Pfff echt geen idee nogquote:
VVD.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Pfff echt geen idee nog
Jij?
Ben wel een beetje klaar met die eindeloze stroom nieuwkomers. Al ben ik geen racist.
Bemoei je niet met zaken die je niet aangaan stuk verdriet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
We slaan de lunch over vandaag, boys.
Wowquote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bemoei je niet met zaken die je niet aangaan stuk verdriet.
Mijn collega's houden zich steeds minder strikt aan 12 uur, ik heb hier een pittige mening over.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
We slaan de lunch over vandaag, boys.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je houdt je maag maar mooi leeg, lelijk kaalkopje.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bepaal jij niet stinkdier.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je houdt je maag maar mooi leeg, lelijk kaalkopje.
Eet smakelijk maat!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen
Eet smakelijk allen en kukulukokcu ofzoiets.
Koekoek. Op naar het Ajax topicquote:Als het aan de F-side ligt dan gaan die gesprekken ook niet meer verder. "We zullen direct duidelijk zijn: deze dwaas is absoluut NIET welkom bij onze club", zo schrijft de harde kern op Instagram. "Ruim drie jaar geleden hebben we Sneijder al duidelijk gemaakt dat hij persona non grata is. Zoiets geldt niet voor een paar zielige jaren, zoals zijn twee mislukte huwelijken, maar voor altijd."
Die schrijft een beetje als een VBL’erquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Koekoek. Op naar het Ajax topic
Al besproken zie ik, oud nieuws bij AT5.
Ik zeg altijd maar zo Chevy; een vrouw moet uiteindelijk toch al vroeg in haar leven beginnen met pijpen, want van uitstel komt afstel, of je krijgt van dat hakken-over-de-sloot-gesabbel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die schrijft een beetje als een VBL’er
:’)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:48 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die een VanMoof hebben :’). Tegenwoordig zijn die fatbikes enorm irritant. Die merken gun ik eerder een faillissement
En je zei laatst nog dat je er eentje wou kopen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:48 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die een VanMoof hebben :’). Tegenwoordig zijn die fatbikes enorm irritant. Die merken gun ik eerder een faillissement
Geen mening want geen idee wat het onderwerp isquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Koekoek. Op naar het Ajax topic
Al besproken zie ik, oud nieuws bij AT5.
Niet voor mijquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En je zei laatst nog dat je er eentje wou kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |