Eens met Mirthe.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:22 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe kan wel lachen met Babette,
Ze zit al drie dagen op kamer 4, alleen met hem
Dat is waar zegt Mirthe
OP Mori gaan is wel erg makkelijk
Mirthe vindt het niet leuk dan om te zien omdat die het niet eens probeert
Viel mij ook op, ze zonderen zich af. Denk dat het einde nabij is met deze slappe vertoning.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:22 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe kan wel lachen met Babette,
Ze zit al drie dagen op kamer 4, alleen met hem
Dat is waar zegt Mirthe
OP Mori gaan is wel erg makkelijk
Mirthe vindt het niet leuk dan om te zien omdat die het niet eens probeert
Die twee zijn de hele dag aan het babbelen, en aan het babbelen en aan het babbelen met zijn 2enquote:Op zondag 16 juli 2023 17:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Viel mij ook op, ze zonderen zich af. Denk dat het einde nabij is met deze slappe vertoning.
roddelen , stemming bespreken en veel onzin lullen doen die2 de hele dagquote:Op zondag 16 juli 2023 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die twee zijn de hele dag aan het babbelen, en aan het babbelen en aan het babbelen met zijn 2en
En vooral zichzelf goedpratenquote:Op zondag 16 juli 2023 17:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
roddelen , stemming bespreken en veel onzin lullen doen die2 de hele dag
ik weet het nietquote:Op zondag 16 juli 2023 17:43 schreef xdiashalizx het volgende:
Ice heeft het over mori wat mij betreft
Dacht dat hij het had over de onterechte nominatie van Janet.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:53 schreef Dotteke het volgende:
Weer samenhangend gebrabbel van Isaak. Hij maakt halve zinnen vaak niet af \Niet mee gekregen op wie hij nog niet wilde stemmen?
100% Brô 100%quote:Op zondag 16 juli 2023 17:53 schreef Dotteke het volgende:
Weer samenhangend gebrabbel van Isaak. Hij maakt halve zinnen vaak niet af \Niet mee gekregen op wie hij nog niet wilde stemmen?
Ik denk echt Mori, omdat hij ook aangaf dat er nu eentje bezig was met oefenen, en zover ik weet is dat Zoë.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik weet het niet
hij zegt nu net,
"zij verdient het niet om hier nu te zijn"
maar wie??
Idd wat mij betreft hoort Morrie daar zeker niet, veel dingen wil of kan ze niet aan mee doen.
Klopt, dat was na wat hij over ‘luie’ mensen zei.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht dat hij het had over de onterechte nominatie van Janet.
Zoe deed ook liever niet dan wel ergens aan mee en het moet niet zo zijn dat ze nu ineens aktiever wordt er niet meer naar haar gedrag daarvoor gekeken wordt.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:57 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik denk echt Mori, omdat hij ook aangaf dat er nu eentje bezig was met oefenen, en zover ik weet is dat Zoë.
Neemt niet weg dat ook Zoë de kantjes eraf heeft gelopen, maar Mori is nog net wat erger wat mij betreft.
En dan moet je zo eens kijken hoe hard ze gaat zitten Dat doe je echt niet als je een zeer stuitje hebt helemaal zo piepertje als `Babette nietquote:Op zondag 16 juli 2023 18:11 schreef Chanel5 het volgende:
alles wat Babbel in de keuken doet, bord ophouden zodat morrie op kan scheppen, kijk je uit voor je polsje lieve schat???
Voedertijdquote:Op zondag 16 juli 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Babette en Marciano zijn uit hun hok gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |