Nou jaquote:
Ho ho ho Luuk de Jong is er nog hequote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja
Denk dat het op zich wel prettig is dat je niet met Tadic hoeft te werken
Genot dat eindelijk het walgelijke gedrag van die gek in de Eredivisie niet meer genormaliseerd gaat worden omdat het zo’n ‘winnaar’ is
De verwachtingen onder de supporters zijn inmiddels wel zo laag dat hij amper kan teleurstellen.quote:
Nee elke trainer werkt liever met slechtere spelers.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja
Denk dat het op zich wel prettig is dat je niet met Tadic hoeft te werken
Genot dat eindelijk het walgelijke gedrag van die gek in de Eredivisie niet meer genormaliseerd gaat worden omdat het zo’n ‘winnaar’ is
Noa7k was wel de ideale opvolger van Dirk geweestquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ho ho ho Luuk de Jong is er nog he
Het is een geslaagde missie als hij 3e wordt eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:22 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
De verwachtingen onder de supporters zijn inmiddels wel zo laag dat hij amper kan teleurstellen.
Met PSV moet ik het ook nog maar zien hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is een geslaagde missie als hij 3e wordt eerlijk gezegd.
Toch jammer, als dan dat domme schoppertje ook vertrekt hebben ze nauwelijks meer onsympathieke spelers over.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tadic weg is wel een zege voor de Eredivisie.
Je bent er maar weer druk mee he.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch jammer, als dan dat domme schoppertje ook vertrekt hebben ze nauwelijks meer onsympathieke spelers over.
Nou hequote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent er maar weer druk mee he.
Ik zet mijn geld in op Taylor.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch jammer, als dan dat domme schoppertje ook vertrekt hebben ze nauwelijks meer onsympathieke spelers over.
Meh, die heeft het iq van Noa Lang. Daar heb ik meer medelijden meequote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op Taylor.
Heb al kaarten voor de klassieker in de arena, tot daar.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe je goed, gaan we een keer samen naar Ajax lijkt me erg gezellig.
Gelukkig is Wijndal er nogquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ho ho ho Luuk de Jong is er nog he
Laat maar weten bij welke wc je rondhangt dan ontmoet ik je daar.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb al kaarten voor de klassieker in de arena, tot daar.
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:53 schreef Caland het volgende:
Van niks aan de hand en de media blaast het op naar blessing in disguise
Vermakelijk topic
Om te snuiven of om iets anders te doen?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat maar weten bij welke wc je rondhangt dan ontmoet ik je daar.
Wie de fuck ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om te snuiven of om iets anders te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |