de aanvoerder die betrokken is bij de club, zich wellicht zorgen maakt en een praatje maakt met de td. Poe poequote:Op donderdag 13 juli 2023 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Die Tadic vindt zichzelf wel heel wat he
Deze man wil de baas zijnquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Hij is toch wel van waarde geweest, waar dit over gaat kunnen we alleen maar raden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Deze man wil de baas zijn![]()
En al die Ajax fans die achter deze demagoog aanliepen, ag ag ag.
Is ook al jaren met afstand de beste speler in de Eredivisie dan mag je er ook iets over zeggen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Misschien wil hij ook gewoon weg maar dan transfervrij en is daar een discussie over.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook al jaren met afstand de beste speler in de Eredivisie dan mag je er ook iets over zeggen.
Heel eerlijk denk ik dat je dit soort fratsen van niemand moet accepteren, ook van Tadic niet. Vertrek dan maar gewoon richting de woestijn.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Dan moeten we eerst weten waar het over gaat, wel met je eens dat je als speler weinig te eisen hebt als je geen contract hebt waarin staat dat je mee mag bepalen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk denk ik dat je dit soort fratsen van niemand moet accepteren, ook van Tadic niet. Vertrek dan maar gewoon richting de woestijn.
Als je al een jaar of vijf de aanvoerder en net zoveel jaar op rij de meest waardevolle speler van de eredivisie bent qua goals en assists mag je van mij best je mond open doen als je ze alleen met Branco vd Boomen aankomen. Ik hoorde die jongen praten en zelfs Tadic spreekt beter Nederlands dan hij. Voetballen kan ie ook niet echt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst weten waar het over gaat, wel met je eens dat je als speler weinig te eisen hebt als je geen contract hebt waarin staat dat je mee mag bepalen.
Vertel. Wat krijg je precies?quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:32 schreef Caland het volgende:
Tsja. Je geeft de Servische Dirk en zijn mafiamaatje de zaakwaarnemer teveel privileges en dit is ongeveer wat je dan krijgt toch
Waarom? Daar gaat Tadic helemaal niet over. Dan moet die maar een transferverzoek indienen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:33 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als je al een jaar of vijf de aanvoerder en net zoveel jaar op rij de meest waardevolle speler van de eredivisie bent qua goals en assists mag je van mij best je mond open doen als je ze alleen met Branco vd Boomen aankomen. Ik hoorde die jongen praten en zelfs Tadic spreekt beter Nederlands dan hij. Voetballen kan ie ook niet echt.
Zou kunnen dat heeft hij imo ook verdient. Wel einde tijdperkquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien wil hij ook gewoon weg maar dan transfervrij en is daar een discussie over.
Je mag als aanvoerder toch een gesprek aangaan en je zorgen uiten?quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom? Daar gaat Tadic helemaal niet over. Dan moet die maar een transferverzoek indienen.
Een muitende speler die op de stoel van de technisch directeur gaat zitten.quote:
is dat gebeurd dan of is de wens weer eens vader van de gedachte?quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Een muitende speler die op de stoel van de technisch directeur gaat zitten.
Dat is heel wat anders. Niet meetrainen en simpelweg een werkweigering op tafel gooien is wel even andere koek.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:39 schreef Malavita het volgende:
[..]
Je mag als aanvoerder toch een gesprek aangaan en je zorgen uiten?
Natuurlijk gaat Tadic daar indirect ook “over”. Hij is degene die als aanvoerder het beleid ook moet uitdragen en moet verdedigen als het erop aan komt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom? Daar gaat Tadic helemaal niet over. Dan moet die maar een transferverzoek indienen.
wat is besproken dan?quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders. Niet meetrainen en simpelweg een werkweigering op tafel gooien is wel even andere koek.
Ik vind van niet, je mag wel praten maar niet eisen, dit lijkt op werkweigering en dat kan niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:33 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als je al een jaar of vijf de aanvoerder en net zoveel jaar op rij de meest waardevolle speler van de eredivisie bent qua goals en assists mag je van mij best je mond open doen als je ze alleen met Branco vd Boomen aankomen. Ik hoorde die jongen praten en zelfs Tadic spreekt beter Nederlands dan hij. Voetballen kan ie ook niet echt.
Tuurlijk mag dat, maar volgens mij kun je dat ook doen als je gewoon meetraint en je zaakwaarnemer thuis laat.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:39 schreef Malavita het volgende:
[..]
Je mag als aanvoerder toch een gesprek aangaan en je zorgen uiten?
we trekken dus gewoon weer allerlei conclusies. Leuke trend welquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, maar volgens mij kun je dat ook doen als je gewoon meetraint en je zaakwaarnemer thuis laat.
Hij traint niet dus of hij is geblesseerd of hij staakt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
we trekken dus gewoon weer allerlei conclusies. Leuke trend wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |