Ja, ik zag het ook...quote:Op maandag 17 juli 2023 09:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En de toneelspeler doet alsof die het eerst niet snapt en daarna verontwaardigd doen
Verschrikkelijk hé, niet om aan te horen.. Rupie smakt zelfs als hij iets drinkt, zo knap..quote:Op maandag 17 juli 2023 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering dat smakken op kantoor, alsof de varkens net 'n bak slobber hebben gekregen
alvast een decor grafsteen maken en er met zijn allen op gaan dansen, dat voorspelt ze toch steedsquote:Op maandag 17 juli 2023 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan krijgt Zoe een geweldige exit.
Of juist niet.
Lekker praten met een mond vol eten dat ze al 3 dagen niet heeft genuttigd.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Uitgehongerd, na 3 dagen niet eten![]()
[ afbeelding ]
Ze doen wat dat betreft niet voor elkaar onder. Verschil is alleen dat Zoe niet zonder Babette kan en Babette wél zonder Zoe.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Reneniet alleen Zoë heb je Babette gehoord en gezien de afgelopen tijd?
Dat is wel heel typerend voor de jeugd van tegenwoordig.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:04 schreef juul. het volgende:
Zoë: "het is wel jammer van het geld want ik hou niet van werken"
Dat verwacht ik eigenlijk niet van Babette, die is écht klaar met haar en zéker doordat Zoe zoveel info heeft doorgegeven in haar boze bui.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En een judas kus van Babette, dat ze van haar houdt en dat het goed gedaan heeft en bla bla bla
Hé, lang niet gezien hier.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:58 schreef renevanlaaren het volgende:
die filmpjesbedankt voor het maken. maar niet doorheen te komen
daar is best vaak irritatie tussen hoorquote:Op maandag 17 juli 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Moraima weer tegen Rupert, was net te laat, maar hoorde haar nog net zeggen ij met je grote smoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |