Geweldigquote:Op zondag 16 juli 2023 01:10 schreef HappyCharly het volgende:
@:engine hoe was dat dominator festival?
Ah wat tof!! Zo hoop rook/ vuurwerk. Werkten je oordoppen ook goed?quote:Op zondag 16 juli 2023 01:22 schreef engine het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Wel een paar keer nat geregend maar het was fantastisch. Veel gezelligheid en veel goede muziek.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juli 2023 01:27 schreef HappyCharly het volgende:
A
[..]
Ah wat tof!! Zo hoop rook/ vuurwerk. Werkten je oordoppen ook goed?
Dat valt nog te bezienquote:Op zondag 16 juli 2023 01:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lekker
Jij zal vast goed slapen zo
Yes weer helemaal fit, lief dat je het vraagtquote:Op zondag 16 juli 2023 01:42 schreef engine het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezienmaar dat is prima.
Voel jij je inmiddels weer wat beter?
Ja datquote:
Ook weer lekkerquote:Op zondag 16 juli 2023 01:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daten heb in de bus terug al een half uur geslapen.
Thuis nu. Dat is ook wel weer heel fijn
Dankje....jij ook!quote:Op zondag 16 juli 2023 02:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook weer lekker
Slaap fijn voor straks
Was je ziek?quote:Op zondag 16 juli 2023 01:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Yes weer helemaal fit, lief dat je het vraagt
Mooi dat je zo genoten hebtquote:Op zondag 16 juli 2023 01:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daten heb in de bus terug al een half uur geslapen.
Thuis nu. Dat is ook wel weer heel fijn
Jammer dat jij niet zo van de film genoten hebtquote:
Helaas, zijn sowieso niet mijn films, maar de vorigen vond ik nog wel leuk, zeg maar. Mijn man houdt er van, maar zei ook, dit is echt zo jammer en zo slecht.quote:Op zondag 16 juli 2023 02:47 schreef engine het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet zo van de film genoten hebt
Dat is altijd wel een risico bij deel zoveel van een film.quote:Op zondag 16 juli 2023 02:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Helaas, zijn sowieso niet mijn films, maar de vorigen vond ik nog wel leuk, zeg maar. Mijn man houdt er van, maar zei ook, dit is echt zo jammer en zo slecht.
Klopt, maar dit was wel heel teleurstellendquote:Op zondag 16 juli 2023 02:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is altijd wel een risico bij deel zoveel van een film.
quote:Op zondag 16 juli 2023 03:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar dit was wel heel teleurstellend
Nee, ben er klaar mee, man mag vervolg nog kijken, maar ik kijk niet meer mee. Vind sowieso de laatste tijd weinig goede films, ben meer een serie kijker.quote:
Heb ik ook. Kijk eigenlijk zelden een film. Liever series.quote:Op zondag 16 juli 2023 03:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, ben er klaar mee, man mag vervolg nog kijken, maar ik kijk niet meer mee. Vind sowieso de laatste tijd weinig goede films, ben meer een serie kijker.
Maar jij hebt een mooie dag gehad en lekker genoten?
Wauw, dat ziet er mooi uit zegquote:Op zondag 16 juli 2023 01:22 schreef engine het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Wel een paar keer nat geregend maar het was fantastisch. Veel gezelligheid en veel goede muziek.
[ afbeelding ]
Kijk die films sowieso niet meer, volgens mij ook steeds hetzelfde verhaallijnquote:Op zondag 16 juli 2023 02:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Net de meest waardeloze film ooit gezien, de nieuwste fast en the Furious . Paul Walker zo zich in zijn graf omdraaien met deze vreselijke neppe film. Zo jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |