Dat hangt blijkbaar van Susan Lenderink afquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:15 schreef PicoMMP het volgende:
Met vertrek Timber, Alvarez en Tadic zou er financieel toch een hoop mogelijk moeten zijn.
Vertrouwen hebben in onze jonkiesquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:23 schreef Ramboetan het volgende:
Lijkt erop dat we dit seizoen net zo zielig gaan zijn als Feyenoord een aantal jaar geleden. Pure middelmaat met alleen Berghuis die er nog iets van kan.
Het kan verkeren.
VBL / Poll gaat 020 op korte termijn failliet? 100 miljoen verliesquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:15 schreef PicoMMP het volgende:
Met vertrek Timber, Alvarez en Tadic zou er financieel toch een hoop mogelijk moeten zijn.
Rot lekker op met je getroll.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
VBL / Poll gaat 020 op korte termijn failliet? 100 miljoen verlies
Het is afscheid nemen van de dure spelers die meer dan 4 miljoen per jaar verdienen anders gaat de boel failliet
Het is gewoon een keiharde feit die ajax supporters niet onder ogen willen zienquote:
Heeft 0 te maken met failliet gaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is gewoon een keiharde feit die ajax supporters niet onder ogen willen zien
er komen helemaal geen topspelers naar ajax
je speelt geen Cl voetbal waarom zouden er topspelers naar ajax moeten komen?
waarom?
waarom?
Luister eens naar onze nieuwe premier.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom?
waarom?
Je bent sportief helemaal failliet op dit momentquote:
Sommige reacties op die tweet zijn zo dieptriestquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Luister eens naar onze nieuwe premier.
[ twitter ]
ik heb zoveel vragen over jou.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom?
waarom?
Waarom verwar jij toch constant de financiële situatie bij Ajax met die van Feyenoordquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
VBL / Poll gaat 020 op korte termijn failliet? 100 miljoen verlies
Het is afscheid nemen van de dure spelers die meer dan 4 miljoen per jaar verdienen anders gaat de boel failliet
hopelijk gebeurd dat nu idd nu Timber officieel weg isquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Nou, op de rand van het weekend toch nog nieuws. Nu doorpakken!
Neem een abbo en negeer hem, bij mij heeft ie de eer om als eerste en tot nu toe enige op mijn negeer lijst te staan.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:05 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik heb zoveel vragen over jou.
Waarom ben je hier?
Waarom ben je niet in de les op je opvang?
Met je failliet
Don't feed the trolls.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:05 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik heb zoveel vragen over jou.
Waarom ben je hier?
Waarom ben je niet in de les op je opvang?
Met je failliet
Volgens mijn berekeningen nog steeds 70 miljoenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:37 schreef Lt.Bookman het volgende:
Hoeveel staan we nu nog in het rood Klaas?
Die tweets onder dit berichtquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Luister eens naar onze nieuwe premier.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |