Wat een superleuk huisje!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:05 schreef BE het volgende:
Vandaag doorgereden naar het 2e deel van de vakantie en de airBnB is zoooo leuk!![]()
Op 200m van het strand van Mimizan en gewoon echt een superleuk huisje!
Ik kan me voorstellen dat je dan ook wel even een drempel over moet. Goed dat je het wel gewoon gedaan hebt!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:33 schreef Quoi het volgende:
Wij gingen naar Plaswijckpark en waren verbaasd hoe rustig het was. Heel veel mensen hadden waarschijnlijk wél naar de weersverwachting gekeken#coderood
Desondanks was het totdat de tering uitbrak best geweldig weer.
Het was mijn primeur: op pad met de rolstoel, omdat ik nog niet lang kan lopen (en toch dagjes uit wil). Ook een drempeltje hoor
We gaan naar Gran Canariaquote:Op zondag 16 juli 2023 10:07 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dan ook wel even een drempel over moet. Goed dat je het wel gewoon gedaan hebt!![]()
@:BE wat een leuk huisje!Fijne vakantie en hopelijk blijft het thuis rustig.
@:Vicky succes met inpakken en alvast een hele fijne vakantie. Waar gaan jullie naar toe?
quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:05 schreef BE het volgende:
Mooi @:amsel
Bij mijn moeder was en is het spannend. Groeiende tumoren, afgevallen, nu een nieuwe chemo in de hoop dat het nog weer even af te remmen is. Haar eraf...
Op de dag van vertrek op vakantie toch kon even langsgereden en haar jankend een knuffel gegeven en haar me laten beloven dat ze echt geen gekke dingen zou uithalen en dat ze me eerlijk zou laten weten hoe het gaat. Ze zei me te gaan genieten zoals zij zelf ook altijd deed in Frankrijk.![]()
Gisteren nieuwe chemo eringegaan, hopen dat de bijwerkingen mee blijven vallen *afklopt en dan over 3wk een scan om te zien hoe het er voor staat.
Hij is toch wel op een leeftijd dat je daar afspraken over kunt maken?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik ga zo last Kingdom kijken want zoon is mee naar de zaak. Maar afwachten hoelang hij het volhoudt. Gister mócht ie niet mee, was ie het niet mee eens en vandaag mocht ie wel mee, blijft ie mij appen en bellenNog 50 dagen vakantie
![]()
Oh, jawel hoor. Ik heb hem nu duidelijk gezegd alleen nog te bellen/appen als het écht belangrijk is.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:58 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Hij is toch wel op een leeftijd dat je daar afspraken over kunt maken?
Hier moeten ze er ook even ‘in komen’. Maar ik zet wel vanaf morgen even duidelijke grenzen uit waarbinnen ze alle vrijheid hebben
Fijne middag!
Herkenbaarquote:Op zondag 16 juli 2023 16:25 schreef Quoi het volgende:
Wij hebben een dag zonder onze kwebbel thuis - die is met zijn opa naar de open dag van Feyenoord. We keken er een beetje naar uitmaar kijken nu telkens op de klok, want hij mag wel weer gezellig terugkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht op zn minst dat er iemand dood was
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op zondag 16 juli 2023 19:33 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon belde me net bijna in tranen op...
In een spoiler, iets met Marvel
Wacht maar tot hij aan Guardians 3 toe isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht op zn minst dat er iemand dood was
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Oooh, kak. Die wil hij huren voor 13,99 maar ik wacht nog tot ie gratis is.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:37 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij aan Guardians 3 toe is
Wat een geld!quote:Op zondag 16 juli 2023 19:40 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooh, kak. Die wil hij huren voor 13,99 maar ik wacht nog tot ie gratis is.
Gaat lekker want bij endgame waren we ook redelijk in shock
quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:04 schreef livelink het volgende:
Heb net toch weer even met mijn zoon voorzichtig het gesprek aangegaan over zelfmoord en zelfmoordgedachten. Niet verteld over Jayden, maar toch even vinger aan de pols houden. Voelde als een noodzakelijkheid.
Belachelijk toch? Ga ik écht niet betalen voor thuis op de bank.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:55 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Wat een geld!Een biosticket is nog goedkoper..
Gaan we van de week doenquote:Op zondag 16 juli 2023 19:56 schreef PoesInDoos het volgende:
Oh en wel even de GotG Christmas Special bekijken, staat op Disney+. Anders mis je het één en ander in de film.
Ik ben er na Endgame klaar mee, de original Avengers zijn er allemaal uit.. Heb alleen Thor en GotG nog in de bios gekeken.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:22 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Belachelijk toch? Ga ik écht niet betalen voor thuis op de bank.
[..]
Gaan we van de week doen![]()
Zijn ook bezig met secret invasion. Dies echt goed! Ben geloof ik met het Marvelvirus besmet
Dochter zei ook al zoietsquote:Op zondag 16 juli 2023 20:29 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik ben er na Endgame klaar mee, de original Avengers zijn er allemaal uit.. Heb alleen Thor en GotG nog in de bios gekeken.
Deadpool is wel coolquote:Op zondag 16 juli 2023 20:40 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dochter zei ook al zoiets![]()
Ik vond captain Marvel best wel goed maar ant-man 3 is niet doorheen te komen😖
En als de oude garde eruit is, hoeft het voor mij eigenlijk ook niet meer.
Serie met Hawk-eye lijkt me wel goed.
Zoon zeurt om deadpool maar schoonzoon vindt dat écht geen film voor hem. Plus dat ie nogal nachtmerriegevoelig is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |