Beetje opschietenquote:
Verdiendquote:
Heftig en je woont alleen toch ?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had een insulten en was bijna dood
Wow! Dat is heftig, we misten je hier al een tijdje.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had een insulten en was bijna dood
Dat was misschien nog wel mazzel dat ze je hebben gevondenquote:
Ik had even veel rust nodig en nadenk tijdquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wow! Dat is heftig, we misten je hier al een tijdje.
Begrijpelijk. Fijn dat je er nog bentquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had even veel rust nodig en nadenk tijd
Dat begrijp ik, goed dat je die tijd en rust genomen hebt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had even veel rust nodig en nadenk tijd
Ja helemaal beterquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, goed dat je die tijd en rust genomen hebt.
Ben je nu wel helemaal hersteld?
Dat klinkt goed en leuk. Zo komt je boek tot stand.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben nu met pensioen en ga werken op een zorgboerderij en hovenier
Goed man, lekker buiten en vieze klauwen krijgenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben nu met pensioen en ga werken op een zorgboerderij en hovenier
Daar lopen iets van 100 kippen rondquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed man, lekker buiten en vieze klauwen krijgen
Oh ik wil ook kippenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar lopen iets van 100 kippen rond
Ja soms zijn users weg een tijdje of altijd maar ik ben echt blij je weer te zienquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben blij hoe alles is afgelopen veel geluk gehad met alles
Ja ik heb nu weer meer tijd voor hierquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja soms zijn users weg een tijdje of altijd maar ik ben echt blij je weer te zien
Ahquote:
Jawel hoor zeker goed.quote:
Ja apart welquote:
Dankjewelquote:
Ja, is kloten als je moe bent en bezopenquote:Op zondag 16 juli 2023 00:35 schreef engine het volgende:
Ik zit nog in een bus naar huis. Ik haat ditduurt mij allemaal veel te lang.
Ja dat dus...dominatorrquote:Op zondag 16 juli 2023 00:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, is kloten als je moe bent en bezopen![]()
Waar was je ook weer?
Mooiquote:Op zondag 16 juli 2023 00:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat dus...dominatorrwel een heerlijke dag gehad
Ziet er geinig uit. Ken het genre muziek niet. Bij naam dan.. Zal het wel 'ns gehoord hebben ergens en in de vecht- en vluchtmodus keihard weggerend zijn, denk ikquote:
Hey Pinnenmutske:Wquote:
O dat is mooi, kan je de nachtdieren zien als je geluk hebtquote:
Morguh Chufiquote:
quote:
Wat een schatjequote:
Met een biertje erbijquote:Op zondag 16 juli 2023 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo zit een man erbij, 's avonds op de bank, na een lange werkdag.
Heb je een ochtendje koffietrekquote:
Beetje zoet, niet meer gewend omdat ik nu gewone koffie drinkquote:
Drink elke ochtend koffie, alleen beetje later dan andersquote:
Daar heb je weer een speciale houder voor nodig hequote:
Gebruik de dubbele houder er voorquote:Op zondag 16 juli 2023 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je weer een speciale houder voor nodig he
Ik had ze ook eens gehaald voor mijn dochter, maar ze past niet in dat padhoudertje
O zo slim was ik dan nietquote:
Ja nu jij het zegt was de oplossing simpelquote:
Kocht ook wel eens Milka pads, alleen denk dat ik dat nu ook niet meer lekker vindquote:Op zondag 16 juli 2023 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu jij het zegt was de oplossing simpel
Dan zijn badeendjes een stuk veiliger.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:28 schreef Lovely het volgende:
Wel gaaf om ze van heel dichtbij te zien, alhoewel ik ook wel eng zou vinden dat ze ineens gaan rennen
Als ze niet in je tenen gaan bijtenquote:Op zondag 16 juli 2023 12:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zijn badeendjes een stuk veiliger.
Vlees idd, pizzabroodjes, ijs en frituur. Ik kan het allemaal weggooien en de vuilnisman komt vrijdag pas.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:43 schreef Lovely het volgende:
Oh maar goed dat het nu ontdekte en niet paar dagen later.. Maar dan is nog best snel dat er een vieze lucht uit de koelkast komt. Of had je er vlees in liggen?
Zonde wel, maar je kan het toch in de container gooien?quote:Op zondag 16 juli 2023 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vlees idd, pizzabroodjes, ijs en frituur. Ik kan het allemaal weggooien en de vuilnisman komt vrijdag pas.
quote:Op zondag 16 juli 2023 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vlees idd, pizzabroodjes, ijs en frituur. Ik kan het allemaal weggooien en de vuilnisman komt vrijdag pas.
Had die killerKanarie honger?quote:Op zondag 16 juli 2023 12:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had een vieze lucht in de keuken, bleek dat de stekker van de vriezer was losgegaan. Ik ging zowat over mijn nek toen ik de deur open deed.![]()
Als ze het had dan nu iig niet meer na het openen vd vriezer. gelukkig had ik al gegeten.quote:
Deze blies echt om te zeggen: ik kom jullie opetenquote:Op zondag 16 juli 2023 12:28 schreef Lovely het volgende:
Wel gaaf om ze van heel dichtbij te zien, alhoewel ik ook wel eng zou vinden dat ze ineens gaan rennen
Tja kom je idd te dichtbij en in hun gebied.. Verder nog wilde dieren gezien?quote:Op zondag 16 juli 2023 12:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Deze blies echt om te zeggen: ik kom jullie opeten
Stond naast de weg.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja kom je idd te dichtbij en in hun gebied.. Verder nog wilde dieren gezien?
Daar wil je niet zijn.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
En dan dachten wij dat het in Europa heet is,
Californië heeft komende week mogelijk de 50+ graden te pakken 54 werd zelfs genoemd
54 vinden ze daar koudquote:Op zondag 16 juli 2023 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
En dan dachten wij dat het in Europa heet is,
Californië heeft komende week mogelijk de 50+ graden te pakken 54 werd zelfs genoemd
Je kan een eitje bakken op de motorkapquote:Op zondag 16 juli 2023 14:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat moet je er?
Er gaan mensen heen nu voor de ervaring. Je kan er amper buiten wezen.
Nee maar had wat gepost, maar moest in een andere topicquote:
Had ik ook eerder vanochtend ...quote:Op zondag 16 juli 2023 14:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar had wat gepost, maar moest in een andere topic
Kost ook geen gas of electraquote:Op zondag 16 juli 2023 14:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan een eitje bakken op de motorkap
Had dat net ff gezegd... net een eitje gebakken..quote:Op zondag 16 juli 2023 14:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan een eitje bakken op de motorkap
Hamburger lukt ook wel.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Had dat net ff gezegd... net een eitje gebakken..
Ik zou die van mij maar niet proberen.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 16 juli 2023 15:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou die van mij maar niet proberen.
quote:
quote:Op zondag 16 juli 2023 12:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had een vieze lucht in de keuken, bleek dat de stekker van de vriezer was losgegaan. Ik ging zowat over mijn nek toen ik de deur open deed.![]()
Beetje zonde idd.quote:
Doe ik ook altijd als ik ga verven, en dan ook een spons er in en dan een hoop azijn er overquote:Op zondag 16 juli 2023 15:19 schreef Lovely het volgende:
Of dit
Azijn heeft een zeer sterke geur waar alleen niet iedereen fan van is, maar het is wel een perfect hulpmiddel voor het voorkomen van vervelende geurtjes! Meng in een kommetje een scheutje azijn met water en zet dit in de koelkast. Alle geurtjes worden als het ware opgezogen door het mengsel
Hoelang blijft de geur van azijn eigenlijk hangen, omdat het best een sterke geur heeftquote:Op zondag 16 juli 2023 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd als ik ga verven, en dan ook een spons er in en dan een hoop azijn er over
O heb er nooit opgelet hoelangquote:Op zondag 16 juli 2023 15:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoelang blijft de geur van azijn eigenlijk hangen, omdat het best een sterke geur heeft
Ruik het wel eens als ik rondje loop of fiets. Geen fijne geur
🥳 die zet ook weer stappenquote:Op zondag 16 juli 2023 16:29 schreef chufi het volgende:
@:pullup !! Lieke rent onder de 50 seconden49.81
Ja ... dat is wel zo ... maar normaliter is de finale sws bijna altijd al verzekerdquote:Op zondag 16 juli 2023 16:43 schreef pullup het volgende:
[..]
🥳 die zet ook weer stappen
Nog wat te doen voor nr 3 en 4 willen we echt wat in de maak te brokken hebben op de estafettes
Ja zit wel goed 😊 kan bijna niet wachten op de volgende spelen in Parijsquote:Op zondag 16 juli 2023 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... dat is wel zo ... maar normaliter is de finale sws bijna altijd al verzekerd
Eerst het Wk nogquote:Op zondag 16 juli 2023 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zit wel goed 😊 kan bijna niet wachten op de volgende spelen in Parijs![]()
vond dat Tokyo maar zo zo allemaal
Heb je al kaartjes en een hotel?quote:Op zondag 16 juli 2023 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zit wel goed 😊 kan bijna niet wachten op de volgende spelen in Parijs![]()
vond dat Tokyo maar zo zo allemaal
Neequote:
Hmmm, hoor vooral dat alles tyfus duur is en snel uitverkocht. Zou zeker even opletten ja.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Needacht even dat het erg makkelijk zou zijn omdat het erg ver van alles weg ligt en toch een kleine sport is maar moet nu toch opletten op een eventuele volgende ronde in die kaartverkoop. Anders even ergens bij een equip lid proberen wat te sjeffen
Ik hoorde van een collega, die in Parijs woont notabene, dat het lastig is. Hij had een paar minder populaire sporten uitgekozen en toch een wachtrij?quote:Op zondag 16 juli 2023 17:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Needacht even dat het erg makkelijk zou zijn omdat het erg ver van alles weg ligt en toch een kleine sport is maar moet nu toch opletten op een eventuele volgende ronde in die kaartverkoop. Anders even ergens bij een equip lid proberen wat te sjeffen
Ja gaat toch wel lastig worden😬 moet er toch maar even echt werk vanmaken als ik weer thuis ben. Wil dit niet missenquote:Op zondag 16 juli 2023 17:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hoorde van een collega, die in Parijs woont notabene, dat het lastig is. Hij had een paar minder populaire sporten uitgekozen en toch een wachtrij?
Zet hem op 🥳quote:Op zondag 16 juli 2023 17:17 schreef Prisha het volgende:
Alle spullen bij elkaar gezocht en morgen richting Nijmegen, aanmelden op de Wedren.
Zin in
nee het gebeurt niet vaak dat het zo dichtbij is ook. Ik wil ookquote:Op zondag 16 juli 2023 17:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja gaat toch wel lastig worden😬 moet er toch maar even echt werk vanmaken als ik weer thuis ben. Wil dit niet missen
thanks!!quote:
Veel plezierquote:Op zondag 16 juli 2023 17:17 schreef Prisha het volgende:
Alle spullen bij elkaar gezocht en morgen richting Nijmegen, aanmelden op de Wedren.
Zin in
dank u dank uquote:
Ah je bent onderweg?quote:Op zondag 16 juli 2023 17:21 schreef pullup het volgende:
Ik ben tot Belfort gevorderd. Morgen en overmorgen de route du vin in de Elzas maar eens af richting strasbourg. Ik ga de vogezen links laten liggen denk ik
jouw onderschriftquote:Op zondag 16 juli 2023 17:21 schreef pullup het volgende:
Ik ben tot Belfort gevorderd. Morgen en overmorgen de route du vin in de Elzas maar eens af richting strasbourg. Ik ga de vogezen links laten liggen denk ik
Na de wedstrijd in luzern via een rondje Zwitserland op de fiets weer terug naar huis aan het fietsenquote:
Succes Prisha met de 4-daagsequote:
Naar huis in je vakantie land of naar je eigen adres in Nederland?quote:Op zondag 16 juli 2023 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Na de wedstrijd in luzern via een rondje Zwitserland op de fiets weer terug naar huis aan het fietsen
Haha nee naar Nederland.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar huis in je vakantie land of naar je eigen adres in Nederland?
Vanuit Zwitserland naar Nederland op de fiets???? Holy shitquote:Op zondag 16 juli 2023 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Na de wedstrijd in luzern via een rondje Zwitserland op de fiets weer terug naar huis aan het fietsen
Ga anders even de alpen in, die watjes daar laten zien wat nou echt fietsen is?quote:Op zondag 16 juli 2023 17:21 schreef pullup het volgende:
thanks!quote:
Wauw, wat een moed. Hoeveel km is dat?quote:
Ben je er al?quote:
Kom ik net vandaan 😝 zag net hier in Frankrijk dat ze zo ongeveer 3x zo snel die berg op fietsen dan ikquote:Op zondag 16 juli 2023 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga anders even de alpen in, die watjes daar laten zien wat nou echt fietsen is?
Als ik klaar ben heb ik 1200 gehad met het ommetje er bij.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, wat een moed. Hoeveel km is dat?
morgen gaan we erheenquote:
Knappe prestatie hoor. dan zou jij er 6 dagen over doen?quote:Op zondag 16 juli 2023 17:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik klaar ben heb ik 1200 gehad met het ommetje er bij.
De roeister die ik had begeleid daar is in 3 dagen teruggereden naar Maastricht 😂 200 per dag dus dat kan ook
Heel veel plezier dat lijkt me echt iets om nooit te vergeten.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:17 schreef Prisha het volgende:
Zin in
dank je wel!quote:Op zondag 16 juli 2023 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel veel plezier dat lijkt me echt iets om nooit te vergeten.
Meer trainen dan jijquote:Op zondag 16 juli 2023 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Kom ik net vandaan 😝 zag net hier in Frankrijk dat ze zo ongeveer 3x zo snel die berg op fietsen dan ik
Nee dat soort grappen doe ik allang niet meer 100 km is echt Max en meestal minder hoor. Wil om 2 a. 3 uur zijn waar ik heen wilde en dan een beetje de tour kijkenquote:Op zondag 16 juli 2023 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knappe prestatie hoor. dan zou jij er 6 dagen over doen?
Het weer is gelukkig niet zo heet dat is wel fijnquote:
Ja is echt prima weer om actief te zijnquote:Op zondag 16 juli 2023 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het weer is gelukkig niet zo heet dat is wel fijn
Dat is ook al een behoorlijk eindje,quote:Op zondag 16 juli 2023 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat soort grappen doe ik allang niet meer 100 km is echt Max en meestal minder hoor. Wil om 2 a. 3 uur zijn waar ik heen wilde en dan een beetje de tour kijken
Ja toch, beter als dat warme drukkende weer van de afgelopen tijd.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja is echt prima weer om actief te zijn
Heel blij mee inderdaad. Ik zag al een beetje tegen het lopen in 30 graden op, maar daar is geen sprake van deze editie. Regen zou nog wel kunnen.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het weer is gelukkig niet zo heet dat is wel fijn
Kan het mij heel goed voorstellen dat als het zo warm zou worden je er tegen op ziet.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel blij mee inderdaad. Ik zag al een beetje tegen het lopen in 30 graden op, maar daar is geen sprake van deze editie. Regen zou nog wel kunnen.
Heel veel succes en sterkte. Als je het even niet meer ziet zitten bedenk dan maar dat er een badeendje je achterna zit.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel blij mee inderdaad. Ik zag al een beetje tegen het lopen in 30 graden op, maar daar is geen sprake van deze editie. Regen zou nog wel kunnen.
Iig niet wat ik in de vriezer had liggen.quote:
Ik herken dat wel van vroeger we hadden zo'n enorme vriezer boven staan (waar een lijk in past) Die was stuk gegaan al een tijdjequote:Op zondag 16 juli 2023 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig niet wat ik in de vriezer had liggen.
ha ja goeie, dank je wel!quote:Op zondag 16 juli 2023 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heel veel succes en sterkte. Als je het even niet meer ziet zitten bedenk dan maar dat er een badeendje je achterna zit.
Wel joh,quote:Op zondag 16 juli 2023 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig niet wat ik in de vriezer had liggen.
Als ik een gasmasker had gehad dan was deze dit weekend heel nuttig geweest.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik herken dat wel van vroeger we hadden zo'n enorme vriezer boven staan (waar een lijk in past) Die was stuk gegaan al een tijdje
Ik heb mijn pc aan de praat, bleek een driverprobleem te zijn geweest van mijn grafische kaart.quote:
Met 6 kogels in de cilinder.quote:
Eindelijkquote:Op zondag 16 juli 2023 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn pc aan de praat, bleek een driverprobleem te zijn geweest van mijn grafische kaart.
Live life to the max?quote:Met 6 kogels in de cilinder.
Idd, nu weer even wennen aan een ultra scherpe monitor.quote:
Zo rollen badeendjes.quote:Live life to the max?
Die piepen en zwemmen tochquote:Op zondag 16 juli 2023 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, nu weer even wennen aan een ultra scherpe monitor.
[..]
Zo rollen badeendjes.
Wat voor monitor heb je?quote:Op zondag 16 juli 2023 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, nu weer even wennen aan een ultra scherpe monitor.
[..]
Zo rollen badeendjes.
24" is dus genoeg voor jequote:Op zondag 16 juli 2023 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Vrijdag is er een zelfde door mijn werk toegestuurd om te kunnen thuiswerken. Maar die is wat kleiner. Prutsers.
Ach ik heb meerdere aansluitingen op mijn monitor. Anders kan ik ook nog mijn tv gebruiken of de beamer aanzetten.quote:
Op je pc bedoel je?quote:Op zondag 16 juli 2023 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ik heb meerdere aansluitingen op mijn monitor. Anders kan ik ook nog mijn tv gebruiken of de beamer aanzetten.
Idd, ik heb alles op mijn pc aangesloten.quote:Op zondag 16 juli 2023 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op je pc bedoel je?
Ik heb hier een 34" staan, maar twijfel of ik niet terug ga naar 32".
Zoals het hoortquote:Op zondag 16 juli 2023 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik heb alles op mijn pc aangesloten.
Alle films die zou willen zien staan of in mijn DVD-kast of staan op mijn netwerk.quote:Op zondag 16 juli 2023 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals het hoort
Ik kwam pas een youtube kanaal tegen met volledige films.
Toch wel grappig om die dan, vanaf pc, op de tv af te spelen
En toch kom je zo nu en dan dingen tegen waarvan je denkt,quote:Op zondag 16 juli 2023 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle films die zou willen zien staan of in mijn DVD-kast of staan op mijn netwerk.
Ik kom vaker films tegen die ik juist niet wil zien.quote:Op zondag 16 juli 2023 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch kom je zo nu en dan dingen tegen waarvan je denkt,
he, dat wil ik zien
Zoals?quote:Op zondag 16 juli 2023 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom vaker films tegen die ik juist niet wil zien.
Bijna alle nieuwe films die alleen maar uit mooie effecten aan elkaar hangen of die woke-correct zijn.quote:
Ik ben The Room (2003) weer eens aan het downloaden zo slecht dat het rete grappig is https://www.imdb.com/title/tt0368226/?ref_=fn_al_tt_2quote:Op zondag 16 juli 2023 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijna alle nieuwe films die alleen maar uit mooie effecten aan elkaar hangen of die woke-correct zijn.
Hihihi....quote:
Zo af en toe kom ik nog wel films tegen die ik goed vind Hachiko. The boy in striped pyama's, Haar naam was Sarah... Maar daar moet je maar net tegen aan lopen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben The Room (2003) weer eens aan het downloaden zo slecht dat het rete grappig is https://www.imdb.com/title/tt0368226/?ref_=fn_al_tt_2
Wat ben je ook een schijtvend.quote:
Ik vond hem wel heftig maar zeker goed.quote:
Zeker heftig ja. Maar goed verhaal wel.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond hem wel heftig maar zeker goed.
Niet een film die ik meerdere keren wil zien of bewaren, je weet inmiddels hoe het afloopt.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond hem wel heftig maar zeker goed.
Hachiko was toch met dat hondje die bij het graf van zijn baasje bleef zitten?quote:Op zondag 16 juli 2023 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo af en toe kom ik nog wel films tegen die ik goed vind Hachiko. The boy in striped pyama's, Haar naam was Sarah... Maar daar moet je maar net tegen aan lopen.
Van de film Titanic weet je ook hoe het afloopt, zelfs voordat je hem gezien hebt.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet een film die ik meerdere keren wil zien of bewaren, je weet inmiddels hoe het afloopt.
Klopt, deels ook nog waargebeurd. Aanrader als je van mooie films houdt.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hachiko was toch met dat hondje die bij het graf van zijn baasje bleef zitten?
Oh je snapt het niet helemaal geloof ik. Ik kan sommige films als b.v. Pulp Fiction meerdere keren kijken. Je ziet wat anders ofzo.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van de film Titanic weet je ook hoe het afloopt, zelfs voordat je hem gezien hebt.
Ja prachtig maar wil ik die nog een keer zien uh nee.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, deels ook nog waargebeurd. Aanrader als je van mooie films houdt.
Die hoef ik idd ook niet nog een keer te zien.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet een film die ik meerdere keren wil zien of bewaren, je weet inmiddels hoe het afloopt.
quote:Op zondag 16 juli 2023 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijna alle nieuwe films die alleen maar uit mooie effecten aan elkaar hangen of die woke-correct zijn.
Ik ken hem tranen trekker was hetquote:Op zondag 16 juli 2023 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, deels ook nog waargebeurd. Aanrader als je van mooie films houdt.
wat een ongelofelijke kutfilm is datquote:Op zondag 16 juli 2023 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van de film Titanic weet je ook hoe het afloopt, zelfs voordat je hem gezien hebt.
Huh...quote:Op zondag 16 juli 2023 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wat een ongelofelijke kutfilm is dat![]()
![]()
Ik weet niet hoor maar kijk eens verder dan je neus lang is. Niet elke film wordt in hollywood gemaakt er is een prima aanbod aan buitenlandse films. Helaas loopt Nederland wat achterquote:
Ja ik heb er ook wel van genoten ondanks ik wist wat er ging gebeurenquote:
Ik heb laatst 'Katla' gezien, maar dat zat wel goed in elkaar.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar kijk eens verder dan je neus lang is. Niet elke film wordt in hollywood gemaakt er is een prima aanbod aan buitenlandse films. Helaas loopt Nederland wat achter
Ik kijk bijna tot geen films maar vond het gewoon een leuk plaatje (gevonden op fok).quote:Op zondag 16 juli 2023 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar kijk eens verder dan je neus lang is. Niet elke film wordt in hollywood gemaakt er is een prima aanbod aan buitenlandse films. Helaas loopt Nederland wat achter
Ik snap je wel. Sommige films zijn goed om eens gezien te hebben. Sommige wil ik wel vaker zien maar dan moet er wel een goede tijd tussen zitten. Een aantal heb ik jaren geleden voor het laatst gezien.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh je snapt het niet helemaal geloof ik. Ik kan sommige films als b.v. Pulp Fiction meerdere keren kijken. Je ziet wat anders ofzo.
Je bedoeld debiel.quote:
Doorgedraaide wereld van debielen.quote:
Ik kijk geen Disney films al jaren zal me een worst wezen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doorgedraaide wereld van debielen.
Als je weet waar het oorspronkelijk voor staat, dan is het niet verkeerd, maar tegenwoordig wordt het meer als scheldwoord gebruikt.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doorgedraaide wereld van debielen.
Het zal wel, bespreek het maar met Archie Bunker.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je weet waar het oorspronkelijk voor staat, dan is het niet verkeerd, maar tegenwoordig wordt het meer als scheldwoord gebruikt.
Leeft die nog?quote:Op zondag 16 juli 2023 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal wel, bespreek het maar met Archie Bunker.
Dit dus. Zo simpel om maar iets te roepen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je weet waar het oorspronkelijk voor staat, dan is het niet verkeerd, maar tegenwoordig wordt het meer als scheldwoord gebruikt.
Al lang niet meer.quote:
De associatie wat ik ermee heb is dat het allemaal maar correct moet zijn. Er moet een zwart personage in zitten en een lesbisch stel en een weet ik veel wat.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dit dus. Zo simpel om maar iets te roepen.
Het woord heeft al zijn betekenis verloren, omdat het te pas en te onpas misbruikt wordt.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik te zeggen idd.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het woord heeft al zijn betekenis verloren, omdat het te pas en te onpas misbruikt wordt.
Ik snap niet goed wat jouw verhaal met woke te maken heeft.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De associatie wat ik ermee heb is dat het allemaal maar correct moet zijn. Er moet een zwart personage in zitten en een lesbisch stel en een weet ik veel wat.
Ik liep laats naar de tram en dan moet ik doorlopen om hem te halen. 2 grietjes liepen voor mij en waren druk bezig met hun telefoon en ik kon er door de drukte er niet langs. Ik zei dus ga aan de kant met je telefoon of loop door. Ik werd door een ander gelijk uitgemaakt voor vuile kanker racist. Hij zou mij wel even in elkaar slaan als ik het lef had om naar hem toe te lopen.
Het gezeik allemaal. Alles wordt als racistisch gezien of is op een andere manier bij voorbaat fout.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet goed wat jouw verhaal met woke te maken heeft.
Denk niet wit, denk niet zwart...quote:
Dit was een samenvatting van de speech van de winnaar van Wimbledon netquote:Op zondag 16 juli 2023 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Denk niet wit, denk niet zwart...
Is een liedje.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was een samenvatting van de speech van de winnaar van Wimbledon net
Badeendjes hebben altijd gelijk.quote:
Nou, nee hoorquote:Op zondag 16 juli 2023 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes hebben altijd gelijk.
Als ik jou een lul noem dan heb ik idd ongelijk.quote:
Maar wat heeft dat dan met woke te maken?quote:Op zondag 16 juli 2023 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gezeik allemaal. Alles wordt als racistisch gezien of is op een andere manier bij voorbaat fout.
Dat is de moeite niet meer, het is bijna bedtijdquote:
Nou ja, toch maar wat etenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de moeite niet meer, het is bijna bedtijd
Slecht voor de lijn zo laat etenquote:
Leg mij dan eens uit wat het is. Al dat gezeur over dat zwarte piet niet mag en dat er een personage met een donkere huidskleur en graag met bril in een film moet. Als het even kan ook nog homo of lesbisch.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat dan met woke te maken?
Die is toch al rondquote:
De meuk is er over 18 minuten (zeggen ze nu),quote:
quote:Op zondag 16 juli 2023 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is toch al rond
[..]
De meuk is er over 18 minuten (zeggen ze nu),
en dan is het ook nog niet laat
Ga maar googlen, het heeft in ieder geval niets met je rennenvoordetramverhaal te makenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit wat het is. Al dat gezeur over dat zwarte piet niet mag en dat er een personage met een donkere huidskleur en graag met bril in een film moet. Als het even kan ook nog homo of lesbisch.
Dat heeft daar ook niets mee te maken, wel dat ik voor vuile kanker racist werd uit gemaakt.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga maar googlen, het heeft in ieder geval niets met je rennenvoordetramverhaal te maken
Pff hoeveel meningen er zijn of het gooien vd bom nodig was....quote:Op zondag 16 juli 2023 20:35 schreef Karzai het volgende:
kijktip voor straks
https://www.tvgids.nl/inf(...)imer-the-atomic-bomb
Ik zeg van wel, uiteindelijk heeft dat een heleboel doden gescheeld.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pff hoeveel meningen er zijn of het gooien vd bom nodig was....
Ja hoor bij mij in de kast of op mijn netwerk hd.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zeg van wel, uiteindelijk heeft dat een heleboel doden gescheeld.
Oke, en welke?quote:Op zondag 16 juli 2023 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja hoor bij mij in de kast of op mijn netwerk hd.
Bommen zijn veel zwaarder nu, en de mindset van de landen is anders.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ik weet niet hoe het uitpakt als het nu gaat gebeuren
Wat heb je besteld?quote:Op zondag 16 juli 2023 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
Toch grappig dat te zien is waar de bezorger is
Dat denk ik ook, Japan kon zich zo ook waardig over geven. Hoe dichter de Amerikanen bij Japan kwamen des te veller werden de Japanners. Een grondaanval op Japan zou heel veel levens gekost hebben.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ik weet niet hoe het uitpakt als het nu gaat gebeuren
Las een schatting dat het 1mln plus extra slachtoffers gekost zou hebben.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, Japan kon zich zo ook waardig over geven. Hoe dichter de Amerikanen bij Japan kwamen des te veller werden de Japanners. Een grondaanval op Japan zou heel veel levens gekost hebben.
Ik mis de emo van groen vinkje (en rood kruisje)quote:
SOrry.. ik had mn ex op bezoek .. ben niet erg alert ...quote:Op zondag 16 juli 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mis de emo van groen vinkje (en rood kruisje)
Waarom dat niet? Zo erg?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
SOrry.. ik had mn ex op bezoek .. ben niet erg alert ...
Het zou voor mij een reden zijn om je te bannen.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mis de emo van groen vinkje (en rood kruisje)
Nee hoor was niet erg ... wel apart .. want ze woont ook in Spanje en was hier niet voor mij ..quote:Op zondag 16 juli 2023 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dat niet? Zo erg?
En ik wilde je alleen maar gelijk geven met een groen vinkje dat het fout is
Kom maar op met die ban hiervoor danquote:Op zondag 16 juli 2023 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou voor mij een reden zijn om je te bannen.
MC drek.
Maar leuk/niet leuk/mweh het zal wel/anders?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor was niet erg ... wel apart .. want ze woont ook in Spanje en was hier niet voor mij ..
Ik denk ook niet dat de VS die had kunnen winnen...quote:Op zondag 16 juli 2023 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, Japan kon zich zo ook waardig over geven. Hoe dichter de Amerikanen bij Japan kwamen des te veller werden de Japanners. Een grondaanval op Japan zou heel veel levens gekost hebben.
Leuk wel... ben weer updated over de situatie in Spainquote:Op zondag 16 juli 2023 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar leuk/niet leuk/mweh het zal wel/anders?
Verwacht van wel. Misschien niet alleen de VS, dan een volgende samenwerking.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de VS die had kunnen winnen...
Het was ook een dingetje dat Rusland klaar stond om Japan aan te vallen.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de VS die had kunnen winnen...
Ze had niet stiekem je dochter meegenomen?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk wel... ben weer updated over de situatie in Spain
Nee die is naar dr vakantie adres vertrokken vanmiddag ... om een verleden achter te laten .... En een nieuw avontuur te beginnenquote:Op zondag 16 juli 2023 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze had niet stiekem je dochter meegenomen?
Zolang ze maar bij jou terecht kan.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die is naar dr vakantie adres vertrokken vanmiddag ... om een verleden achter te laten .... En een nieuw avontuur te beginnen
Ik dacht eerder anderssom ....quote:Op zondag 16 juli 2023 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang ze maar bij jou terecht kan.
Jij kan hier terecht.quote:
Nee.quote:
Je verleden achterlaten op een vakantie adres? Die truc wil ik ook lerenquote:Op zondag 16 juli 2023 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die is naar dr vakantie adres vertrokken vanmiddag ... om een verleden achter te laten .... En een nieuw avontuur te beginnen
Anders ik wel.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je verleden achterlaten op een vakantie adres? Die truc wil ik ook leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |