SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
quote:Op maandag 17 juli 2023 08:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Gaan ze er dan opnieuw weer een hele show van maken dat ze de brug snel kunnen fixen?
Lijkt me inderdaad luchtafweer. Maar met zekerheid kan ik het niet zeggen.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:40 schreef Starhopper het volgende:
Wat waren trouwens die knallen en lichtkogels vlak voor de inslag van de raketten? Luchtafweer?
Laten ze dat Nederlandse bedrijf het weer fixen?quote:Op maandag 17 juli 2023 08:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Gaan ze er dan opnieuw weer een hele show van maken dat ze de brug snel kunnen fixen?
Beelden van de zogenaamde kruisraket inslagen zijn niet van de aanval op de Kerchbrug. Maar van een incident eerder dit jaar (bericht is van 16 mei)quote:Video of 2 missiles hitting Kyiv last night during a coordinated missile attack by Russia last night.
Russia claims to have destroyed the whole Patriot system.
Ukraine claims that they shot down all incoming missiles.
The truth is probably between
Op dat moment werd internationaal nog 'gewoon' samengewerkt met Rusland, dus dat vind ik dan toch van een andere orde dan bijvoorbeeld Heineken, waar ik nu de storm is gaan liggen niets meer over zie dat ze nog moeite doen het bedrijfsdeel in Rusland af te stoten..quote:Op maandag 17 juli 2023 08:47 schreef quirina het volgende:
Die Kerch brug is trouwens door een Nederlands bedrijf gebouwd hè.
In een tijd waar de Russen en Oekraïners al recht tegenover elkaar stonden. Dikke schande eigenlijk, maar ja dat is ook Nederlandse mentaliteit he. Als er geld te verdienen valt maakt het niet uit van wie het komt.
Het is in ieder geval niet de S-400 die ze daar een tijdje geleden hebben neergezet.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:43 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad luchtafweer. Maar met zekerheid kan ik het niet zeggen.
Op dat moment waren er al sancties.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Op dat moment werd internationaal nog 'gewoon' samengewerkt met Rusland, dus dat vind ik dan toch van een andere orde dan bijvoorbeeld Heineken, waar ik nu de storm is gaan liggen niets meer over zie dat ze nog moeite doen het bedrijfsdeel in Rusland af te stoten..
In vindt het refrein eigenlijk wel lekker klinken met die dames en dat deuntje lol. Die zogenaamde rapper is verschikkelijk.quote:
Niet alleen het deuntje maar ook de teksten zijn typisch Russisch.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:08 schreef Delenlill het volgende:
[..]
In vindt het refrein eigenlijk wel lekker klinken met die dames en dat deuntje lol. Die zogenaamde rapper is verschikkelijk.
Supermooi allemaal maar de treinverbinding is crucialer.quote:
Nee toen waren er ook al sancties. NL bedrijf is volgens mij ook beboet.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Op dat moment werd internationaal nog 'gewoon' samengewerkt met Rusland, dus dat vind ik dan toch van een andere orde dan bijvoorbeeld Heineken, waar ik nu de storm is gaan liggen niets meer over zie dat ze nog moeite doen het bedrijfsdeel in Rusland af te stoten..
Dat is zo. Maar ik let eigenlijk niet op de Engelse vertaling van de teksten. Zolang ik niet weet waar de dames over zingen klinkt dat gedeelte wel lekker.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet alleen het deuntje maar ook de teksten zijn typisch Russisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |