Kijk die films sowieso niet meer, volgens mij ook steeds hetzelfde verhaallijnquote:Op zondag 16 juli 2023 02:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Net de meest waardeloze film ooit gezien, de nieuwste fast en the Furious . Paul Walker zo zich in zijn graf omdraaien met deze vreselijke neppe film. Zo jammer
Leuk voor een UIquote:
ALs je vraagt kan @Lovely er zo een voor je maken als je wilt?quote:
Lief maar ik bedoel dat ik hc ben eb dus altijd een ui heb..quote:Op zondag 16 juli 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je vraagt kan @:lovely er zo een voor je maken als je wilt?
O okequote:Op zondag 16 juli 2023 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lief maar ik bedoel dat ik hc ben eb dus altijd een ui heb..
Kan je nog een keer wisselenquote:
Sowieso kun je altijd Happy UI's nemen toch?quote:Op zondag 16 juli 2023 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lief maar ik bedoel dat ik hc ben eb dus altijd een ui heb..
Het houdt je bezigquote:Op zondag 16 juli 2023 12:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja voor een paar dagen dan wissel ik weer terug
Ja dat had ik in het begin wel bij jou, Maar ben er ondertussen wel aan gewend na al die jarenquote:Op zondag 16 juli 2023 12:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Raken mensen ook weer van de leg, dus hou deze wel
Alles went hé zeggen zequote:Op zondag 16 juli 2023 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat had ik in het begin wel bij jou, Maar ben er ondertussen wel aan gewend na al die jaren
Anders zwaait er wat!quote:Op zondag 16 juli 2023 12:58 schreef Lovely het volgende:
@:Schakeltopia kom eens hier even buurten jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juli 2023 12:59 schreef maily het volgende:
[..]
Anders zwaait er wat!
Ik dacht nu komt dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Jij zocht toch een pepsi smiley?quote:Op zondag 16 juli 2023 13:07 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar Schakeltopia.. die ken ik helemaal niet..
Leuke en altijd vrolijke user en gek op Pizza'squote:Op zondag 16 juli 2023 13:07 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar Schakeltopia.. die ken ik helemaal niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |