Heel vaak en ook dat ik mijn auto kwijt ben bij mijn ex werkgeverquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus niet dat je per ongeluk in een nat bed wakker wordt
Ik ken die droom niet trouwens, nooit gehad.
Beresterk, het is ook alweer een tijdje geleden dat die droom langskwam eigenlijk.quote:
Raar hè, je werkt daar al zo lang niet meer.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel vaak en ook dat ik mijn auto kwijt ben bij mijn ex werkgeverParkeer terrein
Daar mag ik van mijn advocaat geen uitspraken over doen tot dat de rechtszaak is afgerondquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt 3 vrouwen in je vriezer liggen?
Soms denk ik het wel te verklaren. Mijn auto staat daar al jaren niet meer en toch ga ik op zoek. Het hele gebouw is dan ook wel een soort van achtbaan.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raar hè, je werkt daar al zo lang niet meer.
Ik droom ook vaak dat ik 's nachts alleen van de bushalte naar mijn ouderlijk huis moet lopen, en dan ben ik altijd bang.
Verstandig.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar mag ik van mijn advocaat geen uitspraken over doen tot dat de rechtszaak is afgerond![]()
Dat is ook wel vreemd. Weet je nog waar het over ging?quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:41 schreef engine het volgende:
Ik heb een tijdje een terugkerende nachtmerrie gehad die alleen op zondagavond terug kwam (niet elke zondag). Ik ging veel uit in die tijd dus denk dat het daar misschien mee te maken had. Nu ook al jaren niet meer gehad.
Ik heb daar wel ooit mn fiets teruggevondenquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms denk ik het wel te verklaren. Mijn auto staat daar al jaren niet meer en toch ga ik op zoek. Het hele gebouw is dan ook wel een soort van achtbaan.
Ik vind dromen niet zo erg, maak ik nog eens wat meequote:Op donderdag 13 juli 2023 19:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb bepaalde periodes gehad dat ik alleen maar droomde, beste remedie is een uur voor je gaat slapen je computer/tv uit te zetten en hooguit wat muziek te luisteren of een boek te lezen, maar dat is tegenwoordig een behoorlijke opgave.
Of juist met de school-/werkweek die dan ging volgenquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:41 schreef engine het volgende:
Ik heb een tijdje een terugkerende nachtmerrie gehad die alleen op zondagavond terug kwam (niet elke zondag). Ik ging veel uit in die tijd dus denk dat het daar misschien mee te maken had. Nu ook al jaren niet meer gehad.
Dat is dan wel heel fijn.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:44 schreef Verida het volgende:
Ik droom heel vaak dat ik aan het hollen ben, of een trap afren.
ik kan al jaren geen trap meer lopen, en rennen al helemaal niet. Maar het voelt dan in mijn droom zo lekker om hard te trap af te rennen, of te rennen voor de bus.
Een boek? Over wat voor voodoo praat jijquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb bepaalde periodes gehad dat ik alleen maar droomde, beste remedie is een uur voor je gaat slapen je computer/tv uit te zetten en hooguit wat muziek te luisteren of een boek te lezen, maar dat is tegenwoordig een behoorlijke opgave.
En je komt eens wat mensen tegen die er in het dagelijks leven niet meer zijn. Ik tenminste wel.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dromen niet zo erg, maak ik nog eens wat mee
Kwam pas een collega tegen in mijn dromen,quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je komt eens wat mensen tegen die er in het dagelijks leven niet meer zijn. Ik tenminste wel.
Dromen is leuk, maar je komt niet in je echte slaap terecht, ik heb situaties gehad waar ik in een periode van zegmaar 2-3 weken alleen maar droomde en niet echt die rust kreeg die ik nodig had.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dromen niet zo erg, maak ik nog eens wat mee
Leeft hij ook niet meer?quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kwam pas een collega tegen in mijn dromen,
niet goed
Ja, die straten ken ik wel. Nu zou ik er ook niet graag meer lopen in de avondquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dan wel heel fijn.
Jij kent de straten wel van de droom waarin ik naar huis moet lopen vanaf de ushalte aan de Pleinweg
Ja zat ik een soort zwevend bootje dat ergens aan hing en van links naar rechts schommelde en steeds ergens dichterbij kwam. Tot ik het zou raken en dan werd ik wakker badend in het zweet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel vreemd. Weet je nog waar het over ging?
Studie toen nog...zou ook kunnenquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of juist met de school-/werkweek die dan ging volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |