En nu is Berghuis de enige overgebleven in een elftal vol kneuzen met Maurice Steijn als trainer terwijl Feyenoord als landskampioen CL gaat spelen. En dat is geen twee jaar tijd.quote:
Geniet er maar flink van dan, zoals je ziet kunnen de verhoudingen snel veranderen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En nu is Berghuis de enige overgebleven in een elftal vol kneuzen met Maurice Steijn als trainer terwijl Feyenoord als landskampioen CL gaat spelen. En dat is geen twee jaar tijd.
Ik kom hier (in tegenstelling tot sommige anderen) oprecht niet om het in te wrijven, maar deze tijdlijn verzin je toch gewoon niet
Ik tel iedere week mijn zegeningen uitquote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:51 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Geniet er maar flink van dan, zoals je ziet kunnen de verhoudingen snel veranderen.
Nooooooooouuuuuuuuuquote:
'Het is een geslaagde missie als hij 3e wordt' heeft weinig met bezorgdheid meer te maken tochquote:
Je vindt serieus dat je met deze selectie voor plek 1 en 2 moet spelen?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
'Het is een geslaagde missie als hij 3e wordt' heeft weinig met bezorgdheid meer te maken toch
Uiteraard, jammer, maar zo gaat het vaak natuurlijk. Ik verwacht een jaar later geen positiever einde.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat er een einde aan het tijdperk Tadic komt is een gegeven. De manier waarop is alleen wel pijnlijk, het liefst doe je dat met een kampioenschap waarin hij een flink aandeel had zodat hij met alle egards kan worden uitgezwaaid. Beetje het Dirk Kuijt scenario zeg maar.
Nu vertrekt hij ten tijde van een hoop chagrijn terwijl de club er niet best voor staat en er eigenlijk geen eer meer te behalen valt voor hem of voor de club zelf.
Nee, ook wel weer zo, denk niet dat we volgend jaar met de prijzen staan.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uiteraard, jammer, maar zo gaat het vaak natuurlijk. Ik verwacht een jaar later geen positiever einde.
PSV en Feyenoord voor 1&2, Ajax en AZ voor 3&4.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:25 schreef -XOR- het volgende:
Sterker nog, ik denk dat Ajax het heel lastig gaat krijgen om voor AZ te blijven als er niet snel iets substantieels bijkomt.
Dat denk ik ook inderdaad, en tussen de nummers 2 en drie verwacht ik een redelijk puntenkloofje.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord voor 1&2, Ajax en AZ voor 3&4.
Yep, meest voor de hand liggend scenario.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad, en tussen de nummers 2 en drie verwacht ik een redelijk puntenkloofje.
Als dit het is dan nog liever all-in op de jeugd en flikker maar iedereen met enige transferwaarde eruit. Liever 7e met Hato, Aertssen, Fitz-Jim en Godts dan 4e met Bassey, Wijndal en Bergwijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:25 schreef -XOR- het volgende:
Sterker nog, ik denk dat Ajax het heel lastig gaat krijgen om voor AZ te blijven als er niet snel iets substantieels bijkomt.
Dit is ook een dooddoener hoor. Ook bij winst is het gewoon vreselijk gedrag.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een beetje inherent aan het niet winnen, als je met zijn gedrag kampioen wordt vindt iedereen het prima, win je niks blijft alleen het gedrag over.
Maar dan hebben alleen de tegenstanders het erover.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit is ook een dooddoener hoor. Ook bij winst is het gewoon vreselijk gedrag.
Jesus, 3e was al een uitzondering de afgelopen 20jaar, dan heb je over 7e, wat een dramaqueens hier.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als dit het is dan nog liever all-in op de jeugd en flikker maar iedereen met enige transferwaarde eruit. Liever 7e met Hato, Aertssen, Fitz-Jim en Godts dan 4e met Bassey, Wijndal en Bergwijn.
Daar moet ik ook wel vaak aan denken. Oké hij is ook met Ajax kampioen geworden en nog een aardig succesvolle CL-campagne meegemaakt, we moeten nog zien hoe Feyenoord het gaat doen op dat gebied. Maar een nieuw kampioenschap met Feyenoord was toch wel veel zoeter geweest, en nu onderdeel zijn van Feyenoord moet ook erg mooi zijn als je er al een tijd rondloopt. Berghuis heeft het vast wel goedgepraat voor zichzelf maar het zou toch wel wat moeten knagen lijkt me.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En nu is Berghuis de enige overgebleven in een elftal vol kneuzen met Maurice Steijn als trainer terwijl Feyenoord als landskampioen CL gaat spelen. En dat is geen twee jaar tijd.
Ik kom hier (in tegenstelling tot sommige anderen) oprecht niet om het in te wrijven, maar deze tijdlijn verzin je toch gewoon niet
Je hebt een CV nodig die wat meer kan dan dat, simpel basisspeler is niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:55 schreef PicoMMP het volgende:
Wanneer komen er verdedigers? We hebben echt niemand die goed genoeg is als basismateriaal.
Ben jij dit Tadic?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:55 schreef PicoMMP het volgende:
Wanneer komen er verdedigers? We hebben echt niemand die goed genoeg is als basismateriaal.
Ja, dat bedoelde ik met basismateriaal. Met Rensch, Wijndal, Bassey, etc heb je gewoon echt niets in huis.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt een CV nodig die wat meer kan dan dat, simpel basisspeler is niet goed genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |