Dat was zonder de DSQ’s ook niet realistisch toch?quote:Op zondag 23 juli 2023 18:54 schreef Riofan83 het volgende:
Met Sjöström, Haughey, O'Callaghan en McKeon in het water zie ik weinig kansen voor Steenbergen op een medaille op de 100 vrij. Haughey deed niet mee op de 4x100 en vergelijken met Sjöström en O'Callaghan heeft weinig zin, want zij waren startzwemmer (en maar nét langzamer dan Steenbergen).
Ik voorzie eerder een medaille voor haar op de 200 wissel.
Mwah, van de DSQ's was alleen McKeown echt een stukje sneller dacht ik?quote:Op zondag 23 juli 2023 22:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was zonder de DSQ’s ook niet realistisch toch?
Vooral benieuwd wat Kate Douglass kan. In de halve finale zat zij vér boven haar PR, die verwacht ik in de finale nog wel.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was zonder de DSQ’s ook niet realistisch toch?
Zie hier. Ze richt zich dit toernooi op de 50 vrij en vlinder en de estafettes.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:20 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Vooral benieuwd wat Kate Douglass kan. In de halve finale zat zij vér boven haar PR, die verwacht ik in de finale nog wel.
Ik zie trouwens dat Sjostrom niet op de startlijst staat van de 100 vrij.
Klonk een beetje als Dumoulin na de tijdrit in de Tour jaquote:Op maandag 24 juli 2023 13:11 schreef Marcoss het volgende:
Dat is even tussen de regels door luisteren bij Kamminga
Eens, had eigenlijk niet zoveel van 'm verwacht op voorhandquote:Op maandag 24 juli 2023 13:09 schreef heywoodu het volgende:
Dit is gezien de omstandigheden zilver winnen, en zeker niet goud verliezen@:Arcee
Gespaard zei hij zelf jaquote:Op maandag 24 juli 2023 13:22 schreef heywoodu het volgende:
Ceccon was vanmorgen dus gewoon nog niet wakker
Die was gisteren ook gewoon op de bromer, dus ik vond het al raar.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:22 schreef heywoodu het volgende:
Ceccon was vanmorgen dus gewoon nog niet wakker
Helaasch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |