Iedereen ziet Zoë toch naar het kantoor toegaan..quote:Op maandag 17 juli 2023 09:41 schreef schizolientje het volgende:
is die mail nu al de deur uit?? En ik ben benieuwd of immi het stil gaat houden, ik gok van niet. Maar ik hoop ook dat de eliminatie straks is en niemand nog weet dat ze hem al aangevraagd heeft, zou ook leuk zijn toch
quote:Op maandag 17 juli 2023 09:40 schreef cinsan het volgende:
zolang er 24 uursaanvraag lopende is zie ik geen eli aankomen vrees ik
Er valt niets meer stil te houden. Ze heeft al 10 keer tegen iedereen verteld dat ze haar 24 uur aanvraagt en zit nu op kantoor.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:41 schreef schizolientje het volgende:
is die mail nu al de deur uit?? En ik ben benieuwd of immi het stil gaat houden, ik gok van niet. Maar ik hoop ook dat de eliminatie straks is en niemand nog weet dat ze hem al aangevraagd heeft, zou ook leuk zijn toch
We gaan het zienquote:
Kgggggkggggkgggkgggg... ze heeft het gisteren zelf zitten verkondigen en straks kan ze zelf haar mond ook niet houden...quote:Op maandag 17 juli 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat zou vast wel gebeuren dat stilhouden.
Er gaan er wel meer naar het kantoor de hele dag toch?quote:Op maandag 17 juli 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iedereen ziet Zoë toch naar het kantoor toegaan..
Dan krijgt Zoe een geweldige exit.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:41 schreef schizolientje het volgende:
En een judas kus van Babette, dat ze van haar houdt en dat het goed gedaan heeft en bla bla blaquote:Op maandag 17 juli 2023 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan krijgt Zoe een geweldige exit.
Of juist niet.
Preciesquote:Op maandag 17 juli 2023 09:40 schreef Harry het volgende:
Zoe zit er zo bij van; ik vraag nu de 24 uur aan, maar ik wil dan de reactie van de anderen zien, en blijf uiteindelijk toch lekker.........
ik vermoed eerderquote:Op maandag 17 juli 2023 09:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Binnen 1 uur heeft Zoe het zelf al doorgeluld dat ze d'r 24 uur heeft aangevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |