Iedereen ziet Zoë toch naar het kantoor toegaan..quote:Op maandag 17 juli 2023 09:41 schreef schizolientje het volgende:
is die mail nu al de deur uit?? En ik ben benieuwd of immi het stil gaat houden, ik gok van niet. Maar ik hoop ook dat de eliminatie straks is en niemand nog weet dat ze hem al aangevraagd heeft, zou ook leuk zijn toch
quote:Op maandag 17 juli 2023 09:40 schreef cinsan het volgende:
zolang er 24 uursaanvraag lopende is zie ik geen eli aankomen vrees ik
Er valt niets meer stil te houden. Ze heeft al 10 keer tegen iedereen verteld dat ze haar 24 uur aanvraagt en zit nu op kantoor.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:41 schreef schizolientje het volgende:
is die mail nu al de deur uit?? En ik ben benieuwd of immi het stil gaat houden, ik gok van niet. Maar ik hoop ook dat de eliminatie straks is en niemand nog weet dat ze hem al aangevraagd heeft, zou ook leuk zijn toch
We gaan het zienquote:
Kgggggkggggkgggkgggg... ze heeft het gisteren zelf zitten verkondigen en straks kan ze zelf haar mond ook niet houden...quote:Op maandag 17 juli 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat zou vast wel gebeuren dat stilhouden.
Er gaan er wel meer naar het kantoor de hele dag toch?quote:Op maandag 17 juli 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iedereen ziet Zoë toch naar het kantoor toegaan..
Dan krijgt Zoe een geweldige exit.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:41 schreef schizolientje het volgende:
En een judas kus van Babette, dat ze van haar houdt en dat het goed gedaan heeft en bla bla blaquote:Op maandag 17 juli 2023 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan krijgt Zoe een geweldige exit.
Of juist niet.
Preciesquote:Op maandag 17 juli 2023 09:40 schreef Harry het volgende:
Zoe zit er zo bij van; ik vraag nu de 24 uur aan, maar ik wil dan de reactie van de anderen zien, en blijf uiteindelijk toch lekker.........
ik vermoed eerderquote:Op maandag 17 juli 2023 09:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Binnen 1 uur heeft Zoe het zelf al doorgeluld dat ze d'r 24 uur heeft aangevraagd
Ja, ik zag het ook...quote:Op maandag 17 juli 2023 09:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En de toneelspeler doet alsof die het eerst niet snapt en daarna verontwaardigd doen
Verschrikkelijk hé, niet om aan te horen.. Rupie smakt zelfs als hij iets drinkt, zo knap..quote:Op maandag 17 juli 2023 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering dat smakken op kantoor, alsof de varkens net 'n bak slobber hebben gekregen
alvast een decor grafsteen maken en er met zijn allen op gaan dansen, dat voorspelt ze toch steedsquote:Op maandag 17 juli 2023 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan krijgt Zoe een geweldige exit.
Of juist niet.
Lekker praten met een mond vol eten dat ze al 3 dagen niet heeft genuttigd.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Uitgehongerd, na 3 dagen niet eten![]()
[ afbeelding ]
Ze doen wat dat betreft niet voor elkaar onder. Verschil is alleen dat Zoe niet zonder Babette kan en Babette wél zonder Zoe.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Reneniet alleen Zoë heb je Babette gehoord en gezien de afgelopen tijd?
Dat is wel heel typerend voor de jeugd van tegenwoordig.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:04 schreef juul. het volgende:
Zoë: "het is wel jammer van het geld want ik hou niet van werken"
Dat verwacht ik eigenlijk niet van Babette, die is écht klaar met haar en zéker doordat Zoe zoveel info heeft doorgegeven in haar boze bui.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En een judas kus van Babette, dat ze van haar houdt en dat het goed gedaan heeft en bla bla bla
Hé, lang niet gezien hier.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:58 schreef renevanlaaren het volgende:
die filmpjesbedankt voor het maken. maar niet doorheen te komen
daar is best vaak irritatie tussen hoorquote:Op maandag 17 juli 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Moraima weer tegen Rupert, was net te laat, maar hoorde haar nog net zeggen ij met je grote smoel
Gewoon lekker zelf keihard werken... en centjes verdienen daar haal je pas voldoening uit...quote:Op maandag 17 juli 2023 10:05 schreef Chanel5 het volgende:
Als ik een rijke vriend trouw zegt Zoe kan ik ook geld krijgen, droom lekker verder
Dat ze niet van werken houdt hebben we daar al gezien. Vraag me af wat ze eigenlijk wél leuk vindt.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:04 schreef juul. het volgende:
Zoë: "het is wel jammer van het geld want ik hou niet van werken"
quote:Op maandag 17 juli 2023 10:05 schreef Chanel5 het volgende:
Als ik een rijke vriend trouw zegt Zoe kan ik ook geld krijgen, droom lekker verder
Of rapper!quote:Op maandag 17 juli 2023 10:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat is wel heel typerend voor de jeugd van tegenwoordig.
Die willen allemaal (makkelijk) YouTuber of Vlogger worden.
Aandacht en veren in haar reet.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ze niet van werken houdt hebben we daar al gezien. Vraag me af wat ze eigenlijk wél leuk vindt.
Morri heeft zelf een een grote smoel sinds ze manager is geweest en ze weet dat ze gesafed wordt door enkelen in de loodsquote:Op maandag 17 juli 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Moraima weer tegen Rupert, was net te laat, maar hoorde haar nog net zeggen ij met je grote smoel
jij hebt een ruzieradar??quote:Op maandag 17 juli 2023 10:11 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]morge heel soms kijk ik ff maar met ruzie ben ik er
![]()
Ik meende ook zoiets te horen, maar kon het eigenlijk niet geloven. Daarom dat niet in een verslagje meegenomen.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:05 schreef Chanel5 het volgende:
Tuurlijk, wie niet?quote:Op maandag 17 juli 2023 10:11 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]morge heel soms kijk ik ff maar met ruzie ben ik er
![]()
Liever lui dan moe. Ze heeft al haar tijd nodig om voor de spiegel te staan.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gewoon lekker zelf keihard werken... en centjes verdienen daar haal je pas voldoening uit...
Lekker makkelijk afhankelijk zijn van een ander...bleh
Niets, oh ja kleven aan mensenquote:Op maandag 17 juli 2023 10:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ze niet van werken houdt hebben we daar al gezien. Vraag me af wat ze eigenlijk wél leuk vindt.
Morri heeft zelf een heeft zelf een grote smoel sinds ze manager is geweest en ze weet dat ze gesafed wordt door enkelen in de loodsmquote:Op maandag 17 juli 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Dat vertelde ze in een ander programma ook al eens. Ze wil de 100% aandacht van een partner en overladen worden met complimentjes. Zou alléén niet weten waar ze die complimentjes voor wil hebben!quote:
Al die jongelui tegenwoordig alles moet ze aan komen waaien..quote:Op maandag 17 juli 2023 10:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Liever lui dan moe. Ze heeft al haar tijd nodig om voor de spiegel te staan.
Die wordt gewoon gespaard tot vlak voor het einde.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Morri heeft zelf een een grote smoel sinds ze manager is geweest en ze weet dat ze gesafed wordt door enkelen in de loods
Daarom denk ik dat, ondanks de 24 uur aanvraag van Zoe, de eliminatie gewoon door zal gaan. Dan zullen Sascha en Moraima wel tegen elkaar gaan spelen.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:18 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Erik, Sasha en Jasper in de Kas
Ik begrijp dat deze drie op Moraima gaan stemmen. Ze vragen zich alleen af wat de 'losse drie' gaan doen.
Sasha: misschien heb je binnen een week wel twee naar huis. Mooi tempo! Morgen is het nog 6 weekjes......
Jasper: dinsdag 22 is de Finaledag.
Haha dat wist ik niet eens. Wel grappig. Tsja waarvoor? Uh uh uh….kweet niequote:Op maandag 17 juli 2023 10:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat vertelde ze in een ander programma ook al eens. Ze wil de 100% aandacht van een partner en overladen worden met complimentjes. Zou alléén niet weten waar ze die complimentjes voor wil hebben!
quote:Op maandag 17 juli 2023 10:21 schreef Frummelie het volgende:
Hmmmm ze gaan niet op jou morgen is Babette verteld, dus morgen eliminatie?.... zeker na het vertrek van Zoe...
Zo dan, betekend dit dat men achter dit doorgeeft?quote:Op maandag 17 juli 2023 10:21 schreef Frummelie het volgende:
Hmmmm ze gaan niet op jou morgen is Babette verteld, dus morgen eliminatie?.... zeker na het vertrek van Zoe...
quote:Op maandag 17 juli 2023 10:22 schreef pingu66 het volgende:
Neeehee! Je gaat niet ...
en luisteren Babette wat Tiano je beveelt
Ja inderdaad maar dat gevoel heb ik ook met de verdienopdrachten volgens mij krijgen ze alles van te voren te horen van kamer 5.. lekker voorspelbaar..quote:Op maandag 17 juli 2023 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, betekend dit dat men achter dit doorgeeft?
Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:22 schreef renevanlaaren het volgende:
jhuyuehjhbnhb kjkjuuyuih juijhjh lkjkjhhijij jygtgu onder tussemorie en rupert
Die twee, samen met Imadiddin zijn vaak zo slecht zo te verstaanquote:Op maandag 17 juli 2023 10:22 schreef renevanlaaren het volgende:
Is echt niet te doen hé...quote:Op maandag 17 juli 2023 10:22 schreef renevanlaaren het volgende:
Zo jammer. Vind het doorgeven of iemand wel of geen stem krijgt echt ergquote:Op maandag 17 juli 2023 10:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar dat gevoel heb ik ook met de verdienopdrachten volgens mij krijgen ze alles van te voren te horen van kamer 5.. lekker voorspelbaar..
Volgens mij heeft Erik/jasper gezegd,ze stemmen niet op jouquote:Op maandag 17 juli 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer. Vind het doorgeven of iemand wel of geen stem krijgt echt erg
Maar hoe weten ze dan wat er gestemd gaat worden want het wisselt nogal
Neej kamer 5 heeft niet gezegd dat ze niet op Babette gaan... maar 1 van de bewoners, ik weet even niet wie..quote:Op maandag 17 juli 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er sowieso ooit op Jasper gestemd?quote:Op maandag 17 juli 2023 10:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Erik/jasper gezegd,ze stemmen niet op jou
Ik begreep je even verkeerd, ja dat is ook gelul want het wisselt constant....quote:Op maandag 17 juli 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen, die gozer kan best wel veel en zet zich er ook altijd heel erg voor in.quote:
Jipquote:
O dan is het een heel ander verhaal.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Erik/jasper gezegd,ze stemmen niet op jou
Wakker worden Frum!quote:Op maandag 17 juli 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik begreep je even verkeerd, ja dat is ook gelul want het wisselt constant....
Gelukkig, ik schrok alquote:Op maandag 17 juli 2023 10:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej kamer 5 heeft niet gezegd dat ze niet op Babette gaan... maar 1 van de bewoners, ik weet even niet wie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |