijn scherm
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien! Zeker een abces, met zak en al er uit
Liever een goeie spuiter.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
zo'n mijnenveld aan mee etersquote:
Deze man snapt het. En veel pus.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |