Het wachten is tot Ledecky de brommer aan slingertquote:Op zondag 23 juli 2023 13:35 schreef heywoodu het volgende:
Ledecky vs Titmus vs McIntosh nu, de hype is aan.
Heel spannend dan weer nietquote:Op zondag 23 juli 2023 13:35 schreef heywoodu het volgende:
Maar wel een WRquote:
Keerpunten zagen er niet uitquote:Op zondag 23 juli 2023 13:41 schreef wimderon het volgende:
Tis weer voorbij die mooie zomer.
Wat een laatste 100 van Titmus, lag nog meer dan een seconde achter.
Zijn er nu ceremonies? Of wordt er “gewoon” gesport?quote:
1350 100squote:Op zondag 23 juli 2023 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er nu ceremonies? Of wordt er “gewoon” gesport?
Veel te duur met ook al analisten voor de Tour (2x) en het WK voetbal!quote:Op zondag 23 juli 2023 13:44 schreef Pino112 het volgende:
Geen eens Kenkhuis in de studio voor de duiding? Jeetje.
Wel met een NEDERLANDER in de eerste halve finale, dus dat komt wel goed!quote:
Was achteraf wel minder leuk dan je op voorhand zou verwachtenquote:Op zondag 23 juli 2023 13:35 schreef heywoodu het volgende:
Daarna gaan ze zappen naar de Tour gok ikquote:Op zondag 23 juli 2023 13:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel met een NEDERLANDER in de eerste halve finale, dus dat komt wel goed!
Was een ceremonie, maar ik vrees een beetje voor de Tour dadelijk.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er nu ceremonies? Of wordt er “gewoon” gesport?
Dat is niet verboden. Mits hij het met legale middelen doet.quote:
Ik bedoelde meer dat ik Peaty dit niet meer zie doen.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet verboden. Mits hij het met legale middelen doet.
Hij komt in elk geval niet uit het niks of iets dergelijksquote:Op zondag 23 juli 2023 14:04 schreef TheVulture het volgende:
Is dit een nieuwe Chinees of een redelijk natuurlijke prestatiecurve?
Dat lijkt mij ook niet, nee.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik Peaty dit niet meer zie doen.
Dat wordt het pas als we punten uit gaan delen voor hoe mooi de slag is enzo.quote:
Het moet ook wel eens afgelopen zijn met die foute technieken onder water natuurlijk.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:11 schreef Pino112 het volgende:
De VAR is er in Nederland overigens nu ook op de grotere toernooien
Wat doen ze dan?quote:Op zondag 23 juli 2023 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het moet ook wel eens afgelopen zijn met die foute technieken onder water natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |